Otteluseuranta 7.–8.1.2017

  • 37 653
  • 397

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
20.05
Buffalo - Winnipeg
Philadelphia - Tampa Bay

23.05
Los Angeles - Minnesota

02.05
Columbus - NY Rangers
Florida - Boston
New Jersey - Edmonton
Ottawa - Washington
Toronto - Montreal

03.05
Arizona - NY Islanders
St. Louis - Dallas

05.05
Calgary - Vancouver

05.35
San Jose - Detroit
 

SaucerPass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs
Suomalaisille varmaan Buffalo-Winnipeg se kiinostavin noista kasin peleistä, mutta kyllähän tuolla Flyersin ja Lightningin pelillä alkaa olla todella paljon panosta jo niiden viimeisten pudotuspelisijojen kannalta.

Ika on heittänyt syyskauden all-stars-kenttään sentteriksi Mikko Koivun. Edes turkulaisena tuota ei voi ottaa kuin huumorilla. Mainitaan nyt, että Crosbyn Ika pistä RW:ksi Mikon laidalle.

Edit. Kun spekuloivat kauden tulokkaan tittelillä, niin hieman ihmetytti, että Matt Murray oli ohitettu kokonaan.
 
Viimeksi muokattu:

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Laittakaas veljet privana linkkiä tuohon Sabres-Jets matsiin. Redditistä yritin löytää mutta mikään ei tunnu toimivan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toivottavasti Pate pelaa hyvin tässä päivä(ilta)pelissä, viimeksi taisi tehdä maalin kun oli prime time -peli Patulla mutta muuten ollut vähän hiljaisempaa.

Kisaeväät on kunnossa, vähän nakkeja, lohkoperunoita, lihapullia, kokista, kaljaakin on tarvittaessa ja pähkinöitä.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Samoin tänne, tosin itse tarvitsen puhelimella toimivan, koska viikonloppu kiinni kassulla..
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Laittakaas veljet privana linkkiä tuohon Sabres-Jets matsiin. Redditistä yritin löytää mutta mikään ei tunnu toimivan.
Tänne kans jos vaan löytyy jotain muuta kuin pikselimössöä.
Tänne kelpaa myös.
Samoin tänne, tosin itse tarvitsen puhelimella toimivan, koska viikonloppu kiinni kassulla..

Viaplay näyttää kaikki pelit. Maksakaa niinku kunnon kansalaiset. Hymiö.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Huikea ilta tulossa, kun vielä myöhemmin pääsee katsomaan Mikke-dominointia höystettynä Koivulla. Ja nyt tosiaan tämä Jetsin peli. Tästä minä nautin.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
reddit lazyman auttaa jos tarvitsee stream
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
NorristoLAINE vs PatriLAINE kumpi vie? Mä veikkaan Norristolaista.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ehlers iskee 0-1. Laineelta, noh, ei maailman tarkin syöttö, mutta perille tuli.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Winnipeg 1-0, Patulla kävi veskaria sääliksi ja syötti Ehlersille tyhjään tilaan.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
LAINE 0+1
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Pate syöttää ja Ehlers viimeistelee, 0-1. Nätti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös