Otetaan tuikku JYPin nousulle!

  • 26 319
  • 283

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Taisin viime pelin murheessa mainita jotakin tuonne tuikku murheeseen ketjuun. No, poika raahasi mulle Diplomatico sinle vintage 2007 rommia (no, oli mulla synttärikin) ja mieleen tuli, että hemmetti, ei tämmöstä murheeseen oteta.

Samaan hengenvetoon mulla on luja ja päättymätön usko, että tunnelista näkyy valoa JYPille.

Haastan siis palstan veljet ja siskot ottamaan sen yhden napanterin aina kun JYP voittaa tai oikeasti pelaa hyvin vaikka ei voittaisikaan, mielihyvää hymisten.

Siis yksi napanteri JYPille, muu on sitten omaan piikkiin, eikä JYPin vika jos enemmän pitää lipittää.
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Taisin viime pelin murheessa mainita jotakin tuonne tuikku murheeseen ketjuun. No, poika raahasi mulle Diplomatico sinle vintage 2007 rommia (no, oli mulla synttärikin) ja mieleen tuli, että hemmetti, ei tämmöstä murheeseen oteta.

Samaan hengenvetoon mulla on luja ja päättymätön usko, että tunnelista näkyy valoa JYPille.

Haastan siis palstan veljet ja siskot ottamaan sen yhden napanterin aina kun JYP voittaa tai oikeasti pelaa hyvin vaikka ei voittaisikaan, mielihyvää hymisten.

Siis yksi napanteri JYPille, muu on sitten omaan piikkiin, eikä JYPin vika jos enemmän pitää lipittää.

Olen töissä, mutta lupaan maksaa velkani takaisin heti lauantaina.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mennään uudella tuttavuudella Ale Coqin Jõulu Porter, ei nyt mikään mestariteos, mutta alekokiksi yllätti positiivisesti..

Voitto on taas sekunnin lähempänä tapahtumistaan.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Otan tuikun jo ennakkoon täällä Kouvolassa juuri nyt, tosin vettä vahvempaa ei tässä ja nyt ole mahdollisuus ottaa. Niillä mennään mitä on, kippis. :D

Tänään otetaan kolme pinnaa ja huomenna nähdään nelosella alkava määrä yleisöä Jyväskylässä, aistin sen.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Mennään uudella tuttavuudella Ale Coqin Jõulu Porter, ei nyt mikään mestariteos, mutta alekokiksi yllätti positiivisesti..

Voitto on taas sekunnin lähempänä tapahtumistaan.
Nallen portteri oli erittäin iso positiivinen yllätys.

Yleisiksi seksiwau-olut suosituksiksi pakko tarjota Sakun herkkuoluista Manchester ja Dublin. Huhhuh.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kannatti ottaa, heti toi tulosta. Kiitos vaan @JypFabu ketjun avauksesta. Tiedä sitten, onko tällä negatiivisia vaikutuksia ja palstalaiset alkoholisoituu.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Hyvä JypFabu - aiheellinen ketju! Tuikun voi aina ottaa. Tänään se tosin jää odottamaan oman kaljaliigamatsin jälkilämpöjä, mutta otetaan silti.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Skål, tsing tsing.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uskotaan parempaan. Hyvä ketju ja vielä me voitetaan... Muutakin kun pelejä...
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Never stop the madness, kohta vedetään taas!
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Tässä ketjussahan ei ole mitään muuta vikaa kuin se, että meikästä tulee alkoholisti, kun JYPa tuo Pojan taas kotiin.

Eli otin jo tuikun!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös