Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ilman Selännettä Kärpät ei olisi aikoinaan ollut konkurssissa.
Ilman Kärppiä ei olisi Selännettä.
Ilman Selännettä Kärpät ei olisi aikoinaan ollut konkurssissa.
Ilman Karalahden himmailua vaaleissa Hjallis olisi pääministeri.Ilman Karalahtea Tapulikaupunki olisi Kerava.
Ilman Karalahden himmailua vaaleissa Hjallis olisi pääministeri.
Ilman Pormestaria Karalahdella olis Norris.Ilman Karalahden himmailua vaaleissa Hjallis olisi pääministeri.
Ilman Hjallista Jokerit ei olis venäläinen jääkiekkoseura.Ilman Karalahden himmailua vaaleissa Hjallis olisi pääministeri.
On se itse asiassa edelleenkin pääministeri.Ilman Petteriä ja Riikkaa Sanna olisi edelleen pääministeri.
Olin jostain lukevinani, että hallitus jätti jo eronpyyntönsä.On se itse asiassa edelleenkin pääministeri.
Juu, mutta jatkaa toimitusministeriönä niin pitkään kunnes uusi hallitus on muodostettu. Vähän niinku Sipilä silloin aikoinaan.Olin jostain lukevinani, että hallitus jätti jo eronpyyntönsä.
Totta, mutta termisesti hän ei ole enää pääministeri. Toimivalta toki ennallaan, vaikka poliittisia päätöksiä ei oletettavasti tässä välissä enää toteuta.Juu, mutta jatkaa toimitusministeriönä niin pitkään kunnes uusi hallitus on muodostettu. Vähän niinku Sipilä silloin aikoinaan.
Jokohan Joekin on infestoitu paikallisten jengiläisten ja huumeveikkojen yömajaksi, vai onko säilynyt.Ensin pyörii pitkään päässä Joe Louis.
Ja tosi outoa katsella peliä kun jäällä ei ole mustavalkoinen Gordie Howe.Ei muuten ihan vieläkään tule tuo Little Caesars Arena tuosta noin vaan mieleen. Ensin pyörii pitkään päässä Joe Louis.
Itse asiassa nyt en ole ihan varma, ainakin Wikipedia kertoo Sipilän olleen pääministeri 6. kesäkuuta 2019 asti ja Rinteen hallitus astui hommaan samana päivänä. Marinin kohdalla lukee että "toimessa". Eli kai se teknisesti on edelleen pääministeri vaikka periaatteessa poliittista toimivaltaa ei olekaan.Totta, mutta termisesti hän ei ole enää pääministeri. Toimivalta toki ennallaan, vaikka poliittisia päätöksiä ei oletettavasti tässä välissä enää toteuta.
Tasapeli?
Aikakauden paikakauden yleinen pistetahti huomioiden, Selänteen paras kausi vastaisi sitä että Rantanen tekisi 122 pistettä tällä kaudella. Ei oo tekemässä. Kurrin parhaaseen kauteenkin vaadittaisiin 108 pistettä.Oiskohan tuo Rantanen aikakausi huomioiden paras suomalainen pelaaja kautta aikain?
Joo ensimmäiset värimuistot elämästä Mickey Redmond.Ja tosi outoa katsella peliä kun jäällä ei ole mustavalkoinen Gordie Howe.
Mutta vanhemmiten tuo pelinopeus hidastuu sitten luonnostaan, joten eikun odotellaan.Harmi sinänsä, mutta ei tuo Puljun peli vakuuta. Pelinopeus on väärää tasoa
Sitähän täällä Oulussakin odotellaan. Näin Liiga-fanina.Mutta vanhemmiten tuo pelinopeus hidastuu sitten luonnostaan, joten eikun odotellaan.