Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Eiks Jesse Puljujärvi vois tehdä niinku JJ Lehto ja olla jatkossa JP Järvi. Eikä sit mitään veneilyä.
Epäilisin, että näki isänsä massiivisen suuren pään eikä juuri muuta.Max Domi näki saunassa isänsä Tien jorman.
Mutta oletko käynyt nimenomaan Lappeenrannan Ruandassa vai etkö tiedä mikä se edes on? Oletko edes lappeenrantalainen vai joku huijari, mitä?Olen käynyt Lappeenrannassa, Joutsenossa sekä Imatralla. Olen myös käynyt Kristiinankaupungissa, Varkaudessa ja Nurmijärvellä. Vaikka olen kosmopoliitti, en silti ole hyljännyt kotimaatani.
En minä nyt mikään vitun lappeenrantalainen ole, hyi saatana!Mutta oletko käynyt nimenomaan Lappeenrannan Ruandassa vai etkö tiedä mikä se edes on? Oletko edes lappeenrantalainen vai joku huijari, mitä?
Ei tarvitse. Poistun vähin äänin. Meinasin jatkaa nokittelua, mutta viimeisen maininnan jälkeen on pakko alistua.En minä nyt mikään vitun lappeenrantalainen ole, hyi saatana!
Olen käynyt Hyvinkään Sveitsissä ja Pietarsaaren Lontoossa, sekä Pelkosenniemellä Andy McCoyn patsaalla. Jatkanko yhä?
Grove Street Families ois tehny.Nyt oli kunnon kendoa kyllä Ballasin maalin edessä.
CJ ei saa junaa kiinni.Grove Street Families ois tehny.
Kyllä vaikuttaisi, että lähtee pian jäähdyttelemään Alpeille.Ihme tyyppi tämä McDavid kun on pelattu jo neljä minuuttia eikä vieläkään pistettä.
Sieltä tuli syöttö. Piste nro. 149. Tasoissa Jagrin ennätyksen (1995-96) kanssa.Ihme tyyppi tämä McDavid kun on pelattu jo neljä minuuttia eikä vieläkään pistettä.
Kyllä Kessel hanskaa tämän.Kessel kävi kädellä.
Vegasin Junnon kirjekuoret on liian ohuita.Kesselin maali olisi Oulussa hyväksytty.