Curry vei ja Aho vikisi
Vittu valivali. Ässät pelasi hyvin, viimeisteli huonosti.ja nyt sitten kilpaa kehumaan Ahoa ja hyvää kiekkokautta
En lähtisi kyllä Andya tästä syyttämään, meillä oli TAAS tarpeeksi paikkoja tehdä itse.
Joukkueen ilme oli silti loistava varsinkin kotipeleissä. Olen luottavainen ensi kautta ajatellen.Kausi kaatui siihen mihin sen uskoinkin kaatuvan. Viimeistely.
Oli kyllä. Viimeistely oli aivan paskaa ja ansaitusti otettiin pataan.Joukkueen ilme oli silti loistava varsinkin kotipeleissä. Olen luottavainen ensi kautta ajatellen.
Hyökkäyspäässä Suoranta ja Kärki hyytyivät täysin ...
Onko sinulla CB:lle joku suojakerroin vai miksi et nosta joukkueen isopalkkaisinta pelaaja epäonnistujien listalle? Ei paljon näkynyt tässä pelissä ranskalaista. Suoranta kyllä yritti minkä pystyi, tuossa lopussakin tarjoili hyvän paikan 3vs2 hyökkäyksen päätteeksi.
CB oli taas kerran sysipaska. Kärki sentään pääsi maalipaikoille ja Suoranta raatoi koko pelin ajan. Patongilta ei nähty kuin kiekonmenetyksiä. Hintalaatusuhteeltaan huonoin ulkomaalaisvahvistus sitten Kamil Pirosin.Onko sinulla CB:lle joku suojakerroin vai miksi et nosta joukkueen isopalkkaisinta pelaaja epäonnistujien listalle? Ei paljon näkynyt tässä pelissä ranskalaista. Suoranta kyllä yritti minkä pystyi, tuossa lopussakin tarjoili hyvän paikan 3vs2 hyökkäyksen päätteeksi.
Käsittääkseni hän suoritti samalla tasolla ja peliajoissa oli kahdeksas hyökkääjistä, normi kolmosketjun laituri.
Ja Liigan heikoin hinta/laatusuhde. Toivottavasti säheltää ensi kaudella Raumalla.
Kyllä joukkueen kalleimmalla, syömähampaaksi hankitulla, pelaajallakin joku vastuu pitäisi olla. Koko liigankin mittapuulla yksi pahimmista flopeista. Onneksi lähtee ensi kaudeksi farmiin. Ei tule ikävä!Miten Bertrand hyytyi runkosarjasta? Käsittääkseni hän suoritti samalla tasolla ja peliajoissa oli kahdeksas hyökkääjistä, normi kolmosketjun laituri. Kärki ja Suoranta pelasivat tulosyksiköissä, siksi heillä on suurempi vastuu.