Nämä toimenpiteet olisi pitänyt tehdä jo silloin, kun päivän kokoonpanot ilmoitettiin.Nyt. Kuuntele Mamba. Mäkelä koppiin, Annunen maaliin ja piste(eet) kotimatkalle.
Kriisi peruttu. Piste enemmän, kuin eilen.
Piirsi itselleen kuvion, jossa Jussi luistelee maskimieheksi.Hyvä ja jänne peli. Olipa Jussilta upea maski.
Joo niin sitten seuraavassa pelissä voidaan sitten taas valittaa miten ollaan tappioputkessa yms. Paitsi tietenkin jos Ässät voittaa niin sitten tämäm voi muistaa.Tämän ottelun tulos voidaan unohtaa. Kärppien touhussa on isoja puutteita ja radikaalinen muutos täytyy tulla
Oliko se huonosti piirretty? Mikään ei kelpaa.Piirsi itselleen kuvion, jossa Jussi luistelee maskimieheksi.
Pelillinen alamäki on pitkä. Nyt se on alkanut näkymään jo tulostahdissa.Joo niin sitten seuraavassa pelissä voidaan sitten taas valittaa miten ollaan tappioputkessa yms. Paitsi tietenkin jos Ässät voittaa niin sitten tämäm voi muistaa.
Mulle samoja kyniäPiirsi itselleen kuvion, jossa Jussi luistelee maskimieheksi.
Mulla on vanhoja näyttöjä. Helvetin vanhoja.Ne pitää ansaita.
Ilmekään ei värähtänyt Jokisen päästessä tonteille.Kobli, Jussi ja Mise, joko @Huml71 tarvii nitroja?
Tarvitaan uudempia. Tai 1000 peliä NHL:ssä.Mulla on vanhoja näyttöjä. Helvetin vanhoja.