Otteluseuranta 2.–3.1.2021 (8. kisapäivä)

  • 182 289
  • 2 346

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Kiva peli! Itsellä oli kyllä luottoa, että peli vielä kääntyy vaikka Ruotsi johtikin 2-0. En oo vähään aikaan päässy avaan ääntä lätkäpelin takia. Tänään pääsi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hyvän pelin Suomi kyllä pelas, ja ansaittu voitto. Onneks eivät turhautuneet siitä paitsiomaalista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Kysytäänpä uudelleen: Mites nyt te jotka julistitte 0-2 tilanteessa pelin olevan ohi?

Toivottavasti he lopettivat pelin seuraamisen ja itkivät itsensä uneen.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Loistava peli ja täysin ansaittu voitto! Toisesta erästä lähtien Suomi oli parempi joukkue ja kantti kesti vaikka yksi maali hylättiinkin. Ei passivoiduttu vaan pelattiin aktiivisesti ja pidettiin itsellä kiekko. Tästä on hyvä jatkaa!

Olis tullut loppuun kivat kähinät, kun Suomen joukkue olis rynnännyt aloituskähinään mukaan. No, parempi tietysti ettei mitään turhia pelikieltoja lähdetty ottamaan.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On muuten J-P edelleen iskussa. Aivan A-luokkaa suomalaisessa selostusskenessä. Onnistui jopa pari sivallusta heittää Osalan pahimpiin horinoihin.

Reaktio voittomaaliin oli klassikkokamaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt omalla tavallaan Osalakin kevensi kokoajan tunnelmaa, ei tarvinnut jännittää kun yksi mölisi ihan omiaan.
Joo en mä jaksanut niin vakavasti ottaa. Nykyään yritän ottaa jääkiekon ensisijaisesti viihteenä. Toki ei mua haittaa kunnon analyysitkään, mutta varsinkin kun tässä vielä lomalla saa olla niin mun puolesta voi vähän hassutella.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
I feel good, so so good...mahtava fiilis! Hyvä Suomi!
 

Silppuri

Jäsen
Nyt saa naattia
 

Liitteet

  • justnu.jpg
    justnu.jpg
    206,3 KB · kertaa luettu: 315
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös