Ei helevetti. Mamballa on huumoria. Kristof ja Radek ratkaisee. Kaikkea sitä näkee. :)
Koblihan on todella hyvä ollut rankkareissa.Ei helevetti. Mamballa on huumoria. Kristof ja Radek ratkaisee. Kaikkea sitä näkee. :)
Kyllä mää tuon 5 tehtyä maalia posiin laittasin kun on viime aikoina tuskailtu maalinteon kanssaParhaat laukomaan ja voitto Ouluun. Pelkkää negatiivista tästä illasta käteen, vaikka 6 maalia saatiinkin tehtyä. Puhtaalla tappiolla Tappara olisi ollut jo pisteen päässä.
En muista kyllä suoraan sanottuna Koblin rankkareita. Viimeksi laittoi samanlaisen sisään kuin tänään eli ihan hyvin mennyt ainakin viime aikoina niiden suhteen.Rankkarit Kobli on kyllä laittanut ihmeen kovalla prosentilla sisään.
Mikäs tässä on ollessa. Täysin ylivoimainen sarjajohto edelleen ja peli kulkee. Voitolla yöhön ja korkki auki.Mukava trilleri lauantai-iltaan ja voitto kotiin. Mikäs on sarjajohdossa hurruutellessa kun luotto faneiltakin on järkkymätön.
Eihän johdon tarvitse olla ylivoimainen, pistekkin riittää lopussa. Mukavaa iltaa.Mikäs tässä on ollessa. Täysin ylivoimainen sarjajohto edelleen ja peli kulkee. Voitolla yöhön ja korkki auki.
Aivan, totta. Ja kiitos.Eihän johdon tarvitse olla ylivoimainen, pistekkin riittää. Mukavaa iltaa.
Kiitos "kaverit"! Tää otteluseuranta on ilta toisensa jälkeen viihdyttävämpää kuin itse peli, jotain iloa tähän Kärppien orastavaan kriisiin. :)
Tuloksellisesti ehkä. Pelillisen aallonpohjan uskon jatkuvan vielä hamaan tulevaisuuteen.Nihkeää on tällähetkellä, mutta jospa se aallonpohja olis nyt nähty? Toivottavasti.
Tuloksellisesti ehkä. Pelillisen aallonpohjan uskon jatkuvan vielä hamaan tulevaisuuteen.
Luovuttamistahan se on kun haluaa joukkueensa suorittavan paremmin, ja samalla tuo esiin kohtia jotka ovat pidemmän aikaa olleet huonolla tasolla.Olipahan hieno matsi! Kymmenen maalia varsinaisella ja kaksi voittolaukauskilpailussa, vauhtia ja tunnetta! Olen kaivannut häviämisen vaaraa ja aitoa voittamisen nälkää. Olen kaivannut urheilua. Kärppien ylivoimainen sarjajohto ei ole sitä mahdollistanut viikkokausiin. Kyllä oli mukava palata taas urheilun pariin.
En ole tätä otteluseurantaketjua lukenut oikestaan lainkaan. Tänä viikonloppuna olen tänne eksynyt. Täytyy sanoa, että aikamoinen valittajien ja luovuttajien kokoontumisajo täällä on ollut käynnissä. Meikäläisen makuun ihan hirveää paskaa. No, jokainen kantaa tavallaan, ei siinä.
Siis en ainakaan itse jaksa uskoa, että tässä kukaan on tämän kauden osalta luovuttanut. @McTorso :lla vain on tapana nostaa itseään muiden yläpuolelle.Luovuttamistahan se on kun haluaa joukkueensa suorittavan paremmin, ja samalla tuo esiin kohtia jotka ovat pidemmän aikaa olleet huonolla tasolla.
Luovuttajia ovat ne jotka sanovat Kärppien kauden olevan paketissa tai pleijareissa tulevan täysin pataan aivan sama miten tästä pelit jatkuu, mutta suurin osa kritiikistä jota olen spotannut on todellakin ollut sallitun rajoissa peliesityksien ollessa mitä ne on. Ässiä vastaan 6-5 voitto rangaistuslaukauksilla ei kuulosta hyvältä ryhtiliikkeeltä, mutta toivotaan sellaisen ottamisen tapahtuneen.