Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Kyllä niillä tyypeillä, jotka hekumoi pelaajan loukkaantumisilla, taitaa olla pientä ihan jotkut muut asiat kuin mieli.Pieniä mieliä, sano.
Kyllä niillä tyypeillä, jotka hekumoi pelaajan loukkaantumisilla, taitaa olla pientä ihan jotkut muut asiat kuin mieli.Pieniä mieliä, sano.
Alpo Suhonen sen tiesi aikanaan, Kanadassa ois tapeltu.Eikä Jets ole edes yrittänyt saada kentälle verta, perseitä ja suolenpätkiä tuon taklauksen jälkeen. Olen pettynyt.
Lopeta nyt poika. Kuinka kauan olet toivonut, että Patelle käy näin? Onko sulla kaikki ihan hyvin?Ota taustoista selvää.
McCabe poistui verta vuotavana, vähän epäselvää tuliko se päiden kolahduksessa yhteen, vaiko siinä kun miestä mentiin välittömästi kouluttamaan asiasta.McCabe poistui myös taklauksen jälkeen välittömästi. Yhtä isolla voimallahan ne päät toisiinsa osuivatkin, eli ei mikään ihme.
Kerro lisää mitäs Laine on kylvänyt? Maaleja?
Kumpaa ei oo varaa ostaa? Naisia vai mopoautoja?Laine on vienyt kaikki naiset mopoautolla. Ilvesläisillä kun tunnetusti ei ole rahaa ostaa...
Mun mielestä noi ruhjeet ei tuu pienestä hieronnasta. Päät osuneet siis kunnolla yhteen.McCabe poistui verta vuotavana, vähän epäselvää tuliko se päiden kolahduksessa yhteen, vaiko siinä kun miestä mentiin välittömästi kouluttamaan asiasta.
Totta toinen puoli. Mutta jos samanlainen taklaus olisi osunut johonkin adamlowryyn niin enpä minäkään voivottelisi. Mutta nää tähtipelaajien vetämiset on vähän niin ja nään. Ei sitä kukaan halua nähdä että pelin valovoimaisimmat tähdet vedetään pois pelistä.Ei tullut uudenvuoden rakettipippaloissa noin hienoa pommia nähtyä.
Itse tosin käyttäisin mielummin termiä "laillinen" taklaus. Puhdas kuulostaa vähän epäkorrektilta.
Ei mua huimaa. Ihan vitun sama kuka siellä kolataan, jos niitti on puhdas. Sabresin puolella tässä ollaan.