Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 768 146
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Telia

Jäsen
Sisäinen Chromecast sekä se ulkoinen pulikka kulkevat molemmat nimellä Chromecast. Telia lupaa toimivuuden Chromecastin kanssa. Omasta mielestäni on aika rohkeaa olettaa, että valtaosa tietäisi, etteivät ne ole sama asia. Mikäli Telialla asia olisi tiedetty, olisi tähän toimivuuslupaukseen kiinnitetty ihan eri tavalla huomiota, koska yksikään firma ei halua sellaista julkista paskaryöppyä vapaaehtoisesti kuin mitä Telia on tällä sekoilullaan saavuttanut.
Ja ei, se toimimattomuus ei mielestäni edelleenkään ole Telian syy, mutta niille mattimöttösille, jotka eivät ymmärrä teknologiasta sen enempää kuin että se joko toimii tai ei (hyvin suuri osa kuluttajia) tämä asia olisi pitänyt tehdä selväksi. Esim. niinkin yksinkertaisesti kuin ”Chromecast (ulkoinen, ei televisioon sisään rakennettu)...” Ja näinhän se ei edelleenkään ole kerrottu.

Kun kuluttajille myydään laitteita ja palveluita on syytä selvittää, mikä on heidän tekninen osaamisensa ja kuinka paljon he ovat valmiit panostamaan ja harrastamaan ja opettelemaan päästäkseen samaan lopputulokseen kuin aiemmin.

Tätä asiaa on pyritty selventämään kaikissa mahdollisissa yhteyksissä. Oliko sinulla jotakin tiettyä sivua telia.fi sivustolla, johon tuo tieto olisi hyvä saada lisättyä? Tällä hetkellä meillä on kerrottu tieto sisäisten castien tuen puutteesta mm. asiakastukisivustolla ohjeissa, Telia Yhteisön -Liigan ohjeissa, sosiaalisen median keskusteluissa, foorumeilla, asiakaspalvelussa ja myyntitilanteissa. Oman tuntuman pohjalta tämä ei ole aiheuttanut kovin suurissa määrin ihmettelyä, vaikka ei voi tietenkään olettaa kaikkien tietävän sisäisen ja ulkoisen Chromecastin eroista. Liigan katselemiseen on niin monia vaihtoehtoja, että aina pyritään löytämään jokaiselle asiakkaalle parhaiten sopiva tapa.

Niko / Telia
 

444

Jäsen
Tätä asiaa on pyritty selventämään kaikissa mahdollisissa yhteyksissä. Oliko sinulla jotakin tiettyä sivua telia.fi sivustolla, johon tuo tieto olisi hyvä saada lisättyä? Tällä hetkellä meillä on kerrottu tieto sisäisten castien tuen puutteesta mm. asiakastukisivustolla ohjeissa, Telia Yhteisön -Liigan ohjeissa, sosiaalisen median keskusteluissa, foorumeilla, asiakaspalvelussa ja myyntitilanteissa. Oman tuntuman pohjalta tämä ei ole aiheuttanut kovin suurissa määrin ihmettelyä, vaikka ei voi tietenkään olettaa kaikkien tietävän sisäisen ja ulkoisen Chromecastin eroista. Liigan katselemiseen on niin monia vaihtoehtoja, että aina pyritään löytämään jokaiselle asiakkaalle parhaiten sopiva tapa.

Niko / Telia
Esimerkiksi tämän palstan Telia UKK -topicissa tätä asiaa ei ole selvennetty ketjun avausviestissä.
Lisäksi olisi hyvä tietää, että missä vaiheessa tätä tietoa on alettu ripotella eri kanaviin. Onko asia ollut kaikkialla esillä, kun paketteja alettiin myydä? Entä siinä vaiheessa kun niiden laskutus lähti pyörimään? Minä en väitä, että ei ole ollut, koska en pysty sellaista osoittamaan todeksi. Mutta päätellen siitä kuinka sama kysymys edelleen pomppaa säännöllisin väliajoin esille eri ketjuissa, jossain menee pieleen. Toki on myös olemassa lukutaidottomia ihmisiä, jotka eivät ihan kiusallakaan lue mitään tiedotteita, ja heitä kohtaan ei ole pelastusta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: McK

444

Jäsen
Tämä on täysin totta. Veikkaan, että niitä Pekkoja ja Ernoja on aika monta, jotka on innostuneet uudesta esim. Telian joukkue-passista, samaan syssyyn marssineet kikanttiin vanhan asan kanssa ja ajatelleet, että nyt laitetaan kunnon 55:nen ja kromekäästillä, sillä kun näkee sitten pelit kunnolla. Ja sitten todellisuus..

Kuten myös ne Pirkot ja Salmet, jotka on lahjaksi ostaneet miehelle/pojalle tms. uuden töllön jossa on katottu että löytyy kaikki, mm. tämä chromecast, ja sitten jälkeenpäin saadaankin ilouutisia.
En osaa sanoa montako näitä on, ei ole mitään todisteita, on vain mutua. Mutta helposti voisi kuvitella että tuo eo. on todellisuutta monenkin kohdalla. Peruskäyttäjälle/kuluttajalle nää pitäs kyllä tehdä selväksi aina juurta jaksain, ei voi olettaa että kaikki tietäisi tälläiset "pienen präntin" asiat ulkoon, varsinkin nykyaikana kun näitä mahdollisuuksia ja versioita ja himmeleitä on niin paljon.
Ongelmalliseksi tämä muodostuu jo siinä vaiheessa, että nämä viihde-elektroniikkamyyjät eivät aina tiedä asiasta sitäkään vähää kuin kuluttaja. Tai ainakaan juuri se kohdalle osunut tyyppi, joka saattaa olla helvetin pätevä kertomaan kaiken esim. järkkäreistä, mutta tv-asiat eivät vain kiinnosta.
Ja sitten kun se asiakas ei osaa kysyä eikä myyjä intä tarpeeksi pitkään eri käyttökohteita, niin soppa on valmis. Näistä kaikista päästäisiin kätevästi eroon, jos laitevalmistajat olisivat kiinnostuneita tästä meidän pienestä markkina-alueestamme eivätkä söhläisi epästandardien romujensa kanssa.
 

Telia

Jäsen
Esimerkiksi tämän palstan Telia UKK -topicissa tätä asiaa ei ole selvennetty ketjun avausviestissä.
Lisäksi olisi hyvä tietää, että missä vaiheessa tätä tietoa on alettu ripotella eri kanaviin. Onko asia ollut kaikkialla esillä, kun paketteja alettiin myydä? Entä siinä vaiheessa kun niiden laskutus lähti pyörimään? Minä en väitä, että ei ole ollut, koska en pysty sellaista osoittamaan todeksi. Mutta päätellen siitä kuinka sama kysymys edelleen pomppaa säännöllisin väliajoin esille eri ketjuissa, jossain menee pieleen. Toki on myös olemassa lukutaidottomia ihmisiä, jotka eivät ihan kiusallakaan lue mitään tiedotteita, ja heitä kohtaan ei ole pelastusta.

Tämä tieto on ollut meidän telia.fi sivujen ohjeissa jo pitkään, kun Telia TV -sovellus on aina toiminut samalla tavoin Chromecastin kanssa. Oikeastaan Liigan alkaessa tämä aihe on vain noussut enemmän pinnalle, mikä on tietenkin hyvä juttu niin tieto leviää. Lisäsin nyt tämän infon myös tuohon UKK-topicciin, niin löytyy jatkossa myös tätä kautta :)

Niko / Telia
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tätä asiaa on pyritty selventämään kaikissa mahdollisissa yhteyksissä. Oliko sinulla jotakin tiettyä sivua telia.fi sivustolla, johon tuo tieto olisi hyvä saada lisättyä?
Minulla on. Ihan ensimmäisenä ne tuetut ja ei tuetut laitteet pitää saada Telia TV:n sivulle, missä kerrotaan "näillä laitteilla katsot liigaa". Eli sinne, missä niitä paketteja myydään. Ja sen lisäksi FAQ:issa pitäisi olla linkki tuettuihin komboihin. Minä en kohtuullisella etsimisellä löytänyt kuin sen yhteisön, missä edes sivuttiin asiaa.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maanantaina puolintapäivin irtisanoin chätin kautta tilauksen, kun ei onnistunut verkkopalvelun kautta. Nyt reilu kaksi vuorokautta myöhemmin tilaus on edelleen käsittelyssä. Mm. minun telia-sovelluksessa lukee näin: "Kun tilauksesi on käsittelyssä, liittymäsi palvelut eivät ole käytettävissä. Odota hetki."

@Telia parannusehdotuksena voisi näihin käsittelyihin laittaa pikkaisen vauhtia. Ton pitäis on minuutin homma.
 

Telia

Jäsen
Maanantaina puolintapäivin irtisanoin chätin kautta tilauksen, kun ei onnistunut verkkopalvelun kautta. Nyt reilu kaksi vuorokautta myöhemmin tilaus on edelleen käsittelyssä. Mm. minun telia-sovelluksessa lukee näin: "Kun tilauksesi on käsittelyssä, liittymäsi palvelut eivät ole käytettävissä. Odota hetki."

@Telia parannusehdotuksena voisi näihin käsittelyihin laittaa pikkaisen vauhtia. Ton pitäis on minuutin homma.

Suosittelen olemaan tästä vielä uudelleen asiakaspalveluun yhteydessä vaikka sieltä chatin kautta, sillä käsittely hoituu normaalisti saman päivän aikana.

Essi / Telia
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Maanantaina puolintapäivin irtisanoin chätin kautta tilauksen, kun ei onnistunut verkkopalvelun kautta. Nyt reilu kaksi vuorokautta myöhemmin tilaus on edelleen käsittelyssä. Mm. minun telia-sovelluksessa lukee näin: "Kun tilauksesi on käsittelyssä, liittymäsi palvelut eivät ole käytettävissä. Odota hetki."

Oletko kokeillut laitteen resetointia? Sovelluksen uudelleenasentamista? Wifi-verkon resetointia? Oletko varmistanut ettei lähelläsi ole sovelluksen toimintaa mahdollisesti häiritseviä laitteita?

Kokeilitko myös uutta sydämentahdistinta?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Suosittelen olemaan tästä vielä uudelleen asiakaspalveluun yhteydessä vaikka sieltä chatin kautta, sillä käsittely hoituu normaalisti saman päivän aikana.

Essi / Telia
Asia kai viedään eteenpäin kuten kaikki muukin. Alkaa olla aika pitkä se lista...

Tuottamanne palvelun kohdalla on kuluttajan kohdalla sellainen pienempi tai isompi ongelma, että palvelua voi tuottaa kuinka paskasti vain ilman mitään sen kummempaa vastuuta. Palvelun tökkiessä ei asiakkaalla ole paljoa tehtävissä. Palvelun tökkiessä voi tietenkin tehdä häiriöilmoituksen, johon vastauksena mahdolliset pahoittelut ja ilmoitus, ettei johda sen kummempiin toimenpiteisiin laskutuksessa. Närkästynyt kuluttaja voi tietenkin yrittää tehdä reklamaatiota ja vaatia hyvitystä. Kokolailla hukkaanheitettyä aikaa, koska palveluntuottaja ilmoittaa ettei ole havainnut mitään ongelmaa ja sen toteen näyttäminen jää kuluttajan vastuulle. Siinäpä sitten voi yrittää näyttää toteen, ettei palvelu ole vastannut odotuksia ja lupauksia. Palvelu jolle ei ole olemassa mitään olemassaolevia standardeja ja määrityksiä. Palvelu jonka toimimattomuudesta jää toteennäyttämisen vastuu kuluttajalle palveluntuottajan todetessa ettei ongelmia ole tiedossa. Siinä saa reklamaatiota rustatessaan miettiä miten toimimattoman tai heikosti toimivan palvelun jälkikäteen todentaa.

Erityisen närkästynyt kuluttaja voi tietenkin riitauttaa saamansa laskun kokonaan, jolloin sitä ei voi laskuttaa eikä myöskään laittaa perintään. Riitautettu lasku tarkoittaa luonnollisesti palvelun katkeamista ja oikeudenkäyntiä, jossa puidaan laskun kohtaloa. Oikeuskäsittelyssä kaivellaan esille asiakkaan hyväksymät sopimupaperit, joista ilmenee että palveluntarjoaja sitoutuu tuottamaan palvelun. Palveluntarjoaja osoittaa, että palvelu on ollut voimassa laskutettavana ajankohtana ja kuluttaja saa maksettavakseen laskun ja kaupantekijäisenä muhkeat oikeudenkäyntikulut.

Kuluttajalle jää siis ainoaksi vaihtoehdoksi puntaroida mielessään vastaako saatu palvelu siitä maksettua rahasummaa ja haluaako jatkaa tilausta. Niin kauan kuin vastaa, tilaajia riittää ja palvelua tuotetaan ja tarjotaan sillä tasolla jonka palveluntuottaja katsoo itselleen tuottavimmaksi. Tässä tapauksessa kyse on kiinnostavasta palvelusta, jota ei saa mistään muualta, joten kynnys irtisanomiseen on hyvinkin suuri ja palveluntuottaja tietää sen valitettavan hyvin.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Maanantaina puolintapäivin irtisanoin chätin kautta tilauksen, kun ei onnistunut verkkopalvelun kautta. Nyt reilu kaksi vuorokautta myöhemmin tilaus on edelleen käsittelyssä. Mm. minun telia-sovelluksessa lukee näin: "Kun tilauksesi on käsittelyssä, liittymäsi palvelut eivät ole käytettävissä. Odota hetki."
Tilaus käsittelyssä ja asiakkuus voimassa ja laskutettavissa. Palvelu ei tietenkään käsittelyn aikana käytettävissä. Näppärää. Suosittelen vilkaisemaan päivämääriä viimeisestä laskusta.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosittelen olemaan tästä vielä uudelleen asiakaspalveluun yhteydessä vaikka sieltä chatin kautta, sillä käsittely hoituu normaalisti saman päivän aikana.

Essi / Telia

Teillekin nyt sinne @Telia tiedoksi, että siellä lukee tilaus käsittelyssä sen 14 vuorokauden ajan. Lisäksi itse tekemä irtisanominen ei tällä hetkellä onnistu, vaan kaikki tehdään asiakaspalvelun kautta ja niille on se 14 vuorokauden irtisanomisaika (Näin keroi Ville (nimi muutettu) minulle chätissä). Sopivasti osui maaottelutauolle. Joku voisi jopa kusetuksena pitää. Itse otin tuon syyskuun alun suhmuroinnin ennakkotilaajilta vielä ihan rauhallisesti, mutta nyt alkaa rauhallisemallekin kaverille riittää. No ehkä tämä on isossa kuvassa suurempi palvelus itse liigalle, joutuu varmaa luunsa raahaamaan Nordikselle useammin, kun tuotetta ei pysty telkkarista katsomaan.

En ole sovellusta avannut vähään aikaan ja se vielä puuttuisi, että ei olisi tuon käsittelyn ajan toiminnassa. Täytynee kokeilla jossain vaiheessa.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Teillekin nyt sinne @Telia tiedoksi, että siellä lukee tilaus käsittelyssä sen 14 vuorokauden ajan. Lisäksi itse tekemä irtisanominen ei tällä hetkellä onnistu, vaan kaikki tehdään asiakaspalvelun kautta ja niille on se 14 vuorokauden irtisanomisaika (Näin keroi Ville (nimi muutettu) minulle chätissä). Sopivasti osui maaottelutauolle. Joku voisi jopa kusetuksena pitää. Itse otin tuon syyskuun alun suhmuroinnin ennakkotilaajilta vielä ihan rauhallisesti, mutta nyt alkaa rauhallisemallekin kaverille riittää. No ehkä tämä on isossa kuvassa suurempi palvelus itse liigalle, joutuu varmaa luunsa raahaamaan Nordikselle useammin, kun tuotetta ei pysty telkkarista katsomaan.

En ole sovellusta avannut vähään aikaan ja se vielä puuttuisi, että ei olisi tuon käsittelyn ajan toiminnassa. Täytynee kokeilla jossain vaiheessa.
Aaivan. Tuo toimimattomuus avautui nyt itsellekkin. Telia estää tällä kikkailun. Eli katkasit sopparin viime la kun pelattiin vikat pelit. Ja avaat vasta ensi viikolla uusiksi. Säästyt 10pv ajalta maksuissa. Harmi kun en itse muistanut tätä tehdä. Vaan eipä se olisi ilmeisesti onnistunutkaan, koska heittää erroria. On ne vaan aika velmuja.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Tilaus käsittelyssä ja asiakkuus voimassa ja laskutettavissa. Palvelu ei tietenkään käsittelyn aikana käytettävissä. Näppärää. Suosittelen vilkaisemaan päivämääriä viimeisestä laskusta.

Eikö tuo ole jo laitonta! Joudut maksamaan siitä, että näet mustaa ruutua.

Tulkaas nyt @Telia tänne selvittämään tämä asia, ennen kuin palaa käämit lopullisesti.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Eikö tuo ole jo laitonta! Joudut maksamaan siitä, että näet mustaa ruutua.

Tulkaas nyt @Telia tänne selvittämään tämä asia, ennen kuin palaa käämit lopullisesti.
Tässä voisi olla kuluttaja-asiamiehelle asiaa. Toivottvasti joku asianomainen vie tämän eteenpäin.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eikö tuo ole jo laitonta! Joudut maksamaan siitä, että näet mustaa ruutua.

Tulkaas nyt @Telia tänne selvittämään tämä asia, ennen kuin palaa käämit lopullisesti.
Ei se laitonta ole, koska irtisanomisaika lukee sopimusehdoissa. Kyseenalaista toki on, minkä vuoksi omatoimisella irtisanomisella on ennen maaottelutaukoa pystynyt irtisanomisajan välttämään ja nyt ei pysty. Telia vaikuttaa nyt suhmuroivan tässä niin, että kun heidän järjestelmänsä ei osaa irtisanomisaikaa lätkäistä, niin koko ominaisuus on “teknisen vian” vuoksi laitettu pois.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei se laitonta ole, koska irtisanomisaika lukee sopimusehdoissa.
En tiedä käsitinkö itse jotain väärin, mutta käsitin tuosta että irtisanomisaika on 14pv (eli laskutus juoksee tuon ajan vielä irtisanomisen jälkeen), mutta itse palvelu ei ole enää käytettävissä. Vähän sama olisi että irtisanot vuokrakämpän nyt, joudut maksamaan joulukuun mutta kämpässä ei saa silloin asua.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt testasin ja ainakin HIFK-Kärpät uusinta näkyy ja kirjastosta kokeilin Jukurit-IFK-peliä ja näkyi. Ehkäpä tuolla oma Telia palvelussa on hieman kyseenalainen tai suoraan sanottuna virheellinen teksti? Mutta siis näillä tiedoilla oletan näkeväni vielä Ässät, Lukko ja HPK pelit.

Koko teksti siis:
Kun tilauksesi on käsittelyssä, liittymäsi palvelut eivät ole käytettävissä. Odota hetki.

Tämänkin siis joku koodari on luultavasti copy pastennut netti/puhelinliittymien puolelta. Siiinä @Telia lisää muokattavaa pitkän listan päähän.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En tiedä käsitinkö itse jotain väärin, mutta käsitin tuosta että irtisanomisaika on 14pv (eli laskutus juoksee tuon ajan vielä irtisanomisen jälkeen), mutta itse palvelu ei ole enää käytettävissä. Vähän sama olisi että irtisanot vuokrakämpän nyt, joudut maksamaan joulukuun mutta kämpässä ei saa silloin asua.
Aivan, mun moka. Ajattelin että “musta ruutu” meinaa tässä yhteydessä sitä maaottelutaukoa, kun uutta ohjelmaa ei tule. Olisi varmasti laitonta tässä tapauksessa joutua maksamaan palvelusta vielä sen jälkeen, kun käyttöoikeus on loppunut. Mutta kuten @StevieY tuossa jo ehti vahvistaan, kyse on virheellisestä viestistä (ja laiskasta ohjelmasuunnittelusta) ja käyttöoikeus ei oikeasti ole katkennut.
 

Telia

Jäsen
Irtisanomisaikana palvelu on edelleen käytettävissä, mutta tilaukseen ei voi tänä aikana tehdä itse Telian sivujen kautta muutoksia. Muut mahdolliset muutokset hoituvat silloin siis esim. chatin kautta.

Essi / Telia
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Hehe kappas kummaa, että nyt Karjala-turnauksen jälkeen homma taas pelittääkin. Kyllähän tuo oli selkeästi suunniteltu temppu, sanon minä. :)
 

444

Jäsen
Telialta tupsahti lasku. Olin tilannut sen sähköpostiin ja sinnehän se tuli. Hienoa!
Itse lasku kuitenkin oli väärin. Ei paljon, mutta tarpeeksi. Chatissa joku Eemeli (nimi muutettu) yritti esittää erilaisia teorioita sille, että yhden nimikkeen päiväkohtainen hinta vaihteli eri ajankohtina. Tarpeeksi pitkään kun jaksoin jauhaa siitä, että arvailut eivät riitä, vaan haluan mustaa valkoisella siitä, miksi lasku ei ole selvästi laskun saajan tulkittavissa, niin aspa teki pelimiesratkaisun ja laittoi laskulle sopivan hyvityksen.

Tässä kuitenkin päästään perimmäiseen ongelmaan: Lasku ei ole kuukausikohtainen, vaan jollain random aikavälillä. Laskutusehto on kuitenkin kuukausikohtainen, joten tuo summa pitää saada jotenkin arvottua laskulle. Mutta ilmeisesti laskutussofta ei ole niin fiksu, että osaisi tuon laskutoimituksen tehdä.
Helpommalla pääsisi, jos lasku tulisi alusta asti kerran kuussa (tai vielä helpommalla, jos se laskutettaisiin kortilta etukäteen kerran kuussa) eikä sitä alettaisi veivata kerran 41 päivässä tai vastaavaa.

Telialla on pitkä historia, mutta ilmeisesti myyntilaskutus on edelleen lapsenkengissä. Tästä johtuen kehotan ihan kaikkia tarkistamaan laskunsa vielä kerran ennen maksamista. Etenkin jos laskutuskausi on muu kuin standardi tai laskun loppusumma poikkeaa senttiäkään sovitusta.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Edellä olevaan viitaten itse suosittelisin kyllä ihan jokaista sanomaan kaiken Telialta olevan irti, ja etsivän parempia kohteita rahoilleen. Ei kuulosta oikein vuodelta 2018 enää, jos pitää jumalauta jokaista laskuaankin kytätä suurennuslasilla ja oikoa aspoissa ja kaikenmaailman tsäteissä joka kerta.. Onhan tuo nyt ihan uskomatonta ettei noin isolla firmalla edes tälläinen asia ole nykyaikana jo tiptop lähtökohtaisesti.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lähinnä lähetysten ohjaajille haluaisin kertoa mielipiteeni yhdestä asiasta.

Eli kun ottelussa tulee vaikkapa maalinedessä pieni kahina tai jopa paini, niin harmittavan usein kamera kääntyy seuraamaan lähikuvaan vaikkapa toisessa päässä yksinään mietiskelevää maalivahtia tai vaihtopenkkiä tai jotain ihan muuta kuin sitä mitä kentällä tapahtuu ja mitä koko katsomo seuraa. Tämä ottaa minua niin sanotusti päähän. Miksi ihmeessä niitä kahinoita ja paineja täytyy jotenkin sensuroida, kun ne kuitenkin kiinnostavat ja nostavat tunnetilaa kotikatsomoissakin? En tiedä onko tuo joku tietoinen päätös, mutta olen pannut merkille että harmittavan usein moista tapahtuu. Ei aina, mutta välillä. Painit ja kahinat ruutuun ja vielä vaikkapa hidastettuna uudelleen, kiitos.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onhan tuo nyt ihan uskomatonta ettei noin isolla firmalla edes tälläinen asia ole nykyaikana jo tiptop lähtökohtaisesti.

Ongelma on se firman koko. Pikkupuljussa oikeasti oltaisiin kiinnostuneita asiakkaan kohtalosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös