"Show some fucking respect". B-sarjaan kuuluvaa joukkuetta vastaan tehtyä 3-0 maalia ei pidä juhlia naureskellen.
Kanada pelaa kuin ämmät. Naisissahan ne tuulettaa 21-0 maaliakin, kuin jotain Stanley Cupin seiskapelin kolmannen jatkoajan osumaa.
Ai, ai kun niiden naamat venähtää kun Miracle à la Krupp tapahtuu. Nyt jäähyily on jo alkanut ja kohta tilanne on 3-3.
Crosbyllä menossa huikeat kisat.
Itsehän olen mutten nyt muista oliko kyseinen ottelu Hifk-Ilves vai Ilves-Hifk peli, mutta Mr. Helsinki Lennart Petrell oli kyseisen lämärin isä.
Tähän nyt sitä rehellisyyttä, Petrell?
Uwe der Anwalt keksii jonkun hämmennysoperaation tähän erään, syöttää käärmekeittoa tauolla ja kolmannessa Saksa nousee tasoihin.
Ei taida mersu sitäkään tietää, että kun maalissa on Luongo, yleisö huutaa "LUUU" ainakun Luongo kiekkoon koskee..
Ne klassiset: Tripp ajaa Luongolle aivotärähdyksen. Butenschön tappelee Heatleyn kanssa, molemmat suihkuun. Krupp pistää itse hokkarit jalkaan.
4-1.
Do you believe?
Minua ei muuten ihan hirveästi harmita, jos tippuvat Venäjälle. Arvostan Kanadaa kiekkomaana, mutta heidän kohdatessa tappion, välitön huutonaurureaktio takes place.