Kapteeni Koivu vie joukkonsa heti johtoon. On se uskonattomassa vedossa.
Monta niitä pitää olla, että niille saa nauraa? Johan täällä yhden Ilveksen kannattajaksi tunnustauneen perusteella on leimattu kaikki Ilveksen kannattajat Laineen vihaajiksi. Jaa mut sehän on ihan ok.
Mulle on ihan vitun sama mitä Laine tekee tai on tekemättä. Tietysti tykkään, jos Sabresia vastaan vastustajan paras maalintekijä ajellaan puhtaalla avojääpommilla. Voitko väittää, että itse suhtautuisit toisin?
Wildin suomalaiset on 4kk myöhässä ja 4kk aikaisessa ;)Kapteeni Koivu vie joukkonsa heti johtoon. On se uskonattomassa vedossa.
RikkiOnko Quick ollut tällä kaudella paska vai loukkaantunut, Budaj tuntuu pelaavan kohtuu usein? Tai sitten tää on omaa harhaa, tää vaan on toinen prime time -peli jonka heiltä nään ja aiemminkin oli Budaj maalissa.
Toivottavasti eivät aikaisessa :) toisaalta kyllähän Mikko ja Mikke voisivat nippa nappa mahtua Toukokuun höntsäilyturnaukseen Pariisissa.
Voin väittää. En halua nähdä kenenkään saavan aivotärähdystä kentällä.
Hienosti tuli viesti n. 10 sekuntia ennen maalia Viasat Jääkiekko HD:llaCoyle 2-0
Aivotärähdykselle ei voi mitään, enkä minä ymmärtääkseni sitä viestissäni toivonut.
Mulle Laineen aivotärähdys on yhtä merkittävä kuin kenen tahansa Sabresin vastustajan kokema aivotärähdys. Jos se tulee puhtaan taklausen seurauksena, se on voivoi. Jos se tulee törkeyden seurauksena, se pitää tuomita. Tässä ei nyt ole mitään tuomittavaa.
Mä olen koko aikuisen elämäni ollut Capitalsien fani (n.10 v), mutta en silti pysty käsittämään tätä ajattelua. En tiedä kertooko se sinusta, vai minusta mutta kuitenkin. Suomikiekko tulee mulle ennen muita, oli mikä oli.Aivotärähdykselle ei voi mitään, enkä minä ymmärtääkseni sitä viestissäni toivonut.
Mulle Laineen aivotärähdys on yhtä merkittävä kuin kenen tahansa Sabresin vastustajan kokema aivotärähdys.
Hienosti tuli viesti n. 10 sekuntia ennen maalia Viasat Jääkiekko HD:lla
Mitäs Patelle kävi ja näyttikö pahalta?