Kiitos palautteesta @Tepi#45 Tuossa ei kieltämättä menneet asiat aivan putkeen. Asioitko Jyväskylän Telia Kaupassa vai jossain muualla? Välitän terveiset eteenpäin suoraan myymälään, jossa tämä myyntitilanne tapahtui. Pyrimme tottakai tarjoamaan jokaiselle asiakkaalle juuri hänen tilanteeseen sopivan ratkaisun, joten hämmästelen kyllä tätä myyjän tapaa toimia, mikäli kaapelikortin hankinnan yhteydessä sinulle on sanottu, että niistä halutaan päästä eroon.
Tätä kautta en näe tarkempia asiakastietoja, jotta voisin tarkistaa tilannetta tarkemmin yhteystietojen ja pieleen menneen linkityksen osalta. Yhteystiedot toki pitää tarkistaa tilauksen yhteydessä myyjän toimesta, jotta tilaukseen syötettävät yhteystiedot ovat varmasti oikein.
Saatiinko asia lopulta kuntoon vai jäikö jokin seikka vielä epäselväksi? Voit laittaa asiakaspalveluun liittyvän palautteen suoraan Telia.fi -sivuilta löytyvän lomakkeen välityksellä ja samalla voimme katsoa, että kaikki on varmasti nyt hoidettu kuten pitääkin.
Joonas S. / Telia
Kyllä noin asiakaspalvelija totesi Jyväskylän Telian liikkeessä, että kaapelikorteista halutaan päästä muutoinkin eroon. Tämä sen jälkeen, kun kummastelin, että Telian liikkeestä ei saa Telian kaapelikortteja, että ei ole asiakaspalvelun puolesta ihan paras yhtälö, mutta voi varmasti lisätä muiden laitteiden myyntiä.
Puhelimessa asiakaspalvelija ei edes kysellyt yhteystietoja, kuten mihin kortti postitetaan, itse varmistelin puhelun lopussa, että onhan osoite ajantasalla. Linkityksen piti kuitenkin olla kunnossa.
Sitten myöhemmin chatissa, kun asiakaspalvelija ei nähnyt kaapelikortin numeroa, mutta tiesi kuitenkin sanoa, että linkitystä ei ole tehty vaan minun pitää soitella aspaan. Toki tuon jälkeen jäi kysymysmerkki ilmaan, että onkohan sitä kaapelikorttia joukkuepassilla edes tulossa.
Ainakaan Telian sivuilla en näe mitään tietoja kaapelikortin ja joukkuepassin olemassaolosta, kun äsken vielä tarkistin.
Lisäksi en saanut vastausta, mistä olette taikoneet uuden sähköpostiosoitteen käyttöön. Tiedoissani on ollut sama sähköposti about vuodesta 2015 saakka ja sinne on mennyt kaikki laskut ja tilausvahvistukset, mutta ei tällä kertaa. Toki asiakaspalvelija ei tuollaiseen välttämättä edes osaisi vastata, mutta olisi voinut vaikka ohjata sellaiselle taholle, joka mahdollisesti osaisi asiaa selvittää.
Viimeksi muokattu: