Otteluseuranta kaudella 2023–2024

  • 556 795
  • 18 014

Juhnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool, Bayern Munchen,
Pakko vielä palata sen verran eiliseen. Olin Turussa katsomassa peliä ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa, että muutaman kerran tuomarit jätti Ässä-jäähyn viheltämättä. Ei nyt mitään päivänselvää, mutta noista tilanteista olisi voinut tuomita jäähyn. Toki tepsiläiset muutaman kerran yrittivät myös kalastella jäähyä, johon tuomari näytti että -ylös, ylös.... Nää kaikki ei näy tv-kuvassa.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Ässien voitto ja häviö on aina kiinni tuomareista. Aina.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pakko vielä palata sen verran eiliseen. Olin Turussa katsomassa peliä ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa, että muutaman kerran tuomarit jätti Ässä-jäähyn viheltämättä. Ei nyt mitään päivänselvää, mutta noista tilanteista olisi voinut tuomita jäähyn. Toki tepsiläiset muutaman kerran yrittivät myös kalastella jäähyä, johon tuomari näytti että -ylös, ylös.... Nää kaikki ei näy tv-kuvassa.
Itse kommentoin tätä sen verran, että yhtään selvää kampitusta tai huitomista ei ainakaan jäänyt viheltämättä.

Poikittaisia mailoja ja taklauksia oli sellaisia, joista TPS-pelaajat jäivät maan pintaan makaamaan, mutta eivät onnistuneet tässä jäähyn kalastelussa. Mutta nämä taklaukset ja poikkarit oli minusta puhtaita. Etenkin ne, jotka kohdistui Teissalaan.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakko vielä palata sen verran eiliseen. Olin Turussa katsomassa peliä ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa, että muutaman kerran tuomarit jätti Ässä-jäähyn viheltämättä. Ei nyt mitään päivänselvää, mutta noista tilanteista olisi voinut tuomita jäähyn. Toki tepsiläiset muutaman kerran yrittivät myös kalastella jäähyä, johon tuomari näytti että -ylös, ylös.... Nää kaikki ei näy tv-kuvassa.
Onkohan Miettinen hyväksynyt tuon filmauskulttuurin, jota Tepsukat ovat muissakin peleissä harrastaneet?! Karri Kiveltä voisivat ottaa muutkin koutsit oppia näissä asioissa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Jaaha ja taasko sitten kohti uusia pettymyksiä?

Jumalaut kirjurissa oli kylmä.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onko tänään taas normaali Ässien peli, eli 0-2 maalia, vai kyetäänkö tekemään 3-4 maalia?

9 ottelussa tällä kaudella Ässät on kyennyt tekemään 3 maalia tai enemmän. Viimeiseen 23 peliin 4 kertaa yli 2,5 maalia.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ajat on erit. Mutta jos aikanaan Ude toimitti avauskiekosta päätyyn ja ehkä taklaus, nyt avaus-ohjaus-paine.

Salmelalla vähän pomppii.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Siinä oli ihan hyvää painetta. Ohjaus hitusen ohi.

Miten tuo Fabre luikertelee noita murtautumisia noin näppärästi. Hjalat, hjalat?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös