Otteluseuranta (Kärpät)

  • 513 896
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Myönnän, että löin vetoa Ässien puolesta ekan erän jälkeen kun kerroin oli 25. En montaa euroa, mutta kyllähän Kärpät pisti pelin jännittäväksi. Onneksi pisteet sentään tulivat bussin kyytiin.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja näin kairattiin Ässät jäänrakoon, maalihanatkin aukesi. Valtakunnassa kaikki hyvin.
Posi posi ja pusi pusi.
T: Tussi-Jussi
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siis en ainakaan itse jaksa uskoa, että tässä kukaan on tämän kauden osalta luovuttanut. @McTorso :lla vain on tapana nostaa itseään muiden yläpuolelle.
Ei ole ollut tarkoitus nostaa itseäni muiden yläpuolelle. Ei ole tarkoitus väittää tämän ketjun kirjoittajien luovuttaneen koko kauden suhteen, vaan lähinnä käynnissä olleen pelin suhteen. Kerroin vain rehellisen mielipiteeni tämän ketjun tunnelmasta tältä viikonlopulta, kun sitä nyt kerrankin olen seurannut. Ja kyllä, hirveää valittamista ja kitinää milloin mistäkin ja kenestäkin. Ihan hirveää kuraa minun makuuni, mutta eihän minun ole tätä pakko lukea, joten jatkakaa!
 
H

Hidas_ja_kankea

Kerroin vain rehellisen mielipiteeni tämän ketjun tunnelmasta tältä viikonlopulta, kun sitä nyt kerrankin olen seurannut. Ja kyllä, hirveää valittamista ja kitinää milloin mistäkin ja kenestäkin. Ihan hirveää kuraa minun makuuni,

Jännä juttu. Itse harvakseltaan kirjoitan seurantaan, mutta luen erätauolla läpi. Tänäänkin nauroin monta kertaa ketjulle. Pikkuisen valikoiva pitää tietenkin olla.

Mukavasti tämä täydentää ottelun katselua. Ei tätä ketjua kannata ainakaan tosikkomielellä avata, ei tänään eikä muulloinkaan.
 

Potaichuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Joonas Donskoi, PuLaAho
Muistelisin, että Kärpillä on joskus aiemminkin ollut tämmöinen suvantovaihe juuri vuodenvaihteen jälkeen.

Muut joukkueet ovat parantaneet peliään ja lisänneet höyryä koneeseen. Kevät tekee kovasti tuloaan.

Jotenkin sellainen fiilis, että liekö Kärpät vetäneet jonkun kovemman fysiikkajakson, että kantaa taas pidemmälle kevättä. Voikohan olla näin?
 

Pantteli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huudellaan nyt vähän vieraisiin pöytiin. Tämä Kärppien peli on ihan normaalia Tapprastakin tuttua treenijumia. Kovan harjoittelujakson aikana ei voimat enää riitä peleihin ja mikään muukaan ei tunnu kentällä toimivan. Vaikka se näyttääkin katsojan silmiin pahalta, ei silti ole mitään syytä huoleen. Tammikuu voi olla vielä kovaa treeniä, mutta uskoisin sen helpottavan helmikuun alkuun mennessä. Tappara pelasi ihan vastaavalla tavalla marraskuusta tammikuun alkuun ja nyt on selkeästi harjoittelua kevennetty. Peli on aivan eri näköistä aivan kuin taikaiskusta, samoin tulokset taululla.

Parempi hävitä nyt monta peliä kuin pleijareissa.
 
No niin, nyt taas lähdetään ihmettelemään hylättyjä maaleja ja mailannosto jäähyjä.

No ei, toivotaan tasapuolista iltaa ja hyvää vauhdikasta jääkiekkoa, mutta pahoin pelkään että haaveeksi jää myös tänään.
 

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Voi vittu. Windowsin telia sovellus on laitettu eilen jäihin ja nyt pitää taas kattoa pätkivää paskaa selaimen kautta.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Voi vittu. Windowsin telia sovellus on laitettu eilen jäihin ja nyt pitää taas kattoa pätkivää paskaa selaimen kautta.
Selain toimii moitteetta allekirjoittaneella ja on jo pidempään ollut käytössä, sovelluksen käyttö koneella ainakin loppui heti kun mahdollisuus oli katsella selaimen kautta.
(Ellei sinulla ongelma ole nimenomaan katsella kännykältä selaimella, joka ei oikeastaan milloinkaan ole mukava kokemus)
 

Maametti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhaws, Ville Koivunen
Ensimmäistä kertaa miesmuistiin unohdin Kärppien pelaavan tänään. 18.46 telia auki ja nään veteraanien olevan vielä jäällä. Kyllä nämä pelien alut venyvät kohtuuttomasti näistä oheistoiminnoista, vaikka hyvällä asialla siellä varmasti ollaankin.
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Ilves jakaa prenikoita aikaa sitten kuolleille pelaajilleen.

"Tämä lämmittää kovasti", toteavat pelaajat routamaaltaan ja jatkavat köllöttelyä prenikka rintapielessään.

Elossa olevat palkitaan kusenkeltaisella takilla, josta tulee Kärppien kotilauantait mieleen.

Ihmeen hiljainen tämä otteluseuranta. Ryhdistäytykää!
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ensimmäistä vaihtoa lukuunottamatta aivan mankelissa toistaiseksi.
 

Dalhan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Washington Capitals
Oikeasti kun miettii niin miten helvetissä nyky kuntoinen Jokinen menee peluutuksessa esimerkiksi Hermosen edelle? Jatkuvasti paskoja syöttöjä ja joka ikinen vastustaja luistelee vaikka takaperin ohi..
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oikeasti kun miettii niin miten helvetissä nyky kuntoinen Jokinen menee peluutuksessa esimerkiksi Hermosen edelle? Jatkuvasti paskoja syöttöjä ja joka ikinen vastustaja luistelee vaikka takaperin ohi..
Jos Hermoselle maksettaisiin samaa liksaa, niin johan olisi hulabaloo päällä.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jokiselta tulinen pommi onetimeriin, mutta Dostal torjuu tuurilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös