Kuka on sanonut, ettei saisi negailla, jos siihen oikeasti on aihetta? Mua ottaa päähän taas se, että täällä ollaan oksentamassa henkilökohtaista pahaa oloa seuran ja milloin kenenkin pelaajan päälle täysin vastoin peliesityksiä. Tänään hävittiin niukasti hyvä ja vauhdikas lätkäpeli hyvää ja vauhdikasta lätkää pelaavalle 17 kertaiselle suomenmestarille. Sekö on riittävä syy haukkua omia? Ei mun mielestä.
Sitä kannattaa jokaisen dissaajan miettiä, että miksi me kotona voitetaan vähemmän kuin vieraissa? Onko jokainen dissaaja omalta osaltaa luomassa IFK:n ympärille ilmapiiriä, joka helpottaa vastustajan pelaamista. Ja kyllä, olen tosissani, positiivinen suhtautuminen antaa kaikille paljon enemmän hyviä asioita, kuin kriittisen kuluttamisen nimissä oman seuran ja sen pelaajien lokaaminen.
Rauhaa ja rakkautta, hyviä pelejä.
Metsään meni ajatuksesi dissaamisesta kuin myös sen vaikutuksesta kotona häviämiseen. Ja mähän nimenomaan kehuin kuinka kaikki oli upeaa.
Siinä ei ollut yhtään mitään henkilöhtaista, ei sinulle, ei muille eikä varsinkaan joukkueelle joll akyllä vajaamiehisenäkin pitäisi riittää lahjat jopa Ilveksenkin voittamiseen. Itse kyseenalaitan ainoastaan sen, että en saa itse kiinni siitä punaisesta langasta joka valmennuksella on, ja parhaiten se tulee esiin juuri näissä tilanteissa jossa joukkueessa on poissaolijoita. Ei ole sitä pelillistä selkänojaa, joka kantaisi silloinkin kun yksilötasolla ei onnistuta.
Väitän siis edelleen, vaikka se nyt sitten sinuakin harmittaisi, että tämän päivän peli ei ollut hyvä. Ei ehkä kummaltakaan, mutta ei varsinkaan IFK:lta. Yksilötasolla ei tänään onnistunut, ja kuten sanottua, ei ole selkeää punaista lankaa valmennuksellisesti näkösällä ja siten pelaajisto tuntuu olevan enemmän tai vähemmän kujalla että mitäs tässä nyt tehtäisiin.
Sää siis näitä ehkä hyvän ja vauhdikkaan pelin. Mä näin ehkä vauhdikkaan, mutta en kyllä niinkään hyvää. En tiedä oliko Ilves parhaimmillaan, mutta IFK ei sitä ainakaan ollut.