Pussimäyrä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Fabre on kyl moderni ZaboAi että, 2-5! Fabrella nälkää tuohon, tuli ihan Zabo mieleen.
Fabre on kyl moderni ZaboAi että, 2-5! Fabrella nälkää tuohon, tuli ihan Zabo mieleen.
Tyylikästä on selostuskin.Tyylikäs kirjoitus…
Haha ei helvettiMuhahahahhahahahahahahhahahaaaa TERVAA JA HÖYHENIÄ TÄHÄN KETJUUN SAATANA!!!
OLEN OLLUT JO TUNNIN ETELÄRANNASSA KAUKORANNAN KANSSA JA LIIKENNE ON POIKKI !!!
Soitettiin siinä saatana myös Kuusamakujalle, mutta Tamilla oli Kaukorannan numero ohjelmoituna "tilastomieheksi". Luuri tuli lauteilta korvaan saatesanoilla saatanan mikkihiiret, amatöörit, mä häpeän.
Katsoin ihan samaa. Muutenkin otti pari-kolme kertaa hienosti takakarvalla kiekon pois vastustajalta. Jee.Aiempi tähtihetki: Graber sai alotuksessa varotuksen ja vei sen silti. Omissa. Odotin jotta kiukuissaan hankkii alivoiman.
Katsoin ihan samaa. Muutenkin otti pari-kolme kertaa hienosti takakarvalla kiekon pois vastustajalta. Jee.
Misä JMJ oli? Ei näkynyt enää ekan erän jälkeen?? Vai oliko vielä alussa siinä.
Sama täällä, kunnon röhönaurut sai, kun näki sen selviytymistä jäältä. Toivoin myös et olisi ollut Kaukokiikari.Oli kohtalaisen koomisen näköinen kompurointi Lassi Heikkisellä tossa ottelun päätyttyä. Harmi, ettei ollut Kaukokiikari. Sain silti nauraa ääneen.
Muhahahahhahahahahahahhahahaaaa TERVAA JA HÖYHENIÄ TÄHÄN KETJUUN SAATANA!!!
OLEN OLLUT JO TUNNIN ETELÄRANNASSA KAUKORANNAN KANSSA JA LIIKENNE ON POIKKI !!!
Soitettiin siinä saatana myös Kuusamakujalle, mutta Tamilla oli Kaukorannan numero ohjelmoituna "tilastomieheksi". Luuri tuli lauteilta korvaan saatesanoilla saatanan mikkihiiret, amatöörit, mä häpeän.
Tyylikästä on selostuskin.
Ilman Salmelan sekoilua olisi Rubinilla todennäköisesti nollapeli plakkarissa. Ei TPS pahoja paikkoja loppupeleissä paljoa saanut.
Hienoa optimismisia, arvostan!!!Kuinka monta mopoautoa Kaukoranta on jo laittanut ns. paskaksi? Kyllä tässä itsekin innostuu, koska nyt tuli todellakin kaikilla tavoilla tärkeä voitto.
-maaleja tehtiin peräti viisi (!!)
-vierasvoittoja ei ole tullut liikaa
-kolmen pisteen voitto tekee ihan gutaa
-Ranskan pikajuna näytti osaamistaan
-voitto ilman Jesseä on oikeasti siis mahdollista
-pysytään mukana pudotuspelijunassa
Itse haistoin tässä voiton ja laitoin päivällä pitkävetoon Ässät voittajaksi varsinaisella peliajalla. Ihan perustuen siihen tilastolliseen todennäköisyyteen, että joskus vain voitto tulee kun on tarpeeksi kauan pelit menneet päin sitä itseään. Ja Ässät voittaa hyvin suurella todennäköisyydellä, jos maaleja tehdään 2-3. Koska meillä on Kungen.
Vähän kiire nyt vastailla, tultiin juuri uimasta ja pitää suoristaa pahvinen Markus Nurmi, jota uitettiin myös Etelärannassa.