Otteluseuranta: välierät 16.5

  • 64 666
  • 654
Tila
Viestiketju on suljettu.

sinikettu

Jäsen
Minuakin kiinnostaisi, että missä on virallisesti ilmoitettu tuosta maalivahdin alueeseen liittyvästä tuomaritoiminnasta. Sikäli, kun viittauksia ei tule, oletan paskapuheeksi.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Sitähän voi testata vaikka siten, että pistetään hyökkääjä luistelemaan parin metrin matkaa edestakaisin siinä veskan alueella veskarin edessä. Katsotaan sitten, tulkitaanko se sääntöjenvastaiseksi maskin tekemiseksi.

Joo, ok, aihe riittää minulle - sääntöä on sitten vain muutettava, jos estää tälläisten selvien maalien hyväksymisen, eikä mahdollista mitään järjen käyttöä tuomarilta.
 

Nick Neim

Jäsen
Lähde tähän?

Jos et uskoa mua ja toista palstakirjoittajaa niin olkoon, mistään ei ole tiedotettu. En ala tuhlaamaan ryyppyiltaani etsimällä jotain hikisiä linkkejä asiasta jolla ei ole mitään merkitystä.
Mä vaivalla avasin tämän saman keskustelun puhelimeeni vain nähdäkseni mitä ignoressani oleva Kirjoittelija oli sanonut, tutkin sitä vain ja ainoastaan todetakseni, että et ilmeisesti osaa lukea.

Juu. Luonnollisesti tiedän ketä sulla on ignoressa ja ketä ei. @BlackWolf sulle linkkasi jo suomenkielisen version, mutta et jostain kumman syystä kommentoinut sitä sanallakaan. Miksi ihmeessä et? Eikö se sääntö tule siinä aika hyvin selville?
Tuossa tilanteessa ei ollut säännön mukaan "establish" mukaista seisoskelua alueella.

Toki jos annat linkin jossa IIHF on ilmoittanut sääntömuutoksesta tuosta tulkkinnasta niin myönnän olevani väärässä.

Sääntö 184, kohta 4. Ei tarvita muuta kuin lukutaitoa, ei edes mitään tulkinnanmuutoksia.
 

suippotokko

Jäsen
Suosikkijoukkue
njd
Sitä kaatuilua ja hipaisuista vinkumista oli vittumaista seurata, joten omasta puolestani toivon tsekkien jäävän ilman mitaleita.

Kuvottavaa katseltavaa.

Jopa siinä määrin, että lämmöllä muistelen Suomessa pelattuja mm-kisoja joissa Owen Nolan ja co. järkkäsi kunnon tsekinpieksäjäiset - ja vei myös mestaruuden.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Jos et uskoa mua ja toista palstakirjoittajaa niin olkoon, mistään ei ole tiedotettu. En ala tuhlaamaan ryyppyiltaani etsimällä jotain hikisiä linkkejä asiasta jolla ei ole mitään merkitystä.
Asia selvä. En myöskään tuhlaa omaa iltaani lukemalla vastaustasi yhtään tätä enempää. Niinhän se on että säännöt ja niiden ymmärrys ovat joillekin niin helvetin vaikeita. Ilmeisesti sen takia Mäkinen ja kumppanit joutuvat niitä palikoille aina kertomaan.

Eli paskapuhetta.

Tiesin sen.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Asia selvä. En myöskään tuhlaa omaa iltaani lukemalla vastaustasi yhtään tätä enempää. Niinhän se on että säännöt ja niiden ymmärrys ovat joillekin niin helvetin vaikeita. Ilmeisesti sen takia Mäkinen ja kumppanit joutuvat niitä palikoille aina kertomaan.

Eli paskapuhetta.

Tiesin sen.
Hienosti jätit taas lopputekstin huomioimatta.

E: Mäkisen jutut on ihan samaa tasoa Mertarannan kanssa, paskaa.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toivottavasti vielä USA pudottaa Venäjän pronssipeliin.
 

Nick Neim

Jäsen
Asia selvä. En myöskään tuhlaa omaa iltaani lukemalla vastaustasi yhtään tätä enempää. Niinhän se on että säännöt ja niiden ymmärrys ovat joillekin niin helvetin vaikeita. Ilmeisesti sen takia Mäkinen ja kumppanit joutuvat niitä palikoille aina kertomaan.

Eli paskapuhetta.

Tiesin sen.

Mitä paskapuhetta? Säännöt ovat hyvin hallussa, sitä ei jonkin tiedotus muuta yhtään mihinkään.

On söpöä kun tajuaa olevansa väärässä, eikä kehtaa poistua keskustelusta.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
MIKE SMITH SHUTOUT! Itse olen aina luottanut kyseiseen molariin ja ihmettelen asiantuntijoiden ja selostajien kriittistä asennetta. Hyvä että Mike näytti nyt kansalle osaamisensa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu sentään, ihan viihdyttävä kiekkopeli on menossa ja isot (?) miehet (?) vääntää jostain säännöstä, joka joka tapauksessa on loppujen lopuksi tulkinnanvarainen? Älkää nyt viitsikö.

Tsekkimaali tyhjänä, kyllä tämä alkaa olla taputeltu. Tosin eipä Kanadalla suurta hätää ole missään vaiheessa ollut, Tsekki pyörittää kulmissa ja Kanada pitää sektorin vapaana, Smith on sitten ottanut ne satunnaiset varmasti. ihan oikea joukkue menee finaaliin.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nuhanen kiri tsekeiltä, uskoa ei näyttänyt enää löytyvän. Hyvin tulivat pelin alkuun, mutta kävi perinteinen, että itse ei tehty ja vastustaja teki.
 

Hendricks

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Olympialaisiin mahtuisivat:
Mike Smith
Brent Burns
Dan Hamhuis
Sidney Crosby
Claude Giroux
Taylor Hall
Jordan Eberle
Jason Spezza

Itse en osta Spezzan ja Eberlen paikkaa Olympialaisissa. Senttei osastolle ei Spezza mahdu ja Eberlellä ei mielestäni riitä kokonaisuus. Pakeista Subban, Keith, Doughty, Weber, Pietrangelo, Letang, Giordano ja seabrook menee ohi. Mv puolella Price, Fleury ja Luongo kiilaavat mieletäni edelle Smithin edelle.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä Jagrkin on tavallinen kuolevainen kun otetaan aika ja tila pois. Jostain ihmeen syystä näitä mörköjä aina nousee Suomea vastaan: Kuhnhackl, Sundin, Bure, Jagr. Kaikki loistavia pelaajia, mutta ainoastaan suomalaiset ovat olleet täysin voimattomia näiden edessä - odottaen jo ottelun alusta alkaen tutisten, mitä tuleman pitää.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Hyvin Tsekki pelasi, mutta paljon parempi viimeistely ratkaisi pelin Kanadalle. Vituttaa Tsekin puolesta, kun maali hylättiin väärin perustein.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Mitä paskapuhetta? Säännöt ovat hyvin hallussa, sitä ei jonkin tiedotus muuta yhtään mihinkään.

On söpöä kun tajuaa olevansa väärässä, eikä kehtaa poistua keskustelusta.

Sanoit aikaisemmin:

A) Ennen turnausta on kerrottu noihin puututtavan.

Missä näin on kerrottu?

Myönnän olevani samantien väärässä kun annat minulle linkin.
 

Liitteet

  • jepjep.GIF
    jepjep.GIF
    153 KB · kertaa luettu: 278

Uglatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, PHI Flyers
Nyt toivon että USA hoitaa tuomaripelistä huolimatta illan kamppailun! Tulee kuuma peli, tuskin ylilyönneiltä vältytään kun Kovalchuka ja Malkina ottaa lämpöä kun nuoret jenkit luistelee yli.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Jaa, on tuo Kanada kova - tarvitaan todella nopeaa, taitavaa ja fyysisesti vahvaa peliä, että pystyy painostamaan heidän puolustusalueellaan, kääntävät kiekkoa niin pirun nopeasti pois ettei tosikaan. Vähän sama vaikutelma kuin Sotshissa. Venäjä kai on parhaimmillaan ainoa joukkue, joka periaatteessa tähän voisi vastata, mutta jos sooloilevat tänään niin eivät pääse kokeilemaan ja jos huomenna niin kyyti on jääkylmää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös