Karlsson olisi puolustanut normaalisti tilanteen helposti pois, mutta on myös maailman paras tankkaaja ja siksi ansaitsee Norris Trophyn.Maailman paras Karlsson joutui maailman parhaan McDavidin harhauttamaksi.
Karlsson olisi puolustanut normaalisti tilanteen helposti pois, mutta on myös maailman paras tankkaaja ja siksi ansaitsee Norris Trophyn.Maailman paras Karlsson joutui maailman parhaan McDavidin harhauttamaksi.
Jaa kyllä minä tankkaan varmasti paremmin ja maksan siitä myös enemmän kuin Karlsson.Karlsson olisi puolustanut normaalisti tilanteen helposti pois, mutta on myös maailman paras tankkaaja ja siksi ansaitsee Norris Trophyn.
Onko näin? Vai onko Karlsson på taket parempi? Ohhoh.Maailman paras Karlsson joutui maailman parhaan McDavidin harhauttamaksi.
Karri RämöVaihoin ihan vaan huvikseen Ikan takia Viaplaylta Ylelle, niin kuka helvetti tää toinen asiantuntija on? Ihan saatanan väsyny.
Toisaalta meille se tankkaaminen maksaa n. kahdeksan euroa laaki. Karlssonille huonolla tuuria miljoonia jos alkaa maistumaan liian hyvin.Jaa kyllä minä tankkaan varmasti paremmin ja maksan siitä myös enemmän kuin Karlsson.
Nyt joku sentään ymmärtäisi sen puheen.Jotenkin yksinäisen näköinen tuo McDavid vaihtopenkillä kun ei ole parasta kaveria Puljua enää vierellä. Ei ole ketään kelle puhua.
Ylemäinen lapsus. Bluesin farmi oli siihen aikaan Chicago Wolves.Eikai Hakanpää koskaan Chicagon farmijengissä ollut? Pelasi kyllä Chicagossa farmia, mutta eikös siellä ole St. Louisin farmijengi.
Väitätkö, ettei Pulju olisi tarpeeksi hyvä kielimies ymmärtämään?Nyt joku sentään ymmärtäisi sen puheen.
No näin muistelinkin. Minun verorahoilla tuollaista valehdellaan koko kansalle.Ylemäinen lapsus. Bluesin farmi oli siihen aikaan Chicago Wolves.
En minä mitään väitä. Minä vain totean.Väitätkö, ettei Pulju olisi tarpeeksi hyvä kielimies ymmärtämään?
Tämä on mediapeliä.En minä mitään väitä. Minä vain totean.