Onko se Dufva sitten vaan noin kova luomaan puolustuspelin? Vai onko IFK huono?
Kyllä nuo hyökkäyksiinlähdöt ovat sellaista paskaa, ettei sitä Dufvan piikkiin voi laittaa.Onko se Dufva sitten vaan noin kova luomaan puolustuspelin? Vai onko IFK huono?
IFK:n vastustajan veska hörppää. Kiitos kiekkojumalat, vihdoinkin!
Joka peliinkö me fanitkin aletaan keksiä syitä siihen miksi peli ei kulje?
Vielä tarttis toisen. Voisi peli vähän vapautua.
Kiitos!Pidetään uhrinuotio pystyssä. Mulla on tässä kasa vanhoja munareita jonossa. Liekki on komia ja haju on suorastaan abysmaalinen.
Tuntuu ihan kuin olisi kaksi eri peliä. Nyt IFK pelaa todella hyvin, kun taas ottelun alussa oltiin Mestis-tasoa. Tää on mun IFK.
Tuntuu ihan kuin olisi kaksi eri peliä. Nyt IFK pelaa todella hyvin, kun taas ottelun alussa oltiin Mestis-tasoa. Tää on mun IFK.
Ishmael viis vee repesi pizzapippelille. Kiitos. Oli lähellä, ettei purskahtanut itse pantu olut nenästä ulos. Se ei olisi naurattanut. Olisi mennyt hyvät humalat väärään paikkaan.Ehkä Pike Piku Pikkelström Picachu Pizzapippeli osaakin valmentaa?
:)
Ishmael viis vee repesi pizzapippelille. Kiitos. Oli lähellä, ettei purskahtanut itse pantu olut nenästä ulos. Se ei olisi naurattanut. Olisi mennyt hyvät humalat väärään paikkaan.
Vittuilulle on aina paikkansa ja aikansa, nyt onnistui suorastaan eniromaisesti.Haha! Kiva kuulla että hyväntahtoinen vittuiluni löysi perille :D
Tarkemmin en tiedä, mutta toinen jalka taisi hajota, kun ei päässyt nousemaan ylös ja joutui konttaamaan vaihtoaitioon. Taklaustilanteessa kävi siis jotain.Mikä sille Kousalle siis tuli?