Taman viikon viikonloppuna olisi lentopalloturnaus johon emanta tarvitsisi hiukan tykimpaa Canonin objektiivia, niin pistimpa sitten tilauksen Pixmaniaan, kun oli ihan hyvan hintanen putki siella ja tiesin ko. firman joka toimii siis euroopassa muutenkin. Asun itse italiassa, joten mielummin isomman puljun kanssa tekemisissa. Noh pistin tilauksen pari viikkoa sitten ja ajattelin, etta nyt ollaan ainakin ajoissa liikenteessa ja putki on meilla kun tarvitaan. Heti tuli tilausvahvistus ja ajattelin, etta kiva juttu. Mitaan tracking koodia ei kuitenkaan kuulunut ja ajattelin pistaa Pixmanian sivuilta hiukan kyselya. Naemma putki tulee englannista joltain Pixmanian kaverifirmalta, sinne kaskivat pistaa mailia ja meikahan pisti viime viikon alussa. Ei mitaan vastausta ja viime viikon torstaina pistin toisen mailin menemaan, olisi kiva tietaa missa putki menee ja koska on kotona. No ei mitaan kuulunut ja ajattelin etta perkele kun kiinastakin tulee nopeemmin tavara, etta nyt maanantaina taytyy kylla saada Pixmanian mielipide kanssa asiasta. No menin sivuille ja siella luki, etta tilaus peruttu! No mita helvettia? Kuitenkin Visalta on onnistuttu nappaamaan varaussumma. Ei mitaan tietoa MIKSI homma on peruttu. Aloin huutamaan ja meuhkaamaan joka suuntaan, facebookkiin ja sahkopostia pistin. Nyt tuli eka vastaus, etta tilaus on hylatty, koska emme ole lahettaneet jotain lappua. Missaan ei lue mistaan lapuista. Katsoin etta tilausvahvistuksen yhteydessa on tilausehdot, otsikko on kylla italiaksi, mutta sisalto pelkkaa ranskaa. Nyt ei oikein ranska taivu, mutta voi olla etta siella lukee jotain lapuista. Itse tilausvahvistuksessa ei lue mitaan mistaan lapusta. Pistin takaisin, etta pistaa nyt jonku pomon asialle tama on hata nyt!
Perkele, pistivat juuri, etta mita mielta olen tuotteesta ja palvelusta kyselyn. No ainakin tuote on erittain kevyt ja taitaa edustaa jotain uutta haiveteknologiaa. Palvelun perkaamista varten taytyy ottaa hiukan napsua ja pistaa kynttilat palamaan ja sitten voisin aloittaa pienen runoilun.