hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Kessel oli nopeampi mitä Heiskanen. Ei tule Norriksia.
Heiskanen katsoi, kuka siinä oli ja ei jaksanut luistella. Norris meni siinä.Kessel oli nopeampi mitä Heiskanen. Ei tule Norriksia.
Olen ollut kahta NHL-peliä tuolla katsomassa, ja voin kertoa että en minä tiedä. Mutta huomasittehan että olen käynyt katsomassa kahta Dallasin kotipeliä? Tällaista on kosmopoliitin maailmanmatkaajan elo.Saakohan AA Centerissä pitää vyöllä kotelossa? Luulisi, että myös Stars joutuu noudattamaan villin lännen lakeja.
Kävitkö myös Japaniassa?Olen ollut kahta NHL-peliä tuolla katsomassa, ja voin kertoa että en minä tiedä. Mutta huomasittehan että olen käynyt katsomassa kahta Dallasin kotipeliä? Tällaista on kosmopoliitin maailmanmatkaajan elo.
Huomasin. Olen kateellinen. Ehkä minäkin vielä joku päivä ostan ysimillisen ja lähden katsomaan änäriä.Olen ollut kahta NHL-peliä tuolla katsomassa, ja voin kertoa että en minä tiedä. Mutta huomasittehan että olen käynyt katsomassa kahta Dallasin kotipeliä? Tällaista on kosmopoliitin maailmanmatkaajan elo.
Tämän viestin jälkeen et enää pääse Yhdysvaltoihin.Huomasin. Olen kateellinen. Ehkä minäkin vielä joku päivä ostan ysimillisen ja lähden katsomaan änäriä.
Kyllä. Olen myös käynyt mm. Liettuassa, Tunisiassa ja Indonesiassa. Olen poliitti. Kosmo poliitti.Kävitkö myös Japaniassa?
Leijona-viinaa lantrattuna Tre Kronor Premium Lagerilla.Arvoitus otteluseurantaan: arvatkaa kisajuomani.
Mitä saadaan kun yhdistetään Suomen ja Ruotsin vaakunat?
Yks kruunu.Arvoitus otteluseurantaan: arvatkaa kisajuomani.
Kisajuoma: JuhannussimaaArvoitus otteluseurantaan: arvatkaa kisajuomani.
Leijona-viinaa lantrattuna Tre Kronor Premium Lagerilla.
Lähellä, mutta ei osu.Yks kruunu.
Ei osunut tämäkään.Kisajuoma: juhannussimaa
Vaakuna: kolme kruunua ja itseään päähän puukottava leijona?
Leijonan verta.Arvoitus otteluseurantaan: arvatkaa kisajuomani.
Meinasin veikata Norrlands Guld, mutta siellä olikin jotain siikoja ja hirviä logossa.Lähellä, mutta ei osu.
Ohhoh, onko näin. Mutta kävitkös koskaan Lappeenrannan Ruandassa?Kyllä. Olen myös käynyt mm. Liettuassa, Tunisiassa ja Indonesiassa. Olen poliitti. Kosmo poliitti.
Max Domi näki saunassa isänsä Tien jorman.Max Domi on rikkaan miehen jessepuljujärvi.
Olen käynyt Lappeenrannassa, Joutsenossa sekä Imatralla. Olen myös käynyt Kristiinankaupungissa, Varkaudessa ja Nurmijärvellä. Vaikka olen kosmopoliitti, en silti ole hyljännyt kotimaatani.Ohhoh, onko näin. Mutta kävitkös koskaan Lappeenrannan Ruandassa?
Ah, Tunisia. Tuo Välimeren maa jonka naapurimaassa Algeriassa asusteli kirkkoisä Augustinus. De civitate Dei contra paganos, hänen pääteoksensa, syntyi myös siellä.Kyllä. Olen myös käynyt mm. Liettuassa, Tunisiassa ja Indonesiassa. Olen poliitti. Kosmo poliitti.