Ei ole ollut tarkoitus nostaa itseäni muiden yläpuolelle. Ei ole tarkoitus väittää tämän ketjun kirjoittajien luovuttaneen koko kauden suhteen, vaan lähinnä käynnissä olleen pelin suhteen. Kerroin vain rehellisen mielipiteeni tämän ketjun tunnelmasta tältä viikonlopulta, kun sitä nyt kerrankin olen seurannut. Ja kyllä, hirveää valittamista ja kitinää milloin mistäkin ja kenestäkin. Ihan hirveää kuraa minun makuuni, mutta eihän minun ole tätä pakko lukea, joten jatkakaa!Siis en ainakaan itse jaksa uskoa, että tässä kukaan on tämän kauden osalta luovuttanut. @McTorso :lla vain on tapana nostaa itseään muiden yläpuolelle.
Kerroin vain rehellisen mielipiteeni tämän ketjun tunnelmasta tältä viikonlopulta, kun sitä nyt kerrankin olen seurannut. Ja kyllä, hirveää valittamista ja kitinää milloin mistäkin ja kenestäkin. Ihan hirveää kuraa minun makuuni,
Onhan se ihan törkeen hyvä ja monipuolinen, sopeutuu erilaisiin rooleihin ja niin edelleen. Toki enää siitä suorituskyvystä ei ole niin paljoa jäljellä, koska muuten Jussi pelais siellä edelleen.Millä avuilla tuo Jussi on pelannut NHL:ssä kilon verran pelejä? Vilpitön kysymys.
Selain toimii moitteetta allekirjoittaneella ja on jo pidempään ollut käytössä, sovelluksen käyttö koneella ainakin loppui heti kun mahdollisuus oli katsella selaimen kautta.Voi vittu. Windowsin telia sovellus on laitettu eilen jäihin ja nyt pitää taas kattoa pätkivää paskaa selaimen kautta.
Meijän pojat näemmä unohtanu, että pitäs mennä.Noniin vihdoin. Taas mennään!
Jos Hermoselle maksettaisiin samaa liksaa, niin johan olisi hulabaloo päällä.Oikeasti kun miettii niin miten helvetissä nyky kuntoinen Jokinen menee peluutuksessa esimerkiksi Hermosen edelle? Jatkuvasti paskoja syöttöjä ja joka ikinen vastustaja luistelee vaikka takaperin ohi..