Kyl siel pari kertaa tuli niitä kun otti Ässien pelaajan pään kainaloon kamppailutilanteessa ja yritti ottaa kypärän pois "vahingossa".Oli muuten aikoihin ensimmäinen Tepsi-matsi kun Nurmi ei jäänyt jotenkin ollenkaan mieleen.
Kyl siel pari kertaa tuli niitä kun otti Ässien pelaajan pään kainaloon kamppailutilanteessa ja yritti ottaa kypärän pois "vahingossa".Oli muuten aikoihin ensimmäinen Tepsi-matsi kun Nurmi ei jäänyt jotenkin ollenkaan mieleen.
Itse kommentoin tätä sen verran, että yhtään selvää kampitusta tai huitomista ei ainakaan jäänyt viheltämättä.Pakko vielä palata sen verran eiliseen. Olin Turussa katsomassa peliä ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa, että muutaman kerran tuomarit jätti Ässä-jäähyn viheltämättä. Ei nyt mitään päivänselvää, mutta noista tilanteista olisi voinut tuomita jäähyn. Toki tepsiläiset muutaman kerran yrittivät myös kalastella jäähyä, johon tuomari näytti että -ylös, ylös.... Nää kaikki ei näy tv-kuvassa.
Itse kommentoin tätä sen verran, että yhtään selvää kampitusta tai huitomista ei ainakaan jäänyt viheltämättä.
Onkohan Miettinen hyväksynyt tuon filmauskulttuurin, jota Tepsukat ovat muissakin peleissä harrastaneet?! Karri Kiveltä voisivat ottaa muutkin koutsit oppia näissä asioissa.Pakko vielä palata sen verran eiliseen. Olin Turussa katsomassa peliä ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa, että muutaman kerran tuomarit jätti Ässä-jäähyn viheltämättä. Ei nyt mitään päivänselvää, mutta noista tilanteista olisi voinut tuomita jäähyn. Toki tepsiläiset muutaman kerran yrittivät myös kalastella jäähyä, johon tuomari näytti että -ylös, ylös.... Nää kaikki ei näy tv-kuvassa.
Kuinkahan lujaa Joensuu kurittaa tänään? On meinaan pelannu paremmalla maalikeskiarvolla. Riittääkö 2 maalia?Kuinkahan lujaa Wännström kurittaa tänään? Riittääkö 1 maali?
Surkeastihan Wännström on vetänyt, ja olihan se tavallaan arvattavissakin ettei enää riitä. Mutta entisenä ässäpelaajana, kurittaa varmasti tänään.Kuinkahan lujaa Joensuu kurittaa tänään? On meinaan pelannu paremmalla maalikeskiarvolla. Riittääkö 2 maalia?
Näin se tuppaa menemään. Ässiä vastaan onnistuisi oletettavasti myös jonkun toisen joukkueen ”Rami Määttä”.Surkeastihan Wännström on vetänyt, ja olihan se tavallaan arvattavissakin ettei enää riitä. Mutta entisenä ässäpelaajana, kurittaa varmasti tänään.
Lähdit heti lämmittämään kattilaa hienovaraisesti nimillä vihjaamalla. Ovelaa, mutta toimii. Itse ainakin sytyin heti ja otin torilla ylimääräisen Mynthonin.Sakke ja Steffe tänään päätuomareina.
Jumalaut kirjurissa oli kylmä.
Sul oli liia kylmät Karhut siä sit tiäks.Jumalaut kirjurissa oli kylmä.