Otteluseuranta kaudella 2023–2024

  • 548 288
  • 18 014

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jumalauta, voitto!!! 3p.

Kung oli taas Kung ja nyt tehtiin maaleja.

Erityismaininta Graberille. Otti muuten monta isoa aloitusta tuossa.


Ässät oli tänään mun mielestä parempi kokonaisuudessa. Ilman Salmelaa TPS oli ihan paperia.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tärkeä voitto ja 3 pinnaa, takaisin kympin sakkiin.
 

Patalappu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Muhahahahhahahahahahahhahahaaaa TERVAA JA HÖYHENIÄ TÄHÄN KETJUUN SAATANA!!!

OLEN OLLUT JO TUNNIN ETELÄRANNASSA KAUKORANNAN KANSSA JA LIIKENNE ON POIKKI !!!

Soitettiin siinä saatana myös Kuusamakujalle, mutta Tamilla oli Kaukorannan numero ohjelmoituna "tilastomieheksi". Luuri tuli lauteilta korvaan saatesanoilla saatanan mikkihiiret, amatöörit, mä häpeän.
Haha ei helvetti
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Erittäin tärkeät ja kaivatut 3p. Tästä on hyvä jatkaa lauantai-iltaa
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Aiempi tähtihetki: Graber sai alotuksessa varotuksen ja vei sen silti. Omissa. Odotin jotta kiukuissaan hankkii alivoiman.
Katsoin ihan samaa. Muutenkin otti pari-kolme kertaa hienosti takakarvalla kiekon pois vastustajalta. Jee.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Muhahahahhahahahahahahhahahaaaa TERVAA JA HÖYHENIÄ TÄHÄN KETJUUN SAATANA!!!

OLEN OLLUT JO TUNNIN ETELÄRANNASSA KAUKORANNAN KANSSA JA LIIKENNE ON POIKKI !!!

Soitettiin siinä saatana myös Kuusamakujalle, mutta Tamilla oli Kaukorannan numero ohjelmoituna "tilastomieheksi". Luuri tuli lauteilta korvaan saatesanoilla saatanan mikkihiiret, amatöörit, mä häpeän.

Kuinka monta mopoautoa Kaukoranta on jo laittanut ns. paskaksi? Kyllä tässä itsekin innostuu, koska nyt tuli todellakin kaikilla tavoilla tärkeä voitto.

-maaleja tehtiin peräti viisi (!!)
-vierasvoittoja ei ole tullut liikaa
-kolmen pisteen voitto tekee ihan gutaa
-Ranskan pikajuna näytti osaamistaan
-voitto ilman Jesseä on oikeasti siis mahdollista
-pysytään mukana pudotuspelijunassa

Itse haistoin tässä voiton ja laitoin päivällä pitkävetoon Ässät voittajaksi varsinaisella peliajalla. Ihan perustuen siihen tilastolliseen todennäköisyyteen, että joskus vain voitto tulee kun on tarpeeksi kauan pelit menneet päin sitä itseään. Ja Ässät voittaa hyvin suurella todennäköisyydellä, jos maaleja tehdään 2-3. Koska meillä on Kungen.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Toivottavasti vaimo oli laittanut selostajalle mannapuuroa ja saunan lämpimäksi.

Kuinka monta mopoautoa Kaukoranta on jo laittanut ns. paskaksi? Kyllä tässä itsekin innostuu, koska nyt tuli todellakin kaikilla tavoilla tärkeä voitto.

-maaleja tehtiin peräti viisi (!!)
-vierasvoittoja ei ole tullut liikaa
-kolmen pisteen voitto tekee ihan gutaa
-Ranskan pikajuna näytti osaamistaan
-voitto ilman Jesseä on oikeasti siis mahdollista
-pysytään mukana pudotuspelijunassa

Itse haistoin tässä voiton ja laitoin päivällä pitkävetoon Ässät voittajaksi varsinaisella peliajalla. Ihan perustuen siihen tilastolliseen todennäköisyyteen, että joskus vain voitto tulee kun on tarpeeksi kauan pelit menneet päin sitä itseään. Ja Ässät voittaa hyvin suurella todennäköisyydellä, jos maaleja tehdään 2-3. Koska meillä on Kungen.
Hienoa optimismisia, arvostan!!!

Ja ei, yhtään ei ole hajoitettu. Useampi on kyllä madallettu, mutta eikös se ole nuorison mieleen. Vähän kiire nyt vastailla, tultiin juuri uimasta ja pitää suoristaa pahvinen Markus Nurmi, jota uitettiin myös Etelärannassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös