Otteluseuranta (HIFK)

  • 526 038
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
IFK
Koska ilmeisesti IFK:sta saa puhua pääasiassa vain sellaisia "kivoja" ja positiivisia asioita,

Kuka on sanonut, ettei saisi negailla, jos siihen oikeasti on aihetta? Mua ottaa päähän taas se, että täällä ollaan oksentamassa henkilökohtaista pahaa oloa seuran ja milloin kenenkin pelaajan päälle täysin vastoin peliesityksiä. Tänään hävittiin niukasti hyvä ja vauhdikas lätkäpeli hyvää ja vauhdikasta lätkää pelaavalle 17 kertaiselle suomenmestarille. Sekö on riittävä syy haukkua omia? Ei mun mielestä.

Sitä kannattaa jokaisen dissaajan miettiä, että miksi me kotona voitetaan vähemmän kuin vieraissa? Onko jokainen dissaaja omalta osaltaa luomassa IFK:n ympärille ilmapiiriä, joka helpottaa vastustajan pelaamista. Ja kyllä, olen tosissani, positiivinen suhtautuminen antaa kaikille paljon enemmän hyviä asioita, kuin kriittisen kuluttamisen nimissä oman seuran ja sen pelaajien lokaaminen.

Rauhaa ja rakkautta, hyviä pelejä.
 

-ja-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Harmittaa etten tänään päässyt peliä livenä katsomaan. Yleensä on ollut tasaisia vääntöjä niin katsomossa kun kentällä. Tykkään tyylistänne, se on vaan todella hienoa seurata, kun halli on punasena ja jengi kantaa katsomossa punasta ylpeydellä! Mielestäni nyt kun Ilves on muutaman kauden pelannut tuolla ”oikean” sävyisellä vihreällä on hakametsä alkanut selkeästi muuttumaan vihreäksi, mutta matkaa teihin on viä todella paljon. Tulkaa sankoin joukoin vastavierailulle, niin voidaan ottaa muutama kallis Koff ja keskustella jääkiekosta, se ei kaikkien kanssa onnistu, mutta teidän kanssa on aina onnistunut ja luulen, että tulee aina onnistumaan.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka on sanonut, ettei saisi negailla, jos siihen oikeasti on aihetta? Mua ottaa päähän taas se, että täällä ollaan oksentamassa henkilökohtaista pahaa oloa seuran ja milloin kenenkin pelaajan päälle täysin vastoin peliesityksiä. Tänään hävittiin niukasti hyvä ja vauhdikas lätkäpeli hyvää ja vauhdikasta lätkää pelaavalle 17 kertaiselle suomenmestarille. Sekö on riittävä syy haukkua omia? Ei mun mielestä.

Sitä kannattaa jokaisen dissaajan miettiä, että miksi me kotona voitetaan vähemmän kuin vieraissa? Onko jokainen dissaaja omalta osaltaa luomassa IFK:n ympärille ilmapiiriä, joka helpottaa vastustajan pelaamista. Ja kyllä, olen tosissani, positiivinen suhtautuminen antaa kaikille paljon enemmän hyviä asioita, kuin kriittisen kuluttamisen nimissä oman seuran ja sen pelaajien lokaaminen.

Rauhaa ja rakkautta, hyviä pelejä.
Metsään meni ajatuksesi dissaamisesta kuin myös sen vaikutuksesta kotona häviämiseen. Ja mähän nimenomaan kehuin kuinka kaikki oli upeaa.
Siinä ei ollut yhtään mitään henkilöhtaista, ei sinulle, ei muille eikä varsinkaan joukkueelle joll akyllä vajaamiehisenäkin pitäisi riittää lahjat jopa Ilveksenkin voittamiseen. Itse kyseenalaitan ainoastaan sen, että en saa itse kiinni siitä punaisesta langasta joka valmennuksella on, ja parhaiten se tulee esiin juuri näissä tilanteissa jossa joukkueessa on poissaolijoita. Ei ole sitä pelillistä selkänojaa, joka kantaisi silloinkin kun yksilötasolla ei onnistuta.

Väitän siis edelleen, vaikka se nyt sitten sinuakin harmittaisi, että tämän päivän peli ei ollut hyvä. Ei ehkä kummaltakaan, mutta ei varsinkaan IFK:lta. Yksilötasolla ei tänään onnistunut, ja kuten sanottua, ei ole selkeää punaista lankaa valmennuksellisesti näkösällä ja siten pelaajisto tuntuu olevan enemmän tai vähemmän kujalla että mitäs tässä nyt tehtäisiin.

Sää siis näitä ehkä hyvän ja vauhdikkaan pelin. Mä näin ehkä vauhdikkaan, mutta en kyllä niinkään hyvää. En tiedä oliko Ilves parhaimmillaan, mutta IFK ei sitä ainakaan ollut.
 
Viimeksi muokattu:

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Tänään vaan vähän ”pellailtiin”. Eli niin kuin pelkäsikin, ettei kuitenkaan sytytty samanlaiseen veriseen taisteluun mitä Kärppiä ja Tapparaa vastaan sytytään. Silloin Ilves kyllä vie. Tää ei ole mikään Sport, jonka voi voittaa keskinkertaisella pelillä.

Ilves pelasi musta jopa huonommin, mitä olen tällä kaudella nähnyt. HIFKlla oli mahkut taistelupisteisiin ja mokasivat sen nyt.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Paremmalle hävittiin ilman muuta. Otteluruuhka alko näkymään mitä pidemmälle ottelu eteni. Hienoa katseltavaa kyllä toi Ipan vauhdikas lätkä. Ens kerralla sitte paremmalla jalalla revanssi :)
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Ihanaa kuunnella katkeria kansallislaulun raiskaajia viheltämässä Leskiselle <3
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaa kärppä veskari päästä tänään suht helpolla.

Sitä voi seisoskella vaikka maalin takana munia kaivelemassa, kun kaikki on aina tolpissa.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Lyylinen antoi maalin takana äsken upean syötön taaksepäin vastustajalle ja vähällä oli ettei tullut takaiskua.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Otin missioksi tähän peliin Lyytisen seuraamisen ( kärsiköön muu otteluseuranta) sen verran tänään luin täältä kaverin haukkumista ja puolusteluja.
Voi olla että ekan erän jälkeen seuraaminen jää. Tähän mennessä kaksi hyvää ratkaisua ja yksi vähän löysä puolustus.
Ja tosiaan, mikähän sille Pyörälälle tuli?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tallberg on ollut kyllä alisuorittaja tällä kaudella. Yhteen vaiheeseen tuli pari todella hyvää peliä, mutta enimmäkseen tuommoista surkeaa kiekollista peliä.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tallberg on ollut kyllä alisuorittaja tällä kaudella. Yhteen vaiheeseen tuli pari todella hyvää peliä, mutta enimmäkseen tuommoista surkeaa kiekollista peliä.

Tallberg on aina ollut vähän sellainen pienien seurojen ykköskorin voimahyökkääjä. Tarvitsee suuren roolin, että homma lähtee rullaamaan. Valitettavasti sitä ei ole Stadissa tiedossa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Miten tuosta Lyytisen estämisestä ei voitu viheltää jäähyä?! Tuota selvempää estämistä on enää vaikea löytää.

Keränen on kyllä karmea pelaaja.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näköjään lähdetty hakemaan säällistä, pieni numeroista tappiota. Hissutellaan sukkasillaan ja toivotaan, ettei Härpät kovasti intoudu myllyttämään. Potuttaa toi Engrenin maneeri, jossa roikottaa käsiään ja nostaa nuppiaan kun ei näe kiekkoa. (potutukset kullakin....)
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Leskinen kyllä näyttää aivan divaripelaajalta mutta annetaan se anteeksi kun ei ole ilmeisesti hetkeen ollut jäällä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Leskinen kyllä näyttää aivan divaripelaajalta mutta annetaan se anteeksi kun ei ole ilmeisesti hetkeen ollut jäällä.

On kyllä todella keskenkuntoinen, mutta tuosta läpiajosta näki kyllä sen taitomäärän, pyörivä kiekko rauhassa haltuun ja tarkka kuti, mutta tällä kertaa tolpasta ulos.

Varmasti ottaa jonkin verran aikaa ennen kuin löytyy se liike mikä miehellä on jne.

Mitä tulee peliin niin vastaan otettiin, mutta ei pahoja paikkoja omissa pl. Keräsen kiekonmenetys, onneksi maalipaikka aukesi Sailiolle.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös