Otteluseuranta 7.–8.1.2017

  • 37 670
  • 397

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Erottuupa muuten typerän huonosti nuo jengit mustavalkovastaanottimissa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Uudet jaot. Tai vaikka heikkotehoisempi imuri Kingsin maaliin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mikko Koivu teki maalin ja Wild 1-0 :)

Hienossa iskussa on kyllä Koivu, mukava katsella.
 

Razzers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Marian Gaborik
Koivu jatkaa hurjaa virettään Budajn avustuksella. Nannaa!
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Monta niitä pitää olla, että niille saa nauraa? Johan täällä yhden Ilveksen kannattajaksi tunnustauneen perusteella on leimattu kaikki Ilveksen kannattajat Laineen vihaajiksi. Jaa mut sehän on ihan ok.

Mulle on ihan vitun sama mitä Laine tekee tai on tekemättä. Tietysti tykkään, jos Sabresia vastaan vastustajan paras maalintekijä ajellaan puhtaalla avojääpommilla. Voitko väittää, että itse suhtautuisit toisin?

No luulisi, että niitä useampi tarvittaisiin, mutta ei kai sitten.

Voin väittää. En halua nähdä kenenkään saavan aivotärähdystä kentällä. Tietysti väistämätöntä, että jääkiekossa niin joskus käy, mutta ei siitä tarvitse tykätä. Oli se sitten vastustajan tähti tai ei.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko Quick ollut tällä kaudella paska vai loukkaantunut, Budaj tuntuu pelaavan kohtuu usein? Tai sitten tää on omaa harhaa, tää vaan on toinen prime time -peli jonka heiltä nään ja aiemminkin oli Budaj maalissa.
 

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Onko Quick ollut tällä kaudella paska vai loukkaantunut, Budaj tuntuu pelaavan kohtuu usein? Tai sitten tää on omaa harhaa, tää vaan on toinen prime time -peli jonka heiltä nään ja aiemminkin oli Budaj maalissa.
Rikki
 

Razzers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Marian Gaborik
Hyvää painostusta ja Staalin ketju päälliköi kulmaväännöissä. Hyvää kiekkoa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Perkele Haula ja 2-0. Eiku olikin Coyle, no Haula oli siellä kuitenkin touhuamassa.
 

Razzers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Marian Gaborik
Charlie lyö lisää löylyä. Pakko hakea ihan kalja.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Voin väittää. En halua nähdä kenenkään saavan aivotärähdystä kentällä.

Aivotärähdykselle ei voi mitään, enkä minä ymmärtääkseni sitä viestissäni toivonut.

Mulle Laineen aivotärähdys on yhtä merkittävä kuin kenen tahansa Sabresin vastustajan kokema aivotärähdys. Jos se tulee puhtaan taklausen seurauksena, se on voivoi. Jos se tulee törkeyden seurauksena, se pitää tuomita. Tässä ei nyt ole mitään tuomittavaa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
LA aikalisä, ihan vastaantulijoita olleet tähän asti. Vituttaa kyllä isosti tuo Paten loukkaantuminen.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Illan pääaterian pariin.

Sillä aikaa kun sosiaalinen media repeää Laineen kokemasta niitistä, Wild tylyttää Kingsejä.
 

Katto

Jäsen
Aivotärähdykselle ei voi mitään, enkä minä ymmärtääkseni sitä viestissäni toivonut.

Mulle Laineen aivotärähdys on yhtä merkittävä kuin kenen tahansa Sabresin vastustajan kokema aivotärähdys. Jos se tulee puhtaan taklausen seurauksena, se on voivoi. Jos se tulee törkeyden seurauksena, se pitää tuomita. Tässä ei nyt ole mitään tuomittavaa.

haha. Olet kyllä aliarvioinut Patea tällä palstalla jo pitkään joten ihan turha selittää. Aitoa ilakointia tuo oli siitä että Tapparan jätkä loukkaantui. Mutta selittele mitä selittelet. Kateudesta tuo kumpuaa..
 

Snagari

Jäsen
Aivotärähdykselle ei voi mitään, enkä minä ymmärtääkseni sitä viestissäni toivonut.

Mulle Laineen aivotärähdys on yhtä merkittävä kuin kenen tahansa Sabresin vastustajan kokema aivotärähdys.
Mä olen koko aikuisen elämäni ollut Capitalsien fani (n.10 v), mutta en silti pysty käsittämään tätä ajattelua. En tiedä kertooko se sinusta, vai minusta mutta kuitenkin. Suomikiekko tulee mulle ennen muita, oli mikä oli.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mitäs Patelle kävi ja näyttikö pahalta?

Taklattiin pystyyn punaviivalla, taklaajan ja Paten päät osuivat yhteen ja Pate putosi suorilta ja löi takaraivonsa jäähän. Helvetin huonoa tuuria, ei olisi luultavasti käynyt mitään jos taklaaja olisi tullut hartia edellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös