Otteluseuranta (Kärpät)

  • 514 873
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ermine#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina
Parhaat laukomaan ja voitto Ouluun. Pelkkää negatiivista tästä illasta käteen, vaikka 6 maalia saatiinkin tehtyä. Puhtaalla tappiolla Tappara olisi ollut jo pisteen päässä.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Parhaat laukomaan ja voitto Ouluun. Pelkkää negatiivista tästä illasta käteen, vaikka 6 maalia saatiinkin tehtyä. Puhtaalla tappiolla Tappara olisi ollut jo pisteen päässä.
Kyllä mää tuon 5 tehtyä maalia posiin laittasin kun on viime aikoina tuskailtu maalinteon kanssa
 

Yeap

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Parempi jättäytyä toiseksi runkosarjassa niin Tapparaa vastaan finaaleissa voidaan tehdä ryöstö heti ekassa ottelussa
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta kysymys kuuluu miten tällä pelillä voi voittaa? Miten Ässät oli nuin paska? Jussi piirsi?
 

BLG#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Detroit Red Wings
kuka tuo selostaja muuten oli? Melkonen kärppä hater jos yhtään rivien välistä osasin kuunnella.
 

BLG#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Detroit Red Wings
Tämän viikon (mukaan lukien ilves peli) pelien tulokset oli mielestäni Kärpille täysin ansaittuja tuloksia pelillisiin esityksiin nähden. Jos rehellisiä ollaan, niin toivoin Ässien voittavan tämän pelin tuossa kolmannen erän loppuhetkillä. Olisi toiminut vielä parempana opetuksena Kärpille tämä viikko.
Uskon, että Kärpät kääntää tämän kaiken negatiivisuuden vielä positiiviseksi enemmin tai myöhemmin.
Ei mikään joukke tai yksittäinen urheilija VOI kehittyä paremmaksi, ellei välillä ole vaikeaa. Mielestäni on ainoastaan hyvä, että paskalla pelaamisella ei saada sarjapisteitä yhtään tämän enempää. Vähempikin olisi ollut ansaittua.
Kyllä tämä herättää ja korjaa ongelmia uskokaa pois.
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Parasta tänään 2 pistettä, vaikka voisi sanoa, että yksi jätettiin turhaan Poriin. Ois sinne voinut jäädä ne kaksikin!! Nihkeää on tällähetkellä, mutta jospa se aallonpohja olis nyt nähty? Toivottavasti.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Tuloksellisesti ehkä. Pelillisen aallonpohjan uskon jatkuvan vielä hamaan tulevaisuuteen.

Nyt olisi melkein best case scenario se, että ensiviikolla pisteet jäisivät ensin nihkeästi Tampereelle ja lauantaina Raksilassa Turun kriisiseura kävisi kairaamassa 1-7 aneemista kotijoukkuetta kakkoseen ja kotiyleisö ( ne ketkä eivät olisi vielä lähteneet) buuaisi joukkueen pois jäältä. Olisi valmennuksella ihan pakko alkaa keittämään kunnon käärmekeittoja
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olipahan hieno matsi! Kymmenen maalia varsinaisella ja kaksi voittolaukauskilpailussa, vauhtia ja tunnetta! Olen kaivannut häviämisen vaaraa ja aitoa voittamisen nälkää. Olen kaivannut urheilua. Kärppien ylivoimainen sarjajohto ei ole sitä mahdollistanut viikkokausiin. Kyllä oli mukava palata taas urheilun pariin.

En ole tätä otteluseurantaketjua lukenut oikestaan lainkaan. Tänä viikonloppuna olen tänne eksynyt. Täytyy sanoa, että aikamoinen valittajien ja luovuttajien kokoontumisajo täällä on ollut käynnissä. Meikäläisen makuun ihan hirveää paskaa. No, jokainen kantaa tavallaan, ei siinä.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Viime kaudella ei tullut yhtään tällästä heikkoa jaksoa, joka olisi ehkä näin jälkeenpäin ajateltuna pitänyt tulla. Viime runkkarin lopussa uskoin, että Kärppien ylivoimainen runkosarjan voitto olisi suurin uhka sille, että ei mestaruutta vietäisi ja niinhän siinä sitten kävi. Kärpät ei ole tällä kaudella vielä joutunut "pelaamaan täysillä" muuta kuin kärkijengejä vastaan ja siitä syystä ei peli ole mielestäni kehittynyt. Tarkoitan siis, että kun on pellailemalla voitettu 95% peleistä, niin pelin ongelmakohdat ovat piiloutuneet tuloksen taakse, eikä niille ole tehty mitään. Joku muukin oli näin täällä kirjoittanut.

Nyt tämmönen onneksi tuli ja vielä kärkijengejä vastaan nää tappiot, joista joukkueen pitäsi ottaa opiksi ja aika varmuudella ottaakin. Tai siis valmennuksen pitäisi. Onhan Manner sen nyt itsekin huomannut, että ei kärkijengejä vastaan pärjätä.
Elekeehän hättäilkö poijjat!
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Olipahan hieno matsi! Kymmenen maalia varsinaisella ja kaksi voittolaukauskilpailussa, vauhtia ja tunnetta! Olen kaivannut häviämisen vaaraa ja aitoa voittamisen nälkää. Olen kaivannut urheilua. Kärppien ylivoimainen sarjajohto ei ole sitä mahdollistanut viikkokausiin. Kyllä oli mukava palata taas urheilun pariin.

En ole tätä otteluseurantaketjua lukenut oikestaan lainkaan. Tänä viikonloppuna olen tänne eksynyt. Täytyy sanoa, että aikamoinen valittajien ja luovuttajien kokoontumisajo täällä on ollut käynnissä. Meikäläisen makuun ihan hirveää paskaa. No, jokainen kantaa tavallaan, ei siinä.
Luovuttamistahan se on kun haluaa joukkueensa suorittavan paremmin, ja samalla tuo esiin kohtia jotka ovat pidemmän aikaa olleet huonolla tasolla.
Luovuttajia ovat ne jotka sanovat Kärppien kauden olevan paketissa tai pleijareissa tulevan täysin pataan aivan sama miten tästä pelit jatkuu, mutta suurin osa kritiikistä jota olen spotannut on todellakin ollut sallitun rajoissa peliesityksien ollessa mitä ne on. Ässiä vastaan 6-5 voitto rangaistuslaukauksilla ei kuulosta hyvältä ryhtiliikkeeltä, mutta toivotaan sellaisen ottamisen tapahtuneen.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Luovuttamistahan se on kun haluaa joukkueensa suorittavan paremmin, ja samalla tuo esiin kohtia jotka ovat pidemmän aikaa olleet huonolla tasolla.
Luovuttajia ovat ne jotka sanovat Kärppien kauden olevan paketissa tai pleijareissa tulevan täysin pataan aivan sama miten tästä pelit jatkuu, mutta suurin osa kritiikistä jota olen spotannut on todellakin ollut sallitun rajoissa peliesityksien ollessa mitä ne on. Ässiä vastaan 6-5 voitto rangaistuslaukauksilla ei kuulosta hyvältä ryhtiliikkeeltä, mutta toivotaan sellaisen ottamisen tapahtuneen.
Siis en ainakaan itse jaksa uskoa, että tässä kukaan on tämän kauden osalta luovuttanut. @McTorso :lla vain on tapana nostaa itseään muiden yläpuolelle.

Mutta pelin on kehityttävä. Nyt se ei sitä ole tehnyt kauden aikana ollenkaan. Onneksemme nämä sudenkuopat tulevat esiin jo tässä runkosarjan aikana, eikä vasta pudotuspeleissä. Nyt mitataan valmennusta: pudotuspeleissä pelin on oltava kunnossa. Nyt valmennus pikaiseen videoita katselemaan, mitkä kaikki asiat menivät vihkoon, kun kolme laatujoukkuetta veivät pisteet mennessään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös