Onnellisuusketju

  • 1 292 466
  • 7 895

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Muutama tunti enää duunia ja ansaittu loma alkaa. Ensi viikko kuluukin sitten Tahkon rinteillä ja hangilla. Pisteeksi sen kuuluisan i:n päälle lauantaina ko mestassa on JeanS:n keikka.

Kyllä taas kelpaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tämä on 301 viesti, elämän pieniä ilon kipinöitä..Ja olen jo hieman terveempi. Jep, nyt lähden vitutus-ketjuun.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
JESH!

Juuri äskettäin tuli varmistus, eli hyvin mielenkiintoinen ja ihan kivapalkkainen D-työpaikka Tampereen keskustassa on nyt minun! Työsopimus pitäisi mennä tekemään 1.4. aamulla...

... ja edeltävänä iltana on bändilläni keikka...

... pitää siis ottaa rauhallisesti ...
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Pääsin vanhasta ruosteläjäromuautostani eroon ja sain ostettua ihan uuden auton tilalle.
Taitaa mennä pääsiäinen ajellessa kun on ihan hyviä kelejäkin luvattu.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaveri tulee Helsingistä tänne. Kevät tulee, fiilis erinomainen.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitalipeleihin 9 vuoden tauon jälkeen, aivan uskomattoman hieno fiilis! Ja kun elämä on muutenkin hyvällä mallilla ja olutta riittää jääkaapissa niin mikäs tässä on ollessa. Aivan mahtavaa!
 

Riesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Lukko, Sex Pistols, Kärpät, Chicago BH
Viestin lähetti Tupenpurija
Kirjoitusoikeudet Jatkoaikaan! Pitkän ajan olen jo lukenut Jatkoaikaa ja lopultakin sain oikeudet kirjoittaa itsekin.

Olen onnellinen nähdessäni että jollain on suosikkijoukkueena Ketterä ! Oi niitä aikoja...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Tupenpurija
Kirjoitusoikeudet Jatkoaikaan! Pitkän ajan olen jo lukenut Jatkoaikaa ja lopultakin sain oikeudet kirjoittaa itsekin.

Tervetuloa vaan Jatkoajan vahvuuteen!

Ja, on minulla muutakin asiaa onnellisuusketjuun.

Olen tavattoman onnellinen siitä, että rinnallani on maailman ihanin nainen!

vlad.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti vlad


Olen tavattoman onnellinen siitä, että rinnallani on maailman ihanin nainen!

vlad.

Minä olen onnellinen ihan samasta asiasta. Toivottavasti meillä ei ole sama nainen ;)
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihanaa! Jääkiekko on parasta urheiluviihdettä tähän aikaan vuodesta näillä leveysasteilla! "Tällasta mä oon aina halunnut"! Kiitos Lukko!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Aurinko nousi aamulla kuitenkin.Syksyllä rupeaa taas kiekko kiinnostamaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tänään tulee kerhon peli tvst! Mut nyt lähden vitutus-ketjuun koska en voi ryypätä pelin tahdissa, tautinen..
 

Isorumailkeä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anonyymit kotikiusatut
Onnea.. no, joskus elämä on.

Aurinko paistaa täysillä, Lukko jatkaa pudotuspelejä, vielä muutama päivä lomaa jäljellä ja mikä parasta...

Avioliitto solmittu maailman ihanimman naisen kanssa !!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Viestin lähetti Hyönölän lordi
Koskenkorva ja 1l pullo, kiitos

Ironista, niin ironista..Hän soittaa ja kysyy lähdenkö ryyppäämään, en voi..Sitten lukee, että HLoordin kirjoitusoikeudet poistettu liian vähäisen kirjoittelun takia. Ensimmäinen viesti varmaan puoleen vuoteen. Hieno viimeinen viesti, kuvasti hyvin häntä..In memoriam. Mutta ehdottomasti onnellisuus-ketju kamaa! Hahaa..
Ja Kerho vei! Tuomari oli hyvä ja olen yhä kipeä, vittu kun aina masennun pienen ilon jälkeen, perkele!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulipas tuossa mieleen, että taisin voittaa 50 € HIFK:n jäädessä ilman mestaruutta.

Veto, jonka olisin oikein mielelläni hävinnyt, tarjoaa tähän tappiovitutukseen edes jotain helpotusta. Maksun voisin itse asiassa ottaa mm. oluen muodossa rankan kevään sekä kesän aikana.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Poika hymyili oooikein leveästi äitilleen ja minulle tänään. Eipä tuo taida vielä ilmeitään pahemmin hallita, mutta tuntui se silti aivan mahtavalta.

Isorumailkeälle lämpimät onnittelut!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti puuha-pete
Ironista, niin ironista..Hän soittaa ja kysyy lähdenkö ryyppäämään, en voi..Sitten lukee, että HLoordin kirjoitusoikeudet poistettu liian vähäisen kirjoittelun takia.

Ollaanpa nyt kuitenkin tarkkoja, eihän siinä suinkaan lue, että "vähäisen kirjoittelun takia" vaan,

"Nimimerkit Hyönölän lordi ja ilego osoittivat vähillä viesteillään, ettei heillä ole tarjota mitään lisäarvoa palstalle."

Mikä tarkoittaa aivan muutakuin, että kirjoitusoikeudet olisi poistettu vähäisen kirjoittelun vuoksi, se tarkoittaa sitä etteivät vähät viestit tarjoa palstalle mitään uutta ja siksi kirjoitusoikeudet poistettiin. Jos kyseinen nimim. olisi kirjoittanut vaikkapa 15 asiallista viestiä niin ei hänen kirjoitusoikeuksiaan olisi mihinkään poistettu, mutta kun viestit olivat (ne mitä luin) silkkaa tuubaa, niin eihän hänellä todellakaan ole mitään tarjottavaa palstalle - siksi ymmärrän tässä tapausessa moderaattoreiden toiminnan.

vlad.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Viestin lähetti vlad
Ollaanpa nyt kuitenkin tarkkoja, eihän siinä suinkaan lue, että "vähäisen kirjoittelun takia" vaan,

"Nimimerkit Hyönölän lordi ja ilego osoittivat vähillä viesteillään, ettei heillä ole tarjota mitään lisäarvoa palstalle."

Mikä tarkoittaa aivan muutakuin, että kirjoitusoikeudet olisi poistettu vähäisen kirjoittelun vuoksi, se tarkoittaa sitä etteivät vähät viestit tarjoa palstalle mitään uutta ja siksi kirjoitusoikeudet poistettiin. Jos kyseinen nimim. olisi kirjoittanut vaikkapa 15 asiallista viestiä niin ei hänen kirjoitusoikeuksiaan olisi mihinkään poistettu, mutta kun viestit olivat (ne mitä luin) silkkaa tuubaa, niin eihän hänellä todellakaan ole mitään tarjottavaa palstalle - siksi ymmärrän tässä tapausessa moderaattoreiden toiminnan.

vlad.

Mistä kukin onnellisuutensa saa..No, samapa tuo.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olo on ihan onnellinen ja tyytyväinen. Kävin miehen ja miehen perheen kanssa pääsiäisyökirkossa, jonka jälkeen herkuttelimme viinillä, juustoilla, viinirypäleillä ja kekseillä. Nyt kello on jo paljon (kun niitä siirrettiinkin), ja uni alkaa pian lähestyä. Pieni lomapätkä plus lämmin ja rentoutunut fiilis tällä hetkellä niin kovin stressaavan arjen keskellä tuntuu kuitenkin oikein hyvältä! Ja pian raukeana nukkumaan makoisat aamuyönunet... Jep.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mika Noronen osoitti olevansa mahtava maalivahti tarvittaessa. Muutenkin HPK:n peli oli pirun valmiin näköistä.

Eli siis: Töpselit kesälomalle.

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Meillä on mokke!! Ja partakin löytyy!! Tepsi tippui, sukujuhlissa kivaa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös