Tyhmä, Tyhmempi, Lyytinen
Nyt jos menee kaavalla, niin eka 10 min mitäänsanomatonta läpsyttelyä ja sit TPS tekee 1-2, jonka jälkeen menee vaikeaksi. Kousa -2, mut vaan kun muut pelaa lepsusti.
Tekosyy pelin jälkeen: menetettiin keskittyminen helppoon maaliin, ketjut elää, monella eka peli tai ekoja pelejä loukin jälkeen.
Toihan on kätevää kun voi mollata oman jengin fanit jo etukäteen niin pääseepähän varmasti mollaamaan, kävi pelissä miten vaan. On meillä jännä yhteisö täällä kasassa.
Miten mä faneja mollasin? Referoin Pikkaraisen ottelun jälkeisen lehdistötilaisuuden ennalta. Lisäksi yritin viestiin upottaa ison kasan sarkasmia. En tiedä epäonnistuinko vai onko täällä tosikkoja?
Itse pelistä. IFK johtaa 0-2 ja mielestäni pelillisesti alisuorittaa materiaaliin nähden. Tässä ei ollut sarkasmiyrityksiä.
Minulla tuli täysin sama mieleen, että muutaman kerran ennenkin nähty tämä Engrenin käsienlevittely.Jossain lätkä keräilykortissa vois olla käsiään levittelevä Engren. Ei niin kovin harvinainen.
Puolet kaudesta pelattu ja kaveri vaatimattomasti n. 80p. vauhdissa. :)Teemu on ns next level jäbä. Miten toi voi pelaa meillä?