Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Potkisjengille kova paikka fb-seinäni perusteella.
IIIRO PAKARINEN IIIEFKOO
Vastusjalla oli neekeri, sen takia hävisivät.
Voin jo kuvitella Lehterän kommentit kultajuhlissa. Tainnut mennä vähän tunteisiin kritiikki.
Mitä se sanoo? Olen köyhä paska ilman maksukanavia. Nyyh!Toi Lehterä on ihan ko Salmela.
Hienoa että voitto tuli, mutta olihan Suomi ihan purjeessa koko pelin. Sinällään pieni realismi olisi paikallaan näissä sportin studioissakin. Täälläkin porukka vittuilee ympäriinsä, mutta tosiasiassa Suomi on vetänyt suht paskalla pelillä jatkuvasti.
Olen samaa mieltä. Silloin harvoin ja varsinkin lopussa kun Suomi pelasi Erkan ohjeiden vastaisesti kiekkokontrollia niin suomi hallitsi peliä ja flowta. Näköjään Rinne ja tahto riittää melkoisen pitkälle.Käsittämätön voitto suhteessa siihen miten paskaa Suomen kiekollinen peli tänään(kin) oli. Rinne näköjään riittää.
Mitä se sanoo? Olen köyhä paska ilman maksukanavia. Nyyh!
Olen samaa mieltä. Silloin harvoin ja varsinkin lopussa kun Suomi pelasi Erkan ohjeiden vastaisesti kiekkokontrollia niin suomi hallitsi peliä ja flowta. Näköjään Rinne ja tahto riittää melkoisen pitkälle.
Täytyy tunnustaa, että nää kisat on muuttanu käsitystä Karalahdesta. On se vaan kova jätkä.
Täytyy tunnustaa, että nää kisat on muuttanu käsitystä Karalahdesta. On se vaan kova jätkä.
Onhan se totuuden nimissä ihan käsittämätöntä, että tuolla kiekolla ollaan mitalipeleissä. Maalivahdin merkitystä joukkueelle ei voi näemmä koskaan korostaa liikaa.
Silti, oli Suomi miten huono tahansa, niin fakta on, että TAAS ollaan mitalipeleissä. Onko jo neljäs vuosi putkeen?
Onhan se totuuden nimissä ihan käsittämätöntä, että tuolla kiekolla ollaan mitalipeleissä. Maalivahdin merkitystä joukkueelle ei voi näemmä koskaan korostaa liikaa.
Silti, oli Suomi miten huono tahansa, niin fakta on, että TAAS ollaan mitalipeleissä. Onko jo neljäs vuosi putkeen?
On se kumma kun Janarit ei Jokereita huutele jos Suomi voittaa. Teidän äidit häpee teitä ja äidinäidit sitä, että synnytti teidän äidit!
No ei kai ne huutele kun muiden jätkät ratkoo nää pelit.