Onhan se jo ykköskentässä ja ykkösylivoimassa... Tosin mun puolesta vois pelata vaikka kaikissa vaihdoissa jos luistin kulkee noin hyvin.Dykille voisi kyllä antaa vähän reilummin vastuuta.
Tippunut kakkosylivoimaan nyt Leskisen tultua mukaan. Meinaan ihan suoraan nyt peliajallisesti enemmän minuutteja.Onhan se jo ykköskentässä ja ykkösylivoimassa... Tosin mun puolesta vois pelata vaikka kaikissa vaihdoissa jos luistin kulkee noin hyvin.
Ehdottomasti tämä. Dyk on jäätävässä kunnossa tällä hetkellä, jalka liikkuu ja tahtotila pelatakkin on erinomaisella tasolla. Parantanut omaan silmään kauden edetessä.Dykille voisi kyllä antaa vähän reilummin vastuuta.
Ihan hyvin ottaen huomioon, että tämä on ensimmäinen vuosi seitsemän vuoden projektista. Kuusi vuotta aikaa laittaa kuviot kuntoon.Jäätävän paskasti IFK pelaa tuolla rosterilla.
Ääni sisälläni varoitti katsomasta tätä peliä. Mikä perkele siinä on että kuitenkin pitää katsoa? Näitä tapaninpäivän pelejä on tullut aiemminkin kirottua.
No onneksi sentään sait purkaa tuntosi tänne palstalle, ettei ihan pilalle mennyt tämäkään ilta.
Painopiste siirtynyt kivasti pelsupäätyyn. Tulee jännä loppu.
Joo, nyt toki paremman näköistä.
Mihin sitten saisi purkaa ottelun aiheuttaman harmituksen jos ei tänne?
Emmä tiedä, hihaasi. Ymmärräthän että myrkytät täällä niidenkin fiiliksiä, jotka jaksavat vielä uskoa, jopa toivoa IFK:n voittoa?
Eli täällä ei saisi negatiivista kommentoida? Parempi ehkä jättää vain lukematta jos tästä menettää fiilikset.Emmä tiedä, hihaasi. Ymmärräthän että myrkytät täällä niidenkin fiiliksiä, jotka jaksavat vielä uskoa, jopa toivoa IFK:n voittoa?
Eli täällä ei saisi negatiivista kommentoida? Parempi ehkä jättää vain lukematta jos tästä menettää fiilikset.
Täällä on erittäin aktiiviset modet. Ei täällä mitään omamoderointia enää tarvita. Surkea peli ja sillä siisti.No niinhän siinä usein käy, että valittajat ottaa vallan, ja ne jotka siihen sitten puuttuvat, häädetään muualle. Jos nyt joku täällä mölisee, ettei olisi pitänyt katsoa koko matsia, niin onko tämä nyt se paikka kuitenkaan hakea apua pahaan oloonsa? Jos kadut lajin seuraamista, mun mielestä silloin voi kirjoitellakin jonnekin muualle.
Hyvä vastaus ja näkemys.No niinhän siinä usein käy, että valittajat ottaa vallan, ja ne jotka siihen sitten puuttuvat, häädetään muualle. Jos nyt joku täällä mölisee, ettei olisi pitänyt katsoa koko matsia, niin onko tämä nyt se paikka kuitenkaan hakea apua pahaan oloonsa? Jos kadut lajin seuraamista, mun mielestä silloin voi kirjoitellakin jonnekin muualle.