Osaavia metallibändejä

• 569 995
  • 3 151

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Meshuggah. En voi mitenkään käsittää, kuinka näitä biisejä tehdään - saati soitetaan. Tässä häiskä näköjään huiskii menemään Marrow -biisin rummut tuosta vaan. En mä rummun lyömisestäkään mitään käsitä, mutta aika työntäyteiseltä näyttää.

Tässä Mestari itse näyttää kuinka homma hoidetaan. Tähän videoon ei kyllästy koskaan.

ipaz

Jäsen
Meshuggah. En voi mitenkään käsittää, kuinka näitä biisejä tehdään - saati soitetaan. Tässä häiskä näköjään huiskii menemään Marrow -biisin rummut tuosta vaan. En mä rummun lyömisestäkään mitään käsitä, mutta aika työntäyteiseltä näyttää.

Oltiin katsomassa Meshuggahia festareilla jokunen vuosi sitten, niin kaverini joka soittaa myös itse laskeskeli siinä keikan aikana niiden tahteja sun muita rytmejä (minä en tajua musiikin tekemisestä vähääkään) ja sanoi, että aivan sekopäistä hommaa. Matematiikkaa soittimilla.

Tämä häiskä (Eloy Casagrande) ei tietenkään ole mikään tusinarumpali, vaan Sepulturan entinen ja Slipknotin nykyinen.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy