Otteluseuranta (Karjala-turnaus 8.–11.11.2018)

  • 54 023
  • 860

PlayMacher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Rovaniemen Kiekko, HIFK, Rangers.
Joku Kärppäfani aloitti tämän vertailun toteamalla että Kärpillä on kuulemma enemmän laatua kuin Jokereilla. Minä olin eri mieltä.

Vaikka minä en pidä New York Rangersista, niin silti olen realisti ja sanon että Rangers on Jokereita parempi jääkiekkoseura.
Tuohan on ihan eri asia. Rangers on alkuperäinen NHL-joukkue, kun taas Jokerit siirtyi toiseen liigaan mutta ei minkään menestyksen tai ansioiden takia, vaan pelkällä rahalla.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Ei maistu tyhjä nuotta Kivihalmeelle.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Tuohan on ihan eri asia. Rangers on alkuperäinen NHL-joukkue, kun taas Jokerit siirtyi toiseen liigaan mutta ei minkään menestyksen tai ansioiden takia, vaan pelkällä rahalla.
Mites jos tohon Rangersin paikalle läppäis Oilersin?
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tuohan on ihan eri asia. Rangers on alkuperäinen NHL-joukkue, kun taas Jokerit siirtyi toiseen liigaan mutta ei minkään menestyksen tai ansioiden takia, vaan pelkällä rahalla.
Idea kuitenkin oli siinä, että Rangers pelaa paremmassa sarjassa paremmalla pelaajabudjetilla.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Tuohan on ihan eri asia. Rangers on alkuperäinen NHL-joukkue, kun taas Jokerit siirtyi toiseen liigaan mutta ei minkään menestyksen tai ansioiden takia, vaan pelkällä rahalla.
Harlekiinot ei pelaa venäjällä rahan vaan politiikan takia. (Ehkä turhan itsestäänselvä huomautus mutta tulipahan tehtyä).
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Oon kantanut Veinille kaunaa U-20 turnausten munausten takia, mutta nyt olen valmis antamaan hänelle anteeksi. MM-kisoihin tuskin on asiaa ykkösveskaksi, mutta ainakin kolmosveskaksi menkööt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös