Ihan kuin olisi jollain mennyt jotain sieraimeen
Mulla meni Jortikka.
Ihan kuin olisi jollain mennyt jotain sieraimeen
Huikeaa tehdä analyysi yhdestä EHT-ottelusta. Jos tosissaan puhutaan, niin en usko että Kärpät kykenisi haastamaan tämän kauden Jokerit paras seitsemässä -sarjassa. Veikkaan että menisi Jokereille 4-1.
Huikeaa tehdä analyysiä ja vertailua ruplarahoitteisen Jokerien ja liigaseurojen välillä. Samalta viivalta lähdettäessä ei Jokereilla ollut mitään palaa. HPK vei pidemmän korren kun oli edellisen kerran puhtaat jauhot pussissa Ilmalassakin.Huikeaa tehdä analyysi yhdestä EHT-ottelusta. Jos tosissaan puhutaan, niin en usko että Kärpät kykenisi haastamaan tämän kauden Jokerit paras seitsemässä -sarjassa. Veikkaan että menisi Jokereille 4-1.
Joku Kärppäfani aloitti tämän vertailun toteamalla että Kärpillä on kuulemma enemmän laatua kuin Jokereilla. Minä olin eri mieltä.Huikeaa tehdä analyysiä ja vertailua ruplarahoitteisen Jokerien ja liigaseurojen välillä.
Katso kun molemmilla on ikävä toisiaan. Itse ainakin kaipaan Jokereita ja toivon pikaista paluuta liigaan. Tämähän keskustelu alkaa olla ku 10v sitten parhaina päivinä.Täällä pitäisi seurata jääkiekkoa niin saa lukea pippelinvenytystä Jokereista ja Kärpistä.
Oulussa on vissiin tehty vuosien aikana oikeinkin kun toisen liigan fanit jaksaa kitistä "näätä" pelaajista.
Aika selkeä oli.Aivan läppä jäähy, mitä ihmettä. Eihän pitänyt edes sekuntia kädessä.
Hankala nähdä, että Jokerit onnistuisi Vehviläistä ohittamaan.Huikeaa tehdä analyysi yhdestä EHT-ottelusta. Jos tosissaan puhutaan, niin en usko että Kärpät kykenisi haastamaan tämän kauden Jokerit paras seitsemässä -sarjassa. Veikkaan että menisi Jokereille 4-1.
MÄÄRITELMÄ: Vaikka kenttäpelaaja voi lyödä kiekkoa hanskalla tai ottaa kiekon kiinni ja laskea sen välittömästi jäälle, hän ei saa sulkea kiekkoa (ts. pitää sitä hanskassaan) ja pitää suljettuna kauemmin kuin tarpeen kiekon laskemiseksi jäälle tai luistella kiekko hanskassaan.Aivan läppä jäähy, mitä ihmettä. Eihän pitänyt edes sekuntia kädessä.
Hatanpää on jokerikortti pakistoon mömmöm kisoihin