Olem selvästi ihon alla :D
Äläs nyt luule itsestäsi liikoja.
Olem selvästi ihon alla :D
Pakarinen taitaa olla puhdasverinen SuKiKan kasvatti Suonenjoelta!
Samapa tuo, ratkaisijat leivotaan edelleen brändin noidankattilassa.
MM1992: Hextall
OK1998: Roy
MM2000: Theodore
MM2014: Scrivens
Nyt kun vielä Belarusit pudottais svedupetterit, juuri nyt ei valitettavasti siltä näytä.
Ihme että isänmaan petturit puhuu vielä suomea. Parempi olisi opetella jo ruslandiaa...Äläs nyt luule itsestäsi liikoja.
Jeps, kaikki listatut tuttuja HIFK-kasvatteja.
Toki arvasin että olisi pitänyt hitaammille laittaa selventävä "asiasta toiseen" tuohon väliin.
Ihme että isänmaan petturit puhuu vielä suomea. Parempi olisi opetella jo ruslandiaa...
Ai, että kun lämmittää se, että joitakin janareita aidosti vituttaa tämä tilanne. Jokerit on mitalipeleissä.
Ja Ruotsi murskaamaan venäläisten kultaunelmaa.
Eikös Lappeenrantakin ole Venäjällä? Sähän voit sitten varmaan opettaa mulle sitä ryslandiaa.
Joo Lehterä näytti kyllä olevan haudanvakavana ja tosissaan noiden kommenttiensa kanssa kuten aina. Kaikki vaan haukkuu jne.
Yhtä vakavana kuin minä oman kommenttini kanssa. Huumorillahan mies heitti, mutta kai siinä nyt jotain katkeruuttakin mediaa kohtaan oli.
Edit. Niin ja sanottakoon, että itse naurahdin Lehterän kommenteille, joten en nyt niistä mitenkään nokkiini ottanut. Viihdyttävämpää, kuin perus lässytys. Sama homma Konnalla, mutta Konna ei vain tehnyt sitä yhtä hauskasti.
Voi hyvä ihme. Tästäkö jengi valittaa? Suomi voitti, niin sitten pitää valittaa haastatteluista. Ihan räkä poskellahan tuo haastis vedettiin.
Voi hyvä ihme. Tästäkö jengi valittaa? Suomi voitti, niin sitten pitää valittaa haastatteluista. Ihan räkä poskellahan tuo haastis vedettiin.
Myydäänköhän jossain kukkakypäriä?