Otteluseuranta 7.–8.1.2017

  • 37 783
  • 397

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Eikä Jets ole edes yrittänyt saada kentälle verta, perseitä ja suolenpätkiä tuon taklauksen jälkeen. Olen pettynyt.
 

HockeySpirit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Aika katastrofi on tämä kolmas erä Jetsille. Mitä tää on tää jatkuva trollaaminen täällä palstalla? Pisteet kaikille jotka jaksaa kommentoida jotain pelistäkin
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Eikä Jets ole edes yrittänyt saada kentälle verta, perseitä ja suolenpätkiä tuon taklauksen jälkeen. Olen pettynyt.
Alpo Suhonen sen tiesi aikanaan, Kanadassa ois tapeltu.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
McCabe poistui myös taklauksen jälkeen välittömästi. Yhtä isolla voimallahan ne päät toisiinsa osuivatkin, eli ei mikään ihme.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pirun komea taklaus. Toivottavasti Laine kunnossa, hieno mies ja ainoa vika on porkkanamaisuus.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Vituttaa, kun näki, kuinka pihalla Pate oli. Aina on kuitenkin sekin mahdollisuus näissä, että se on kerrasta poikki. Vaikka kuinka hieno taklaus olisikin, ei tuollaista kenellekään toivo.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
McCabe poistui myös taklauksen jälkeen välittömästi. Yhtä isolla voimallahan ne päät toisiinsa osuivatkin, eli ei mikään ihme.
McCabe poistui verta vuotavana, vähän epäselvää tuliko se päiden kolahduksessa yhteen, vaiko siinä kun miestä mentiin välittömästi kouluttamaan asiasta.
 

Portrait

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät&Penguins
Ei tullut uudenvuoden rakettipippaloissa noin hienoa pommia nähtyä.

Itse tosin käyttäisin mielummin termiä "laillinen" taklaus. Puhdas kuulostaa vähän epäkorrektilta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jetsillä aloitus omissa ja veskari ei mene maalille. Okei.
 

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Flyers vie 4-2 vaikka Tampa pelasikin viimeiset 3 min ihan hyvin ilman maalivahtia. Hyvä peli Philadelphialta
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
MYLLY!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
McCabe poistui verta vuotavana, vähän epäselvää tuliko se päiden kolahduksessa yhteen, vaiko siinä kun miestä mentiin välittömästi kouluttamaan asiasta.
Mun mielestä noi ruhjeet ei tuu pienestä hieronnasta. Päät osuneet siis kunnolla yhteen.

Lehner kyllä otti nenäänsä.
 

Snagari

Jäsen
Ei tullut uudenvuoden rakettipippaloissa noin hienoa pommia nähtyä.

Itse tosin käyttäisin mielummin termiä "laillinen" taklaus. Puhdas kuulostaa vähän epäkorrektilta.
Totta toinen puoli. Mutta jos samanlainen taklaus olisi osunut johonkin adamlowryyn niin enpä minäkään voivottelisi. Mutta nää tähtipelaajien vetämiset on vähän niin ja nään. Ei sitä kukaan halua nähdä että pelin valovoimaisimmat tähdet vedetään pois pelistä.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Buffy ottaa roolia :D
 

ipaz

Jäsen
Big Buff ajatteli että koko rahan edestä vaikka turpaan tuli. Lehner on tarvittaessa kova poika myllyttämään. Nykypäivän Steve Shields.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Ei mua huimaa. Ihan vitun sama kuka siellä kolataan, jos niitti on puhdas. Sabresin puolella tässä ollaan.

Eiköhän tuo vielä kauden komeimpien suoritusten ketjuun päädy. Aika mukavasti sekosi Jetsin peli tuon niitin jälkeen. Sabres otti totaalisen henkisen ja fyysisen ylivallan.

Ja loppuun vielä pienet rähinät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös