J
Just-Ice-Hockey
Hemmetin hyvin pelaa kyllä M. Keränen. Muutaman maalin lisäksi on jengin vastuullisin hyökkääjä alaspäin. Muutenkin nyt näyttää tekeminen hyvältä, tykkään. Erityisesti olen tykännyt siitä, miten tänään on yhdellä karvatessa painottoman puolen hyökkääjä varmistanut ja painollisen puolen pakki on päässyt pintsaamaan sisään ja hakemaan nasevaa taklausta hyökkäys sinisellä. Tähän tarkoitukseen meidän paisto on suorastaan erinomaisesti rakennettu. Erityisesti Motin, Järvinen ja Varakas ovat tässä pelkkää rautaa.
Nykoppin kohdalla väitän ympäristöä merkitsevämpää olevan se, että saisi pelata koko kauden terveenä. Potentiaalin näkee varmasti moni meistä, terveyteen ei vaan taida yhtä moni uskoa. Itse sanoisin Koppille kiitos ja onnea jatkoon tämän kauden jälkeen. Itseasiassa olisin sanonut jo pari vuotta sitten.
Oma pointti on, että Nykoppilla on tähän 10+ pisteen hyvin aloittavan nelosen sentterin virkaan se potentiaali, mutta kun se ei nyt realisoidu täällä, niin pari kautta maakunnissa voisi tehdä hyvää.
Nykoppin kohdalla väitän ympäristöä merkitsevämpää olevan se, että saisi pelata koko kauden terveenä. Potentiaalin näkee varmasti moni meistä, terveyteen ei vaan taida yhtä moni uskoa. Itse sanoisin Koppille kiitos ja onnea jatkoon tämän kauden jälkeen. Itseasiassa olisin sanonut jo pari vuotta sitten.