Juu juu, ottelukaljoista tuikkuihin!Tuikun paikka siksi, että noustiin aikamoisesta sillasta, vaikka ei täysiin pisteisiin. Liikaa oli ykkösen varassa JYP pelillisesti, mutta onneksi esiin nousi Lahtinen, luottosoturi valmennukselle. Kun tuosta asetelmasta kairaa pisteet, jolla noustiin taas kymppipaikalle, se on maljan paikka. Poika toi jotain hipsterivotkaa, joten sitä.
Otetaas lasi tälle, reilun viikon päästä tilanne on huomattavasti valoisampi, siitä lähdetään!
Älä huoli. Minä otan toisinaan saman kaupan kulutuskaljaa. Sitä punaista. Niin kuin kulutusmaitoa.Ja perkele! tämä voisi oikeasti sisällöltään kuulua johonkin nega ketjuun tai jotain, mutta toisella erätauolla vaimo päätti raahata minut korvasta saunaan, väitti, ettei nyt pelata mitään pleijareita, mutta vielä pahempaa, jostain syystä, unohtui hakea voiton tuikku juoma. Nyt ei ole kun lidlin veikkoa tökö kourassa ja häpeä on kuin olis housuunsa sontinut, ei tämmöinen kuulu Veinin nollapeliin.
Nolosti joudun tuota hörppimään, eikä ole edes vehnää, josta tykkään enempi. Dementikko kaupassa tarkoittaa yllätystä kassista. Mä häpeän.
Onneksi Jatkoajan tunnettujen alkoholistien tukiryhmä auttaa: kyllä se siitä ja huomenna uudestaan!Ja perkele! tämä voisi oikeasti sisällöltään kuulua johonkin nega ketjuun tai jotain, mutta toisella erätauolla vaimo päätti raahata minut korvasta saunaan, väitti, ettei nyt pelata mitään pleijareita, mutta vielä pahempaa, jostain syystä, unohtui hakea voiton tuikku juoma. Nyt ei ole kun lidlin veikkoa tökö kourassa ja häpeä on kuin olis housuunsa sontinut, ei tämmöinen kuulu Veinin nollapeliin.
Nolosti joudun tuota hörppimään, eikä ole edes vehnää, josta tykkään enempi. Dementikko kaupassa tarkoittaa yllätystä kassista. Mä häpeän.
No voihan... Ei mulla kyllä täydellinen vaimo ole, mutta sen se on jo ymmärtänyt, että ensin JYP ja sitten muu elämä.Ja perkele! tämä voisi oikeasti sisällöltään kuulua johonkin nega ketjuun tai jotain, mutta toisella erätauolla vaimo päätti raahata minut korvasta saunaan, väitti, ettei nyt pelata mitään pleijareita, mutta vielä pahempaa, jostain syystä, unohtui hakea voiton tuikku juoma. Nyt ei ole kun lidlin veikkoa tökö kourassa ja häpeä on kuin olis housuunsa sontinut, ei tämmöinen kuulu Veinin nollapeliin.
Nuo makkarafestarit / katkarapujuhlat pitäisi vuotaa joukkueelle. Josko piruuttaan laittaisivat isompaa silmään.JYP tuskin runkosarjaa enää voittaa(harmi), mutta pidemmän kaavan kautta kohti poffien vierasetua ja "game of thrones" -tyyppisiä makkarafestareita(munauimarit).
Ensi kaudella (ehkä) playoffeihin! Otetaas taas!