Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 772 048
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos palautteesta @Tepi#45 Tuossa ei kieltämättä menneet asiat aivan putkeen. Asioitko Jyväskylän Telia Kaupassa vai jossain muualla? Välitän terveiset eteenpäin suoraan myymälään, jossa tämä myyntitilanne tapahtui. Pyrimme tottakai tarjoamaan jokaiselle asiakkaalle juuri hänen tilanteeseen sopivan ratkaisun, joten hämmästelen kyllä tätä myyjän tapaa toimia, mikäli kaapelikortin hankinnan yhteydessä sinulle on sanottu, että niistä halutaan päästä eroon.

Tätä kautta en näe tarkempia asiakastietoja, jotta voisin tarkistaa tilannetta tarkemmin yhteystietojen ja pieleen menneen linkityksen osalta. Yhteystiedot toki pitää tarkistaa tilauksen yhteydessä myyjän toimesta, jotta tilaukseen syötettävät yhteystiedot ovat varmasti oikein.

Saatiinko asia lopulta kuntoon vai jäikö jokin seikka vielä epäselväksi? Voit laittaa asiakaspalveluun liittyvän palautteen suoraan Telia.fi -sivuilta löytyvän lomakkeen välityksellä ja samalla voimme katsoa, että kaikki on varmasti nyt hoidettu kuten pitääkin.

Joonas S. / Telia

Kyllä noin asiakaspalvelija totesi Jyväskylän Telian liikkeessä, että kaapelikorteista halutaan päästä muutoinkin eroon. Tämä sen jälkeen, kun kummastelin, että Telian liikkeestä ei saa Telian kaapelikortteja, että ei ole asiakaspalvelun puolesta ihan paras yhtälö, mutta voi varmasti lisätä muiden laitteiden myyntiä.

Puhelimessa asiakaspalvelija ei edes kysellyt yhteystietoja, kuten mihin kortti postitetaan, itse varmistelin puhelun lopussa, että onhan osoite ajantasalla. Linkityksen piti kuitenkin olla kunnossa.

Sitten myöhemmin chatissa, kun asiakaspalvelija ei nähnyt kaapelikortin numeroa, mutta tiesi kuitenkin sanoa, että linkitystä ei ole tehty vaan minun pitää soitella aspaan. Toki tuon jälkeen jäi kysymysmerkki ilmaan, että onkohan sitä kaapelikorttia joukkuepassilla edes tulossa.

Ainakaan Telian sivuilla en näe mitään tietoja kaapelikortin ja joukkuepassin olemassaolosta, kun äsken vielä tarkistin.

Lisäksi en saanut vastausta, mistä olette taikoneet uuden sähköpostiosoitteen käyttöön. Tiedoissani on ollut sama sähköposti about vuodesta 2015 saakka ja sinne on mennyt kaikki laskut ja tilausvahvistukset, mutta ei tällä kertaa. Toki asiakaspalvelija ei tuollaiseen välttämättä edes osaisi vastata, mutta olisi voinut vaikka ohjata sellaiselle taholle, joka mahdollisesti osaisi asiaa selvittää.
 
Viimeksi muokattu:

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuulostaa valitettavan tutulta. Olen ollut aikanaan näkemässä ja kokemassa sitä touhua langan toisessa päässä.

Itse ainakin vierastan kovasti sitä, että asiakaspalvelussa työskentelevien henkilöiden ykkösprioriteettina on myynti. He eivät ole varsinaisesti myyjiä, heille ei tule puheluita tai viestejä, jotka on tarkoitettu myyntipuolelle, mutta silti tärkeintä on saada mahdollisimman paljon myyntiä. Vaikka olisit hyvä asiakaspalvelija, joka hoitaa asiakkaan tilanteen kuntoon ja saa asiakkaat tyytyväisiksi, niin saat herkästi johdon puolelta paskaa niskaan, jos et samalla tee hyvin myyntiä.

Jopa näiden asiakaspalvelussa toimivien henkilöiden koulutuksessa painotetaan myyntiä ja sitä, että kaikki pitää hoitaa mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. Kun koulutuksessa käydään lopulta varsin vähän läpi muita asioita, niin on lähinnä työntekijästä itsestään kiinni, että onko pohjilla tietoa riittävästi jo valmiiksi tai motivaatiota opiskella oikeita asiakaspalveluun kuuluvia asioita itsenäisesti.

Ja lopputulos on sitten tuota luokkaa, kuin nyt sinulla oli. On tuurista kiinni, että sattuuko saamaan palvelua sellaiselta henkilöltä, joka kykenee oikeasti asiassa auttamaan ja tietää mitä tekee. Tämä ei ole työntekijöiden vika, vaan työnantajan vika.

Tästä on helppo olla samaa mieltä. Minulle sattui nyt tällainen arpa, että yksikään kolmesta kontaktista Telian kanssa ei ollut kovin onnistunut.
Eihän tässä auta kuin odotella, että ilmestyykö kaapelikortti perille ja jos ilmestyy niin sitten on soiteltava uudestaan. Jospa silloin sujuisi paremmin
 

Jerkkola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Porilaiset, etenkin Ässät.
......

Harjoitusotteluista ei tehty erikseen koosteita. Ottelut tallentuivat automaattisesti kirjastoon, jonka kautta niitä oli mahdollista katsoa uudelleen.
Runkosarjaotteluista toki tullaan tekemään erilaisia koosteita ja klippejä, jotka on katsottavissa meidän somessa, Liiga.fi -sivustolla ja myöhemmin julkaistavan applikaation kautta. Myös Liigaseuroilla on mahdollisuus jakaa laajasti erilaisia klippejä ja koosteita omien kanaviensa kautta.

........

Joonas S. / Telia

Tästä onkin pitänyt jo kysyä aiemmin, mutta mitkä ovat nuo Some-kanavat, joista esim alkukaudesta on mahdollista löytää koosteita? Vai kyttäänkö suosiolla pelkkää Liiga.fi:tä? Itse en todellakaan ota Teliaa esim twitter-seurantaan, kun sinne tulee muutenkin ihan liikaa kamaa ja suurin osa menee täysin ohi. Sama Instagramin kanssa.

Kun tuo appi ilmestyy, pitänee latailla jo kolmas Telian softa kännykälle. Kai siihenkin tulee vielä erilliset tunnukset?
 

Telia

Jäsen
@Telia ,

Meitä EU alueen ulkopuolella asuvia on alkanut ihmetyttää Telian ilmoitus jonka mukaan otteluita ei voida sopimusteknisistä syistä näyttää EU alueen ulkopuolella.

Mikä tämä tällainen sopimustekninen asia oikein on?

Liiga on kieltänyt otteluiden näyttämisen EU alueen ulkopuolella?
Liiga ja Telia ovat sopineet ettei otteluita näytetä EU alueen ulkopuolella?
Mukana on joku kolmas osapuoli joka on kieltänyt otteluiden näyttämisen EU alueen ulkopuolella?

Riku Kallioniemen kanssa käydyssä sananvaihdossa kävi ilmi, että ainoastaan Telia voi vastata tähän.
Tällä hetkellä Telia TV -palvelu on määritelty toimimaan ainoastaan EU:n sisäpuolella ja näin ollen myös kaikki sisältö on katsottavissa vain EU-alueella. Tutkimme mahdollisuutta laajentaa aluetta EU:n ulkopuolelle Liigan osalta, mutta tästä ei ole tällä erää vielä lisätietoja. Toki ilmoittelemme heti, mikäli tilanne tämän osalta muuttuu.


Tästä onkin pitänyt jo kysyä aiemmin, mutta mitkä ovat nuo Some-kanavat, joista esim alkukaudesta on mahdollista löytää koosteita? Vai kyttäänkö suosiolla pelkkää Liiga.fi:tä? Itse en todellakaan ota Teliaa esim twitter-seurantaan, kun sinne tulee muutenkin ihan liikaa kamaa ja suurin osa menee täysin ohi. Sama Instagramin kanssa.

Kun tuo appi ilmestyy, pitänee latailla jo kolmas Telian softa kännykälle. Kai siihenkin tulee vielä erilliset tunnukset?
Meillä on erikseen Facebook-sivu, johon tulee ainoastaan Liiga-aiheista sisältöä. Se löytyy nimellä Telia loves Liiga. Tulevaan appiin ei tarvita tunnuksia ollenkaan.


Joonas S. / Telia
 
Viimeksi muokattu:

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meitä EU alueen ulkopuolella asuvia on alkanut ihmetyttää Telian ilmoitus jonka mukaan otteluita ei voida sopimusteknisistä syistä näyttää EU alueen ulkopuolella.

Mikä tämä tällainen sopimustekninen asia oikein on?

Liiga on kieltänyt otteluiden näyttämisen EU alueen ulkopuolella?
Liiga ja Telia ovat sopineet ettei otteluita näytetä EU alueen ulkopuolella?
Mukana on joku kolmas osapuoli joka on kieltänyt otteluiden näyttämisen EU alueen ulkopuolella?

Telia jo vastasikin, mutta ei kovin tyhjentävästi. Veikkaisin, että kyse on ainoastaan siitä, että Telia on (tällä hetkellä) kyvytön erottelemaan sisältöään siten, että näet vain sen, mihin sinulla on IP-osoitteesi mukaan oikeus. Tämä kuulostaa omituiselta, koska ymmärtääkseni tuon ei pitäisi olla mikään kummempi juttu ja Ruutu siihen pystyi, mutta näin se vaan on. Liigan osalta Telian oikeudet ovat siis laajat, ja se voisi näyttää missä haluaa. Telia TV:ssä on kuitenkin muuta sisältöä, jossa esitysoikeudet ovat maantieteellisesti rajatut.

Edit. Mainittakoon vielä kerran, että näkyminen EU-alueella ei tietenkään ole Teliasta lähtöisin, vaan EU-säädöksestä, joka velvoittaa palveluntarjoajan tähän.

Sinänsä kiinnostaisi tietää, osaako Telian palvelu tunnistaa VPN:n käytön, ja blokkaako sen mukaan, vai onko sillä mahdollista kiertää maantieteelliset rajoitukset. Ei niin, että sillä voisi kiertää tilauksen mahdottomuuden ilman suomalaista osoitetta... Onko kukaan kokeillut?
 

Jantse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eli tässäkin asiassa Telia on valehdellut SM-Liigan kannattajille.

Miten @Telia EU maat? Toimiiko tilien luonnit ja lähetykset nyt ja huomenna Suomen rajojen ulkopuolella mutta EU:n sisäpuolella?
 

Telia

Jäsen
@Baloun ja @HOOLIGAN_ : Ymmärsinkö oikein, että haluaisitte ohjelmakirjastoon ottelukoosteita esim. jokaiselta kierrokselta, jotka säilyvät sen 2-3 vuotta, mutta kokonaisiin matseihin tuo 13 kuukautta on riittävä?

Välitän sitten toiveen eteenpäin, vaikken uskallakaan luvata, että asiaan on tulossa muutosta ainakaan lähiaikoina.

Ilari / Telia
 

Telia

Jäsen
@Jantse : Käsittääkseni olemme alusta alkaen kertoneet avoimesti, että Telia TV -sovellus toimii Suomen lisäksi EU-alueella, muttei sen ulkopuolella. Onko jossain siis mainittu toisin? Tilaus onnistuu verkkokaupassa, jos sinulla on virallinen kotiosoite Suomessa.

Ilari / Telia
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tällä hetkellä Telia TV -palvelu on määritelty toimimaan ainoastaan EU:n sisäpuolella ja näin ollen myös kaikki sisältö on katsottavissa vain EU-alueella. Tutkimme mahdollisuutta laajentaa aluetta EU:n ulkopuolelle Liigan osalta, mutta tästä ei ole tällä erää vielä lisätietoja. Toki ilmoittelemme heti, mikäli tilanne tämän osalta muuttuu.
Eli voisiko sanoa että kyseessä ei ole sopimustekninen asia, vaan tekninen asia; ette pysty rajaamaan Telia TV:n sisältöä sijainnin perusteella. Eli jos joku katsoisi liigaa Chilessä, pystyisi hän katsomaan myös esim leffan jonka jakelusta Telia ei ole maksanut. Lopputulos on että liigaa ei pysty katsomaan Chilessä, joka on tietysti erityisen typerää varsinkin kun Telia on kai maksanut Liigalle siitä että liigaa pystyy katsomaan Chilessä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
@Baloun ja @HOOLIGAN_ : Ymmärsinkö oikein, että haluaisitte ohjelmakirjastoon ottelukoosteita esim. jokaiselta kierrokselta, jotka säilyvät sen 2-3 vuotta, mutta kokonaisiin matseihin tuo 13 kuukautta on riittävä?

Välitän sitten toiveen eteenpäin, vaikken uskallakaan luvata, että asiaan on tulossa muutosta ainakaan lähiaikoina.

Ilari / Telia
Juu itse ainakin, toki määritelmä ikuisesti olisi paras, mutta tuo 2-3v myös eteenpäin menoa tästä nykytilanteesta.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
@Baloun ja @HOOLIGAN_ : Ymmärsinkö oikein, että haluaisitte ohjelmakirjastoon ottelukoosteita esim. jokaiselta kierrokselta, jotka säilyvät sen 2-3 vuotta, mutta kokonaisiin matseihin tuo 13 kuukautta on riittävä?

Välitän sitten toiveen eteenpäin, vaikken uskallakaan luvata, että asiaan on tulossa muutosta ainakaan lähiaikoina.

Ilari / Telia
Juuri näin. Esimerkkinä juuri Ruutu
 

Jantse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
@Telia eli siis SM-Liigan seuraaminen vaatii siis osoitteen Suomessa? Hyvä ystäväni Pablo Escobanana ei voi katsella Kärppien pelejä koska hän asuu Espanjassa?

Miten sitten tuo hinnanalennus kun Telian järjestelmä ei toimi. Kuluttaja-asiamies on jo vuonna 2015 edellyttänyt, että Soneran pystyy antamaan hinnanalennuksen asiakkaalle. Koska Telialla ei ole käytössä korttimaksua, hinnanalennus on käytännössä mahdotonta toteuttaa.
 

Telia

Jäsen
Hox! Jos käytätte Telia TV-palvelua nettiselaimen kautta, käykää tarkistamassa uudet selainsuositukset Asiakastuki-sivuiltamme. Omien kokemusten ja testausten mukaan on hiukan ollut eroja tuon toimivuuden suhteen eri koneilla. Toiminta tuntuu riippuvan useasta tekijästä niin koneen ja käyttöjärjestelmän, kuin selaimenkin osalta.

Antti / Telia
 

Telia

Jäsen
@Telia eli siis SM-Liigan seuraaminen vaatii siis osoitteen Suomessa? Hyvä ystäväni Pablo Escobanana ei voi katsella Kärppien pelejä koska hän asuu Espanjassa?

Miten sitten tuo hinnanalennus kun Telian järjestelmä ei toimi. Kuluttaja-asiamies on jo vuonna 2015 edellyttänyt, että Soneran pystyy antamaan hinnanalennuksen asiakkaalle. Koska Telialla ei ole käytössä korttimaksua, hinnanalennus on käytännössä mahdotonta toteuttaa.

Tilauksen yhteydessä tsekkaamme osoite- ja luottotiedot Suomen asiakastiedosta, joten Pablolla pitäisi olla kotiosoite Suomessa, jotta tilaus onnistuu. Tämän jälkeen hän voi toki katsoa matseja vaikka Espanjassa.

Tämä on tilanne toistaiseksi, mutta pyrimme löytämään asiaan ratkaisun tulevaisuudessa esimerkiksi kehittämällä vaihtoehtoisia maksutapoja. Sen tarkempaa tietoa ei tähän hätään valitettavasti ole.

Ilari / Telia
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eli voisiko sanoa että kyseessä ei ole sopimustekninen asia, vaan tekninen asia; ette pysty rajaamaan Telia TV:n sisältöä sijainnin perusteella.

Tämä on sinänsä toki vain valkoinen valhe, mutta kuvastaa hyvin Telian toimintaa. Annetaan ymmärtää miten vika on pukumiesten papereissa, vaikka se on tekniikan kyvyttömyyttä hoitaa homma mihin kaikki muut pystyy.
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on sinänsä toki vain valkoinen valhe, mutta kuvastaa hyvin Telian toimintaa. Annetaan ymmärtää miten vika on pukumiesten papereissa, vaikka se on tekniikan kyvyttömyyttä hoitaa homma mihin kaikki muut pystyy.

Herääkin kysymys, onko se sopimustekninen ongelma Telian ja Nordean välillä liittyen tunnistautumiseen samanlainen kuin tässä ulkomaiden näkyvyydessä...
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Hox! Jos käytätte Telia TV-palvelua nettiselaimen kautta, käykää tarkistamassa uudet selainsuositukset Asiakastuki-sivuiltamme. Omien kokemusten ja testausten mukaan on hiukan ollut eroja tuon toimivuuden suhteen eri koneilla. Toiminta tuntuu riippuvan useasta tekijästä niin koneen ja käyttöjärjestelmän, kuin selaimenkin osalta.

Antti / Telia

Annetaan posia Telialle siitä, että nyt taitaa viimeinkin olla selainsuositukset rehellisesti esillä. Rehellisesti kerrottu myös että oma Chrome-viritys on todella raskas koneelle, ja siksi voi olla haastetta saada niitä toimimaan varsinkin W7/W8-aikaisilla koneilla.

Summa summarum: selaintuki on varmasti yksi markkinoiden huonoimmista. Toivottavasti HTML5 tulee pian.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Annetaan posia Telialle siitä, että nyt taitaa viimeinkin olla selainsuositukset rehellisesti esillä. Rehellisesti kerrottu myös että oma Chrome-viritys on todella raskas koneelle, ja siksi voi olla haastetta saada niitä toimimaan varsinkin W7/W8-aikaisilla koneilla.

Summa summarum: selaintuki on varmasti yksi markkinoiden huonoimmista. Toivottavasti HTML5 tulee pian.
Itsellänikin on käytössä W7, vaikka kone kylläkin on suhteelisen tehokas. Tämä aiheutti kuitenkin naurua:

"Tehokkaillakin koneilla ongelmia voi aiheuttaa esim. taustalla pyörivät ohjelmistot, haittaohjelmat tai vanhentuneet laiteajurit."

Oletteko tosissanne?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Itsellänikin on käytössä W7, vaikka kone kylläkin on suhteelisen tehokas. Tämä aiheutti kuitenkin naurua:

"Tehokkaillakin koneilla ongelmia voi aiheuttaa esim. taustalla pyörivät ohjelmistot, haittaohjelmat tai vanhentuneet laiteajurit."

Oletteko tosissanne?
Mikäs tässä naurattaa ihan faktaahan tuo on
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikäs tässä naurattaa ihan faktaahan tuo on
Vaikka pyörisi aivan sama mitä taustalla, niin järeän netin sekä tehokkaan tietokoneen kanssa selaintoiston pitäisi toimia moitteetta.

.. tai siis on toiminut ainakin tähän päivään asti.

Vai oletko eri mieltä?

Toki jos tietokone on viruksia täynnä, niin sen voi jopa ymmärtää. Muuten tuo selitys on mielestäni täyttä skeidaa.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Toki jos tietokone on viruksia täynnä, niin sen voi jopa ymmärtää. Muuten tuo selitys on mielestäni täyttä skeidaa.

Onpahan ainakin rehellisesti kerrottu, että ongelmia voi olla. Ensimmäinen kerta kun ko. lafka myöntää olevansa ”vähän” jälkijunassa ja rehellisesti kertoo, kuinka surkea on selainkäyttäjän tilanne palvelun kanssa juuri tällä hetkellä.

Edit note: aiemmin siis kuluttajaviestintä on ollut tasoa: ”välitämme kaikille halukkaille” ja ”toimii joka ruudulla”.
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka pyörisi aivan sama mitä taustalla, niin järeän netin sekä tehokkaan tietokoneen kanssa selaintoiston pitäisi toimia moitteetta.

.. tai siis on toiminut ainakin tähän päivään asti.

Vai oletko eri mieltä?

Toki jos tietokone on viruksia täynnä, niin sen voi jopa ymmärtää. Muuten tuo selitys on mielestäni täyttä skeidaa.
Olipa kone miten tehokas tahansa, niin aina sen voi saada suorituskykynsä ylärajoille, jos taustalla pyörii riittävästi tavaraa. Tuo lause on siinä mielessä tärkeä, että monet "tehokkaan koneen omistajat" eivät välttämättä oikeasti omista niin tehokasta konetta, että se kestäisi paljon taustalla pyörivää tauhkaa. Ideana on siis lähinnä tuoda ihmisten tietoon se fakta, että koneella pyörivien sovellusten määrä voi vaikuttaa sen suorituskykyyn selaintoiston kanssa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onpahan ainakin rehellisesti kerrottu, että ongelmia voi olla. Ensimmäinen kerta kun ko. lafka myöntää olevansa ”vähän” jälkijunassa ja rehellisesti kertoo, kuinka surkea on selainkäyttäjän tilanne palvelun kanssa juuri tällä hetkellä.
Oikeassa olet, että sentään tiedottamisessa ollaan otettu askel oikeaan suuntaan. Itseäni toki harmittaa suuresti se, että olen jo vuosia katsonut Kärppien matsit selaimen kautta yrittäen tehdä töitä samanaikaisesti/erätauoilla. Toivotaan siis, että selaintoisto toimii jatkossakin.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tällä hetkellä Telia TV -palvelu on määritelty toimimaan ainoastaan EU:n sisäpuolella ja näin ollen myös kaikki sisältö on katsottavissa vain EU-alueella. Tutkimme mahdollisuutta laajentaa aluetta EU:n ulkopuolelle Liigan osalta, mutta tästä ei ole tällä erää vielä lisätietoja. Toki ilmoittelemme heti, mikäli tilanne tämän osalta muuttuu.

Olli-Pekka Takanen Jatkoajan haastattelussa:

Liiga-palveluunne ei voi rekisteröityä ja näin ollen Liiga-pakettia ei voi tilata ilman suomalaista osoitetta. Miksi niin ja onko tämä muuttumassa?

Liiga-palvelu on osa Telian TV-palvelukokonaisuutta, jonka säännöt sitovat myös Liigaa. Sopimuksellisten syiden vuoksi Liigaa ei ole voinut tarjota muualla kuin Suomessa asuville henkilöille. Selvitämme mahdollisuutta muuttaa asiaa.

Eli tässäkin asiassa Telia on valehdellut SM-Liigan kannattajille.

Takasen mukaan kyse sopimusteknisistä asioista ja nyt ilmeni vähän muuta.
 

Telia

Jäsen
Täällä on jotkut raportoinut hankalasta tilausprosessista ja varmasti se voisi selkeämpikin olla. Tähän hätään siihen ei muutoksia saada, joten tarjoilenpa rautalankaohjeet, joiden mukaan toimimalla onnistut tilauksessa helposti.

Telia TV -sovelluksen ja tunnusten tilaaminen

Jos et ole Telian asiakas eikä sinulla ole Telia TV –tunnuksia:
1. Tilaa Liiga ja Telia TV -tunnus verkkokaupastamme
2. Valitse haluamasi passi ja lisää se ostoskoriin
3. Tarkista ostoskori, tunnistaudu ja seuraa verkkokaupan ohjeita
4. Saat tilauksen jälkeen kaksi sähköpostia. Toisessa on tilausvahvistus ja toisessa linkki, jonka kautta saat luotua tunnukset Telia TV -sovellukseen.
5. Asenna sovellus App Storesta tai Google Play –sovelluskaupasta ja kirjaudu tunnuksilla palveluun

Jos olet jo Telian asiakas, mutta sinulta puuttuu Telia TV tunnukset:
1. Kirjaudu telia.fi:hin täällä joko Telia Tunnuksella, verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella
2. Täytä sähköpostiosoitteesi ja hyväksy ehdot
3. Lähetä tilaus

Jos sinulla on jo Telia TV –tunnukset ja haluat tilata vain Liigan:
1. Kirjaudu telia.fi:hin Telia Tunnuksella, verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella
2. Valitse Liittymäni ja palveluni -> Telia TV
3. Valitse Kanavapaketit ja laita täppä kohtaan Saatavilla
4. Klikkaa Urheilu-kategoriaa ja valitse haluamasi passi
5. Avautuvalla sivulla hyväksy ehdot ja lähetä tilaus. Saat vahvistuksen sähköpostiisi.

Niko / Telia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös