Onhan vastus kova ja huonoa tuuria roimasti,mutta vituttaahan tämä, jos nolla pojoa jää.Eilen kaikki oli hyvin ja tänään taas päin hel....tiä. Jos haluaa olla kärkikahinoissa, niin näitä matseja ei voi hävitä. Saa olla eri mieltä.
Nordgren vittu ratkasevaan ylivoimaa lopussa. Ei vittu pike oikeesti
Samaa ajattelin. Aika vaisu esitys.Kyllä lopussa huomasi, että ykköstykit Paajanen, Turunen ja Kousa ihan loppu. Ei kauaa kapealla materiaalilla jakseta vääntää. Toivottavasti Raksilassa Keränen ja Leskinen mukana.
Kousa -4,Järvinen -3. Aika huikeeta settiä.
Kyllä se vaan vituttaa hävitä junteille, ei voi saatana mitään.
Kousa -4,Järvinen -3. Aika huikeeta settiä.
No, pitäisikö nähdä tuloksen taakse? Viimeinen tyhjiin, kolmas maali flipeerinä sisään ja toinen maali niin ei siinä pakeilla ollut osuutta asiassa paskaa tuuria sekin kun Ilves-pelaajan kääntö kimposi Sallisen jaloista suoraan toiselle Ilves-pelurille ja maali.
Häviäminen vituttaa aina ja Liigassa on harvassa sellaiset vastustajat, joita en sanoisi itsekin junteiksi. Etenkin vitutuksissani. Mutta Ilves ei mielestäni mene tuohon kategoriaan. Hieno seura ja hienoa, että homma on lähtenyt hiljalleen tuon vuosikymmenten korpivaelluksen jälkeen taas vauhtiin.Kyllä se vaan vituttaa hävitä junteille, ei voi saatana mitään.
Mä olen eri mieltä. Ei Ilves mikään pisteautomaatti ole, vaan todella hienos lätkää pelaava, aika sitkas ja verenhimoinen jengi. Nyt edes IFK:n hyväkään peli riittäny, vaan pikkuriikkisen fortunalla kaveri vei pisteet. Mitään vääryyttä ei kyllä tapahtunu, työnteko ja kova usko palkittiin.Eilen kaikki oli hyvin ja tänään taas päin hel....tiä. Jos haluaa olla kärkikahinoissa, niin näitä matseja ei voi hävitä. Saa olla eri mieltä.
Et sitten nähnyt HIFKin maaleissa mitään tuurin tynkää? Ainoa rakennettu tekopaikka tais olla koko ottelussa Iikan rauta.No, pitäisikö nähdä tuloksen taakse? Viimeinen tyhjiin, kolmas maali flipeerinä sisään ja toinen maali niin ei siinä pakeilla ollut osuutta asiassa paskaa tuuria sekin kun Ilves-pelaajan kääntö kimposi Sallisen jaloista suoraan toiselle Ilves-pelurille ja maali.
Pahoitteluni naapuripöydästä huutelusta, mutta faktana Tampere ja naapurikunnat pitää sisällään n 400 000 asukasta, lande...? Edellänne sarjataulukossa on kaksi joukkuetta...landelta? Itse otteluun, nähtiin raikas taisto ja jollekin se tasaisissa väännöissä kääntyy. Itse pidän teidän faneja selkärankaisimpina mitä liigasta löytyy. Kom igen Ilves ei unohdu.!