Jussi ""tzenerär "the breiking point" mänitser"" Saarinen oli aikansa legenda ja siihen ei voi ketään verrata.Jussi on itse köyhän miehen Jussi.
Jussi ""tzenerär "the breiking point" mänitser"" Saarinen oli aikansa legenda ja siihen ei voi ketään verrata.Jussi on itse köyhän miehen Jussi.
Toivottavasti palaa sinne mihin kädet riittää eli 4 ketjuun duunariksi.Mikko Petman varmaan tekee jonkun ratkaisumaalin kun on nyt harjoitellut monta avopaikkaa.
En minä nyt sen kummemmin viisastellut, kunhan mainitsin. En voi sille mitään jos ihmiset on virheellisesti alkaneet käyttämään vääriä termejä ruotsalaisista.Alahan viisasteleen saatana. Alkuaan se sana on tarkoittanutkin suomenruotsalaisia, mutta nykypäivänä sitä käytetään ihan yhtä lailla aidoista svedupettereistä. Kieli muuttuu, minä en.
Moni kaipaa Karjalaa.Juu ja moni kaipaa edelleen Karjalaan.
Ookko photoshopannu Jugille kolme kruunua niskaan?Pakko laittaa tämä tänne. Pelitapahtumiin nähden ansaittu voitto ja tästä on hyvä jatkaa välierään. Siellä sitten todennäköisesti Yhdysvallat.
Aftonbladetin etusivu:
JUST NU: Chockar Sverige – utslaget
Klassinen onhockey.tv ainakin näyttääNäkeekö tuota peliä jostain ns ilmaiseksi?
Ihan oikeasti, jos porukka täällä elää tunteella ja ruikuttaa tappioasemassa niin naurettavaa tänne on tulla paremmuuttaan esittämään sen jälkeen, kun peli ratkeaa kannattamallemme joukkueelle. Jälkiviisastelu on helppoa.
Osala höpisi välillä ärsyttäviä, mutta piti komeasti linjansa. Chapeau!
Pelottaako? No todellakin pelottaa... Mutta lainaan tähän sanontaa, joka mahdollistaa kaiken... "Sotkamon Jymy ei olis Sotkamon Jymy ellei se olis Sotkamon Jymy"!!! Kaikki on mahdollista....Ilmeisesti Kanada tulee sillon?
Virkistävä tuulahdus entisten kiekkojargonia suoltavien kommentaattoreiden jälkeen.
Kuten sanoin, kieli muuttuu, minä en. Ymmärrettävyyden kannalta on paljon tärkeämpää hoksata asiayhteys kuin tarttua johonkin yksittäiseen sanaan. Jos Suomi-Ruotsi pelin tiimellyksessä suomalainen mainitsee sanan hurri niin 99,9% ihmisistä ymmärtää kyllä, mitä porukkaa tarkoitetaan. Ainoastaan Roger Moore tai joku muu, jonka on pakko kerätä viestejä turhanpäiväisyyksistä, tarttuu täysin epäolennaiseen yksityiskohtaan.En minä nyt sen kummemmin viisastellut, kunhan mainitsin. En voi sille mitään jos ihmiset on virheellisesti alkaneet käyttämään vääriä termejä ruotsalaisista.
Oliko tämä joku vitsi? Eihän Osala ole puhunut pääsääntöisesti mitään muuta kuin perinteistä kiekkojargoniaa.
Näissä jutuissassa vituttaa ihmisten puusilmäisyys, ei nähdä peliä vaan tuijotetaan pelkästään tulosta. Suomi oli tänään ylivoimainen, vain maalinteko tökki. Silti porukka oli heittämässä valmennuksen ja joukkueen junan alle.
Osala on kokematon ja aksentti on Pohjanmaan suomenruotsalainen, mutta puhuu paljon asiaa. Virkistävä tuulahdus entisten kiekkojargonia suoltavien kommentaattoreiden jälkeen.
Nosti esiin monia pikku seikkoja ja puhui varsin vapaasti, mm. sopupeli ehdotus. Positiivisuus oli myös poikkeuksellista.
Tämä oli kyllä poiminta vailla vertaa... Thumbs up!Kuten sanoin, kieli muuttuu, minä en. Ymmärrettävyyden kannalta on paljon tärkeämpää hoksata asiayhteys kuin tarttua johonkin yksittäiseen sanaan. Jos Suomi-Ruotsi pelin tiimellyksessä suomalainen mainitsee sanan hurri niin 99,9% ihmisistä ymmärtää kyllä, mitä porukkaa tarkoitetaan. Ainoastaan Roger Moore tai joku muu, jonka on pakko kerätä viestejä turhanpäiväisyyksistä, tarttuu täysin epäolennaiseen yksityiskohtaan.
Nimitys hurri on ollut yleiskieltä ruotsinruotsalaisista Suomessa jo ties kuinka pitkään. Siitä huolimatta, että se on alkuaan tarkoittanut jotain muuta.
Ensimmäisen erän jälkeen Suomi oli pelannut neljä erää kovia joukkueita vastaan, eikä voittanut yhtäkään. Eikä oikeastaan edes lähellä. Ja Ruotsi ansaitsi johtonsa ykkösen jälkeen, vaikka pelin alussa Suomi veikin.
Noista lähtökohdista en itsekään odottanut nousua, mutta hyvä että olin täysin väärässä.
No joo. Tuo sopupeli ehdotus ei ollut kiekkojargoniaa. Se oli niin outo juttu, että sai jopa JP-Jalon mykistyneen hiljaiseksi
Minulle on ihan sama kuka kullan ratkoo, mutta tähän mennessä Järventie on ollut pettymys. Eli finaalin voittomaali tilattu Järventielle.
Kyllähän tuosta selkeät finaalimaalintekijät löytyy. Tai toinen voi jo välierässä tehdä.Mikko Petman varmaan tekee jonkun ratkaisumaalin kun on nyt harjoitellut monta avopaikkaa.
Eli katsoit vain tulosta.
Kanada pelin viimeinen erä oli Suomen ja ilman jäähyjä myös Ruotsi pelin ensimmäinen erä olisi ollut Suomen. Tästä juuri puhuin.