Siitä voisi kasvaa venäjällä yhtä hyvä mokke kuin Metsolastakin.Vehviläinen Jokereihin ensi kaudeksi vai suoraan rapakon taakse?
Venäjällä on sen verran kylmää, että edes Metsola ei siellä sula.Siitä voisi kasvaa venäjällä yhtä hyvä mokke kuin Metsolastakin.
Tuohan on ihan eri asia. Rangers on alkuperäinen NHL-joukkue, kun taas Jokerit siirtyi toiseen liigaan mutta ei minkään menestyksen tai ansioiden takia, vaan pelkällä rahalla.Joku Kärppäfani aloitti tämän vertailun toteamalla että Kärpillä on kuulemma enemmän laatua kuin Jokereilla. Minä olin eri mieltä.
Vaikka minä en pidä New York Rangersista, niin silti olen realisti ja sanon että Rangers on Jokereita parempi jääkiekkoseura.
Mites jos tohon Rangersin paikalle läppäis Oilersin?Tuohan on ihan eri asia. Rangers on alkuperäinen NHL-joukkue, kun taas Jokerit siirtyi toiseen liigaan mutta ei minkään menestyksen tai ansioiden takia, vaan pelkällä rahalla.
Joo joskus 10min sitten. Eiks sinne Venäjälle tuu livekuvaa?Ei maistu tyhjä nuotta Kivihalmeelle.
Idea kuitenkin oli siinä, että Rangers pelaa paremmassa sarjassa paremmalla pelaajabudjetilla.Tuohan on ihan eri asia. Rangers on alkuperäinen NHL-joukkue, kun taas Jokerit siirtyi toiseen liigaan mutta ei minkään menestyksen tai ansioiden takia, vaan pelkällä rahalla.
Viimeks ku tarkistin ni Helsinki on ihan suomessa?Joo joskus 10min sitten. Eiks sinne Venäjälle tuu livekuvaa?
Harlekiinot ei pelaa venäjällä rahan vaan politiikan takia. (Ehkä turhan itsestäänselvä huomautus mutta tulipahan tehtyä).Tuohan on ihan eri asia. Rangers on alkuperäinen NHL-joukkue, kun taas Jokerit siirtyi toiseen liigaan mutta ei minkään menestyksen tai ansioiden takia, vaan pelkällä rahalla.
Höpönlöpö, Vancouver ja Montreal ovat Yhdysvalloissa koska pelaavat USAn liigaa.Viimeks ku tarkistin ni Helsinki on ihan suomessa?
Oilers pelaa saman alueen liigaa kuin WHA-aikanaan, eihän siinä muuta. World Hockey Association lakkasi myös kokonaan mutta markkina-alue säilyi. On oikeasti ontuvia nuo teidän vertaukset.Mites jos tohon Rangersin paikalle läppäis Oilersin?