R.P.M. 12 000
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Vähän osasin odottaa tämän suuntaista kommenttia Kotiketju sarjalle. Tietysti kovimmat fanit haluavat keskittyä täysillä peliin ja analysoida tapahtumia omassa rauhassaan, mutta mielenkiintoista nähdä tavoittaako tämä kohderyhmänsä. Nykyisin kuitenkin monien tv-ohjelmien aikaan somessa käydään aktiivista keskustelua ja moni on siis tottunut seuraamaan ohjelmia luuri kädessä ja osallistumalla muiden kanssa keskusteluihin. //
Sen lisäksi on mielestäni hyvä tarjoilla myös viihteellisempää sisältöä rinnalla ja etenkin tarinat pelaajista kiinnostaa erityisen paljon. Pelaajathan tässäkin lajissa ovat niitä suurimpia tähtiä :)
Niko / Telia
Omassa rauhassa... Lähinnä kritisoin esimerkiksi sitä, että livechat on nostettu markkinoinnin kärkeen, kun se nyt on kuitenkin sitä peruskauraa nykyisin.
Tästä viihteellisemmästä sisällöstä, jossa pelaajat ovat keskiössä, niin juuri näin, mutta ei siten, että keskiössä on jethrot ja jortikat ja hedbergit. Edelleen haastan sen verran, että oletko Niko koskaan katsonut näitä NFL:n oman kanavan markkinointivideoita (esim. tuoreista: Top 3 Season-Defining Moments on the Road to Super Bowl LII for Final 4 Teams | NFL Highlights - YouTube) En näe siellä yhtään julkkista, näen pelin ja pelaajat ja kuulen selostajat, ja kyllä se mun mielestä on aika viihdyttävää, ja luulen, että osaavat tehdä jenkeissä tätä viihdettä aina ihan ok bisnekseksi asti.
No, ihan sama. Kunhan matsit näkyvät, tsiigaan ne. Näitä väitteitä muutosvastarinnasta en ymmärrä, kun nimenomaan täällä on haluttu muutosta. Ja muutosta vaikkapa siihen, että selostajat selostaisivat, eivät kilpailisi siitä, kuka keksii ihan ite hassummat sanonnat.