Lucky Thirteen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Hyvä joukkue ei ota 3. Kertaa putkeen turpaan. Otetaan tuikku. Synkkyyteen.
Kyllä, Jerryn jatko on kova juttu, eikä se Veiniin jää, mitä kuulin ensikaudesta.Pistän Glögit tulille Jerryn jatkolle ja Veinin mahdolliselle paluulle josta melko vahvoja huhuja kantautui korviin.
Ensi kaudeksi vai jo täksi kaudeksi?Pistän Glögit tulille Jerryn jatkolle ja Veinin mahdolliselle paluulle josta melko vahvoja huhuja kantautui korviin
Tuokoon se vähän valoa loppukuulle. Minä skoolaan edelleen halvalla brandylla.Mää jo hetken pelkäsin, että diplomatico väljähtyy kaappiin. Henkilökohtaisesti on ollut vähän musta marraskuu, mutta tämä ja diplomatico luo uskoa elämään. Otetaan siis veljet, kun aika on.
Tuokoon se vähän valoa loppukuulle. Minä skoolaan edelleen halvalla brandylla.
Onko @Kuokkalan Kone vielä käynnissä?Nyt ei ole kuin Peronia, mutta menee sekin voitto juomana Otin huikan aina kun Veini torjui, kohta loppuu bisset.
Vähän alkaa jo kone piiputtamaan, tulpat tais kastua..Onko @Kuokkalan Kone vielä käynnissä?
:-DVähän alkaa jo kone piiputtamaan, tulpat tais kastua..
@JypFabu jos jollain tavalla voisi tuskaa jakaa, niin puolet ottaisin tietämättä mistään mitään. Onneksi on JYP ja kippis!
Voimia toivottelen.Oma henkilökohtainen marraskuu on ollut juuri niin synkkä, kuin marraskuu voi olla ja vaikka ei mitään muutakaan, niin pieni hieno valopilkku on ottaa malja JYPille ja voitolle.
Kiitos JYP!
Voimia toivottelen.
Itselläni oli kiireinen marraskuu, mutta sitten tuli sattumia keskelle pimeää vuodenaikaa ja kiire loppui kerrasta. Yritetään selvitä päivä kerrallaan ja pyritään ottamaan valoa vaikka JYPin hyvistä otteista.
Näin se on. Ei ole aina sanoja, saati viisaita. Elämä on myös menettämistä, ei siihen oikein ikinä totu, eikä tämä vuodenaika tee siitä ainakaan yhtään helpompaa. Päivä kerrallaan eteenpäin ja pala kerrallaan elämä kantaa.Voin arvailla, ettei viisaita sanoja ole meistä kenelläkään. Elämä vaan on kaikkineen nieltävä. Mun kohdalla on vaan sanottava, että on jäähyväisten paikka ihmiselle jota arvostan. Vaikka jokainen jäähyväisten paikka on oikeasti rakkaan ja tärkeän vuoksi. Mulla on henkilökohtaisesti myös palstaveljen viiskasin kohdalla iso lovi jo ennestään sydämessä, tämä tuli mieleen tämän kohdalla, vaikka mitään yhteistä, saati kiekkoa tässä näillä ihmisillä olisi. Hienoja ihmisiä vaan joutuu kaipaamaan.