Siitä päätä heilumaan sunnuntain kunniaksi. Melkein 2 tunnin keikkapläjäys. Chilessä varmaan maailman parhaat tunnelmat keikoilla.
Viimeksi muokattu:
Siitä päätä heilumaan sunnuntain kunniaksi. Melkein 2 tunnin keikkapläjäys.
Tämmöiseen bändiin törmäsin. Konvent on nimi ja tekevät death doomia. Melkoista murinaa ja jyräystä, tulee mieleen Primitive Man. Ihan saman tason jyräämistä tämä ei kuitenkaan ole.
Mun eka Anthrax-cd oli Sound of White Noise. Se oli pakko saada, koska Mafian Metalliliitossa Klaus Flaming soitti Black Lodgen, joka vieläkin on mulle ehkä Anthraxin paras biisi. Sapettaa hieman, ettei tuota Bushin aikojen tuotantoa soiteta YHTÄÄN. Pidän myös Bushista laulajana huomattavasti enemmän kuin Belladonnasta. No, menenpä katsomaan YouTubesta jotain -93-94 livejä.Itselleni se paras Big Fourin bändi. Se vähän harmittaa, että Bushin aikainen materiaali on unohdettu keikkaseteistä kokonaan Belladonnan paluun jälkeen.
Englantilainen Winterfylleth julkaisee huomenna uuden albumin. Black metal on homman nimi. Rapeaa.
Mun eka Anthrax-cd oli Sound of White Noise. Se oli pakko saada, koska Mafian Metalliliitossa Klaus Flaming soitti Black Lodgen, joka vieläkin on mulle ehkä Anthraxin paras biisi. Sapettaa hieman, ettei tuota Bushin aikojen tuotantoa soiteta YHTÄÄN. Pidän myös Bushista laulajana huomattavasti enemmän kuin Belladonnasta. No, menenpä katsomaan YouTubesta jotain -93-94 livejä.
Mun eka Anthrax-cd oli Sound of White Noise. Se oli pakko saada, koska Mafian Metalliliitossa Klaus Flaming soitti Black Lodgen, joka vieläkin on mulle ehkä Anthraxin paras biisi. Sapettaa hieman, ettei tuota Bushin aikojen tuotantoa soiteta YHTÄÄN. Pidän myös Bushista laulajana huomattavasti enemmän kuin Belladonnasta. No, menenpä katsomaan YouTubesta jotain -93-94 livejä.
.Anthraxista voi todeta näin yleisesti, että bändin tuotannon laatu on heitellyt kyllä aina ihan valtavasti omaan makuun. Levyllä voi olla pari ässäbiisiä ja loput ihan järkyttävän puuduttavaa kuunneltavaa. Esimerkiksi State of Euphoriaa en ole varmaan kertaakaan pystynyt kuuntelemaan vielä alusta loppuun samalla istumalla. Antisocial on ainut minulle toimiva kappale tuolla levyllä ja sekin on koveri. Among the Living taasen on MELKEIN rautaa alusta loppuun asti. Siksipä se The Greater of Two Evils toimiikin niin hyvin, kun parhaat kappaleet on kerätty samalle kiekolle (no on siellä se State of Euphorian Be All, End All mukana, joka ei suuresti innosta).
Mainitaanpa täälläkin oululainen Mournful Lines, jonka uraa on tullut seurattua reilut seitsemän vuotta. Vuosittain olen bändin nähnyt livenä, joskus useammankin kerran vuodessa, ja on kyllä ollut mahtava seurata kehitystä. Jo ensimmäisellä keikalla vuonna 2013 laitoin merkille, että tässä on potentiaalia, vaikka silloin vielä paistoi läpi, että missään tapauksessa valmiista tapauksesta ei ollut kyse. Jäsenet kitaristi-laulaja Markus Jussilan ympärillä ovat vaihtuneet moneen otteeseen, mutta samalla bändi on ottanut isoja harppauksia.
Yleisömäärätkin keikoilla on jonkun verran vuosien saatossa lisääntyneet, mutta ei tämä vielä läheskään sellaista huomiota ole saanut, mitä ansaitsisi. Melankolista melodista ja suht kevyttä hevirokkia tarjoilee tämä bändi. Biisimateriaali on mielestäni tällaiselle pienemmän kokoluokan bändille oikein tarttuvaa ja hittipotentiaalia riittää.
Lauantaina järjestivät Kempeleen treenikämpältään livestriimin ja kyllähän tuon parissa mukavasti lauantai-ilta sujui.
Toinen, vähän uudempi löytö ulkomailta pitää myös nostaa tähän ketjuun, nimittäin hampurilainen Mono Inc. Olen joitain yksittäisiä biisejä kuullut aiemminkin, mutta tänä vuonna julkaistu The Book Of Fire -albumi räjäytti kyllä totaalisesti pankin. On tällä hetkellä omilla listoilla vuoden paras julkaisu. En oikein osaa edes sanoa mikä tässä bändissä toimii parhaiten. Jotenkin vaan tunnelma on kohdallaan. Enkä oikein tiedä mikä tämän genre virallisesti edes on, mutta kai tämän maininta tähän ketjuun sopii kuitenkin, vaikkei mistään erityisen raskaasta soitannasta kyse olekaan.
No, eipä tästä sen enempää, antakaa itse mahdollisuus, jos kiinnostaa.