Otteluseuranta (Karjala-turnaus 8.–11.11.2018)

  • 53 617
  • 860

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huikeaa tehdä analyysi yhdestä EHT-ottelusta. Jos tosissaan puhutaan, niin en usko että Kärpät kykenisi haastamaan tämän kauden Jokerit paras seitsemässä -sarjassa. Veikkaan että menisi Jokereille 4-1.

Huikeaa verrata kun toisella on pelaajabudjetti n. kolme miljoonaa ja toisella n. kymmenen miljoonaa.
 

PlayMacher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Rovaniemen Kiekko, HIFK, Rangers.
Huikeaa tehdä analyysi yhdestä EHT-ottelusta. Jos tosissaan puhutaan, niin en usko että Kärpät kykenisi haastamaan tämän kauden Jokerit paras seitsemässä -sarjassa. Veikkaan että menisi Jokereille 4-1.
Huikeaa tehdä analyysiä ja vertailua ruplarahoitteisen Jokerien ja liigaseurojen välillä. Samalta viivalta lähdettäessä ei Jokereilla ollut mitään palaa. HPK vei pidemmän korren kun oli edellisen kerran puhtaat jauhot pussissa Ilmalassakin.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Haavat on syvällä jokerifaneilla. Jotain täällä Oulussa on vissiin tehty vuosien aikana oikeinkin kun toisen liigan fanit jaksaa kitistä "näätä" pelaajista. Vissiin liian vaikeaa unohtaa minkä seuran pelaajia tai kasvatteja maajoukkuepaidan päälle pukee. Itselle ei tuota ongelmaa arvostaa Jokereita ja muita joukkueita joiden pelaajia majussa pelaa. Hyvää työtä monessa suunnassa seurat tehneet!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Täällä pitäisi seurata jääkiekkoa niin saa lukea pippelinvenytystä Jokereista ja Kärpistä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Huikeaa tehdä analyysiä ja vertailua ruplarahoitteisen Jokerien ja liigaseurojen välillä.
Joku Kärppäfani aloitti tämän vertailun toteamalla että Kärpillä on kuulemma enemmän laatua kuin Jokereilla. Minä olin eri mieltä.

Vaikka minä en pidä New York Rangersista, niin silti olen realisti ja sanon että Rangers on Jokereita parempi jääkiekkoseura.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Täällä pitäisi seurata jääkiekkoa niin saa lukea pippelinvenytystä Jokereista ja Kärpistä.
Katso kun molemmilla on ikävä toisiaan. Itse ainakin kaipaan Jokereita ja toivon pikaista paluuta liigaan. Tämähän keskustelu alkaa olla ku 10v sitten parhaina päivinä.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oulussa on vissiin tehty vuosien aikana oikeinkin kun toisen liigan fanit jaksaa kitistä "näätä" pelaajista.

Tämäpä just. Moni puhuu Oulun maajoukkuemafiasta ja ties mistä, vaikka kärppäläisiä on ollut runsaasti majussa jokaisen päävalmentajan aikaan, eikä jokainen päävalmentaja ole ollut kärppäläinen. Siihen on syynsä miksi niitä valitaan, ja se syy on pitkälti pelillinen. Joku Kivihalme toki saattoi olla Mannerin valinta.

Totta kai Jokereissa on paljon maajoukkuetason pelaajia, isompi pelaajabudjetti kuin IFK:lla, Kärpillä ja Tapparalla yhteensä, joten se kummasti vaikuttaa asiaan. Kuin myös se että KHL sarjana parempi tasoinen, joten pelaajat hakeutuu sinne myös sitä silmällä pitäen.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Vielä kuitenkin mahtuu istumaan jäähyaitiossa.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Itse peliin. Kivihalme ollut vähän heikko, mutta kunhan tuo kaveri saa fysiikan kuntoon niin saa ihan reilun sauman lyödä läpi rapakon toisella puolella.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
On taas selostamossa säännöt hallussa. Väisti vastustajan pitämällä kiekkoa hanskassa, täysin selvä jäähy, ei kahta sanaa.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Vehviläinen on kehittynyt viimeisen vuoden aikana valtavasti. Vaikkei sen pitäisi mahdollista ollakaan kun pelailee Liigassa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Aivan läppä jäähy, mitä ihmettä. Eihän pitänyt edes sekuntia kädessä.
MÄÄRITELMÄ: Vaikka kenttäpelaaja voi lyödä kiekkoa hanskalla tai ottaa kiekon kiinni ja laskea sen välittömästi jäälle, hän ei saa sulkea kiekkoa (ts. pitää sitä hanskassaan) ja pitää suljettuna kauemmin kuin tarpeen kiekon laskemiseksi jäälle tai luistella kiekko hanskassaan.
i. Kenttäpelaajalle, joka ottaa kiekon kiinni ja pitää sitä kädessään joko paikoillaan ollen tai luistellen joko välttääkseen taklauksen tai saadakseen sen kunnolla haltuunsa, tuomitaan pieni rangaistus kiekon sulkemisesta käteen.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Norman kannattaa muuten pitää poissa tosta paikasta. Ihan muutaman häkin leiponut tälkaudel maalinedestä
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tuo Grönberg on kyllä vituttava tyyppi. Olin sitä mieltä että on ihan paska valmentaja mutta johdatti Ruotsin sitten kahteen MM-kultaan, jossa molemmat finaalit voitettu rankkareilla. Onneksi vaihtuu tämän kauden jälkeen.
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Vehviläinen Jokereihin ensi kaudeksi vai suoraan rapakon taakse?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös