Eikö Reroute To Remain ollut ensimmäinen kusijapaska albumi? Näin minä aikanaan kovilta jätkiltä kuulin. Itsehän en arvosta teidän kommentteja juuri ollenkaan. Olen kuunnellut In Flamesia jo sieltä ysärin puolesta välistä ja suosikki albumien top2 on Sound Of Playground Fading ja Soundtrack To Your Escape.
Laitetaanpa pari linkkiä kuseen ja paskaan. Mutta niinhän se Pietarinkadun oilers jo aikanaan julisti, että kaikki muu on paskaa paitsi hevi ja hevi se vasta paskaa onkin.
Ja kyllä minä ymmärrän, että makuasioita ovat. Aikanaan Dark Tranquillity oli itselle yhtä kova kuin In Flames, mutta sittemmin olen puutunut ja kyllästynyt heidän musiikkiinsa, ihan niinkuin olen kyllästynyt In Flamesin ysärituotantoon. En voi sanoa, että kaikki on ollut onnistunutta 2000-luvulla, mutta pääasiassa hyviä levyjä. Arvostan bändissä sitä, että eivät väkisin tee Jester Raceja, Whoracleja ja Claymaneja uudelleen ja uudelleen, kun jääräpäisimmät jaksavat edelleen niiden perään huudella. (Joo, tekivät Claymanista jonkun turhahkon uusintapainoksen ja se todistaa, että bändin kannattaa tehdä sitä, mitä nykyään tekevät. Vaikka aina on hellyttävää lukea näitä vihaisia kommentteja oman levyn raiskaamisesta.)