Kuten?Ihana voitto! Paljon hyvää.
Harrastaako Lehner useinkin jotain vastaavaa? Tarttee aloittaa katsomaan Sabresin pelejä, jos näin on.Big Buff ajatteli että koko rahan edestä vaikka turpaan tuli. Lehner on tarvittaessa kova poika myllyttämään. Nykypäivän Steve Shields.
Kuten?
Mikä helvetin järki oli muuten ottaa McCabe vielä loppusekunneiksi jäälle?
Ottaapas Jetsillä koville. Lisää nautintoa.
Missasin itse ruhjeet, katsoin peliä vasta kun Twitteristä huomasin että Lainetta taklattu. Mutta kelailin äsken lähetystä, niin tuo näytti olevan kuten sanoit.Mun mielestä noi ruhjeet ei tuu pienestä hieronnasta. Päät osuneet siis kunnolla yhteen.
Harrastaako Lehner useinkin jotain vastaavaa? Tarttee aloittaa katsomaan Sabresin pelejä, jos näin on.
No minäkin näin ne vasta, kun kurvaili vikalla minuutilla takaisin jäälle.Missasin itse ruhjeet, katsoin peliä vasta kun Twitteristä huomasin että Lainetta taklattu. Mutta kelailin äsken lähetystä, niin tuo näytti olevan kuten sanoit.
Siksi juuri kiinnostaisi nähdä, kun nimenomaan veskat ei myllyttele enää. Asia selvä, kiitos.No ei usein, kun ei veskarit nykyänärissä enää juurikaan myllytä. Mutta on sillä potentiaalia kilahtaa Gotta See It: Goalie Lehner drops the gloves after bad hit - YouTube
Puhdas ja komea niitti kyllä. Hieno torikokouskin heti perään. Ja tämä siis Laine-faniboin suusta. :)Gotta See It: McCabe absolutely levels Laine with bone-crushing hit - YouTube
Tuon puhtaammin ei vain voi taklata. Hieno niitti. Todella hieno.
Jake McCaben naama oli ihan asiallisessa kunnossa. Scheifele sai kyllä hyvin vastinetta 2 minsan jäähylleen.