Aho, Laine, Rantanen ja kumppanit onneksi ymmärsivät lähteä änäriin kehittymään.Itse olen kyllä eri mieltä. Esimerkiksi Jari Kurri, Teemu Selänne, Kari Lehtonen, Valtteri Filppula, Teuvo Teräväinen ja Esa Lindell ovat kehittyneet aika hyvin Liigassa.
Todennäköisesti lainaamasi kirjoittaja vain pahoitti mielensä siitä että Jokereista sanottiin jotain positiivista.Itse olen kyllä eri mieltä. Esimerkiksi Jari Kurri, Teemu Selänne, Kari Lehtonen, Valtteri Filppula, Teuvo Teräväinen ja Esa Lindell ovat kehittyneet aika hyvin Liigassa.
Juu, täysin raakileina. Kuten Heiskanenkin. Kumma kun eivät tajunneet venäjän ylivertaisuutta.Aho, Laine, Rantanen ja kumppanit onneksi ymmärsivät lähteä änäriin kehittymään.
Nuo pelaajat, kuten Kurrit ja Selänteetkin ovat lahjakkuuksia, jotka olisivat kehittyneet NHL-pelaajiksi missä tahansa. Liiga ei heitä ole sellaisiksi kehittänyt. Turha sekoittaa heitä nyt tähän.Aho, Laine, Rantanen ja kumppanit onneksi ymmärsivät lähteä änäriin kehittymään.
Se on Hatanpää, jos et tienny. Tai sit tuli vaan kirjoitusvirheHakanpää
Vituttaako, kun Kärpissä on enemmän laatua mitä "euroopan kovimmassa joukkueessa" Jokereissa?? >:DDDOis ihan mielenkiintosta nähä yks EHT ilman ainuttakaa Kärppätaustasta.
Tämä miete syntyi kun kentällä oli suomen puolelta Vehviläine, Hakanpää, Kivihalme, Mannine, Ruohomaa.
Mä en harrasta palstameemejäSe on Hatanpää, jos et tienny. Tai sit tuli vaan kirjoitusvirhe
Ei itseasiassa. Heräs vaa miete notta saadaanko sielt jengiä kasaan ilman näätiä.Vituttaako, kun Kärpissä on enemmän laatua mitä "euroopan kovimmassa joukkueessa" Jokereissa?? >:DDD
Ihan kuin olisi jollain mennyt jotain sieraimeenVituttaako, kun Kärpissä on enemmän laatua mitä "euroopan kovimmassa joukkueessa" Jokereissa?? >:DDD
Molemmat sieraimet on tukossa, tai sitten joku mukula on päästetty kirjottamaanIhan kuin olisi jollain mennyt jotain sieraimeen
Huikeaa tehdä analyysi yhdestä EHT-ottelusta. Jos tosissaan puhutaan, niin en usko että Kärpät kykenisi haastamaan tämän kauden Jokerit paras seitsemässä -sarjassa. Veikkaan että menisi Jokereille 4-1.Vituttaako, kun Kärpissä on enemmän laatua mitä "euroopan kovimmassa joukkueessa" Jokereissa?? >:DDD