Otetaan tuikku JYPin nousulle!

  • 26 652
  • 283

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Nyt otan tuikun, vaikka hävittiin, silti peli oli paljon parempaa, kuin kahdessa edellisessä, kuten ketjun avasin, niin myös silloin kun hyvin on pelattu ja samassa siivussa on Jerrylle.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli taas marraskuussa todetaan, että ensi kaudella sitten. Nousu kai se on hidaskin nousu, mutta nyt joutuu vielä halpa brandy tunnin odottamaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Luojan kiitos tulee EHT tähän kohtaan. Joukkueelle ja valmennusjohdollekin terveisiä - otsikonmukaisella teemalla saa pitää saunaillan tässä repo viikon aikana. Tai jonkun netflix and chill - ehtoollisen, eikö sellainen oo enemmän muotia nykypäivänä?

Joko maistellaan, vai sytytetäänkö tuikut ensin?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Voitonmaljan paikka! Aina helppo kalpa. Laittaisin kuvan juhlapullosta mutta liitetiedosto taas kerran liian iso.

Jos viime vuonna alkoi pohjakosketus Kalpa-voiton jälkeen, niin jospa tänä vuonna alkaisi uusi nousu!
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mää jo hetken pelkäsin, että diplomatico väljähtyy kaappiin. Henkilökohtaisesti on ollut vähän musta marraskuu, mutta tämä ja diplomatico luo uskoa elämään. Otetaan siis veljet, kun aika on.
Tuokoon se vähän valoa loppukuulle. Minä skoolaan edelleen halvalla brandylla.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tuokoon se vähän valoa loppukuulle. Minä skoolaan edelleen halvalla brandylla.

Ihan millä tahansa, kun paikka on. Tässä ei ole mitään sosionomista arvojärjestystä, ainoastaan tunne ja fiilis, meistä joku voi sipottaa rikkaitten oluilla, mutta herra rapaolut on kyllä mun kanssa tasa - arvoinen aina, jos sellaista nyt edes oikeasti olemassa on edes on. JYP ei muuta.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Se on taasen se hetki. Tässä ei ole paikka analyysien ja muun puhkumisen, vaan JYP voitti ja näytti. Oma henkilökohtainen marraskuu on ollut juuri niin synkkä, kuin marraskuu voi olla ja vaikka ei mitään muutakaan, niin pieni hieno valopilkku on ottaa malja JYPille ja voitolle.

Kiitos JYP!
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
@JypFabu jos jollain tavalla voisi tuskaa jakaa, niin puolet ottaisin tietämättä mistään mitään. Onneksi on JYP ja kippis!

Nää on niitä jakamattomia ja kuuluu elämään. Jokaisen kohdalla jossain vaiheessa. Läheisten lähtö on vaan henkisen prosessin paikka, eikä sille mitään voi. Mutta kiitos osan otosta. Elämä se jatkuu kumminkin, kaikkineen.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oma henkilökohtainen marraskuu on ollut juuri niin synkkä, kuin marraskuu voi olla ja vaikka ei mitään muutakaan, niin pieni hieno valopilkku on ottaa malja JYPille ja voitolle.

Kiitos JYP!
Voimia toivottelen.

Itselläni oli kiireinen marraskuu, mutta sitten tuli sattumia keskelle pimeää vuodenaikaa ja kiire loppui kerrasta. Yritetään selvitä päivä kerrallaan ja pyritään ottamaan valoa vaikka JYPin hyvistä otteista.
 
Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Voimia toivottelen.

Itselläni oli kiireinen marraskuu, mutta sitten tuli sattumia keskelle pimeää vuodenaikaa ja kiire loppui kerrasta. Yritetään selvitä päivä kerrallaan ja pyritään ottamaan valoa vaikka JYPin hyvistä otteista.

Voin arvailla, ettei viisaita sanoja ole meistä kenelläkään. Elämä vaan on kaikkineen nieltävä. Mun kohdalla on vaan sanottava, että on jäähyväisten paikka ihmiselle jota arvostan. Vaikka jokainen jäähyväisten paikka on oikeasti rakkaan ja tärkeän vuoksi. Mulla on henkilökohtaisesti myös palstaveljen viiskasin kohdalla iso lovi jo ennestään sydämessä, tämä tuli mieleen tämän kohdalla, vaikka mitään yhteistä, saati kiekkoa tässä näillä ihmisillä olisi. Hienoja ihmisiä vaan joutuu kaipaamaan.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voin arvailla, ettei viisaita sanoja ole meistä kenelläkään. Elämä vaan on kaikkineen nieltävä. Mun kohdalla on vaan sanottava, että on jäähyväisten paikka ihmiselle jota arvostan. Vaikka jokainen jäähyväisten paikka on oikeasti rakkaan ja tärkeän vuoksi. Mulla on henkilökohtaisesti myös palstaveljen viiskasin kohdalla iso lovi jo ennestään sydämessä, tämä tuli mieleen tämän kohdalla, vaikka mitään yhteistä, saati kiekkoa tässä näillä ihmisillä olisi. Hienoja ihmisiä vaan joutuu kaipaamaan.
Näin se on. Ei ole aina sanoja, saati viisaita. Elämä on myös menettämistä, ei siihen oikein ikinä totu, eikä tämä vuodenaika tee siitä ainakaan yhtään helpompaa. Päivä kerrallaan eteenpäin ja pala kerrallaan elämä kantaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös