Otteluseuranta (HIFK)

  • 528 869
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
No nyt Tuohimaa....
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dykille voisi kyllä antaa vähän reilummin vastuuta.
Ehdottomasti tämä. Dyk on jäätävässä kunnossa tällä hetkellä, jalka liikkuu ja tahtotila pelatakkin on erinomaisella tasolla. Parantanut omaan silmään kauden edetessä.
Tervettä kilpailua pelipaikoista, onnistumisten kautta eteenpäin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ääni sisälläni varoitti katsomasta tätä peliä. Mikä perkele siinä on että kuitenkin pitää katsoa? Näitä tapaninpäivän pelejä on tullut aiemminkin kirottua.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Ääni sisälläni varoitti katsomasta tätä peliä. Mikä perkele siinä on että kuitenkin pitää katsoa? Näitä tapaninpäivän pelejä on tullut aiemminkin kirottua.

No onneksi sentään sait purkaa tuntosi tänne palstalle, ettei ihan pilalle mennyt tämäkään ilta.

Painopiste siirtynyt kivasti pelsupäätyyn. Tulee jännä loppu.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
No onneksi sentään sait purkaa tuntosi tänne palstalle, ettei ihan pilalle mennyt tämäkään ilta.

Painopiste siirtynyt kivasti pelsupäätyyn. Tulee jännä loppu.

Joo, nyt toki paremman näköistä.

Mihin sitten saisi purkaa ottelun aiheuttaman harmituksen jos ei tänne?
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Eli täällä ei saisi negatiivista kommentoida? Parempi ehkä jättää vain lukematta jos tästä menettää fiilikset.

No niinhän siinä usein käy, että valittajat ottaa vallan, ja ne jotka siihen sitten puuttuvat, häädetään muualle. Jos nyt joku täällä mölisee, ettei olisi pitänyt katsoa koko matsia, niin onko tämä nyt se paikka kuitenkaan hakea apua pahaan oloonsa? Jos kadut lajin seuraamista, mun mielestä silloin voi kirjoitellakin jonnekin muualle.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
No niinhän siinä usein käy, että valittajat ottaa vallan, ja ne jotka siihen sitten puuttuvat, häädetään muualle. Jos nyt joku täällä mölisee, ettei olisi pitänyt katsoa koko matsia, niin onko tämä nyt se paikka kuitenkaan hakea apua pahaan oloonsa? Jos kadut lajin seuraamista, mun mielestä silloin voi kirjoitellakin jonnekin muualle.
Täällä on erittäin aktiiviset modet. Ei täällä mitään omamoderointia enää tarvita. Surkea peli ja sillä siisti.
 

F#21

Jäsen
No niinhän siinä usein käy, että valittajat ottaa vallan, ja ne jotka siihen sitten puuttuvat, häädetään muualle. Jos nyt joku täällä mölisee, ettei olisi pitänyt katsoa koko matsia, niin onko tämä nyt se paikka kuitenkaan hakea apua pahaan oloonsa? Jos kadut lajin seuraamista, mun mielestä silloin voi kirjoitellakin jonnekin muualle.
Hyvä vastaus ja näkemys.

Itse pidän, että täältä löytyy monia näkemyksiä ja vaikka itsekin olen nykyään enemmän pessimisti HIFKn osalta, niin osaan arvostaa positiivisia näkemyksiä.

Laitoin Pelicansille pitkävedon niin tietenkin tässä tulee sitten tasuri, ettei pääse nauttimaan kummastakaan voitosta.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tosi hyvä peli ja piste on upea saavutus. Ja hei, kaksi maalia Pelsun verkkoon, aika paljon parempi kuin kauden aiempi saldo!
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Joka vuosi ostetaan tuolta parhaat ja oksennetaan sinne meijän jämät. Silti tulee neppariin. Vastustajalla oli taas nerokas valmentaja ja maailman paras veska, jotka vois heti silmää räpäyttämättä vaihtaa päittäin omien kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös