Onnellisuusketju

  • 1 294 290
  • 7 895

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Designer
Poika hymyili oooikein leveästi äitilleen ja minulle tänään. Eipä tuo taida vielä ilmeitään pahemmin hallita, mutta tuntui se silti aivan mahtavalta.
Mitenkään vähättelemättä tuota tunneta niin odotapa sitä hetkeä kun se eka oikea hallittu hymy tulee... Unohtumattomampi hetki kuin syntymä (varmaankin lähinnä koska syntymä ei ole 'hetki').

Ja niin, tämä oli eka viesti mistä huomasin että se uusi Kerho-fani on maailmassa. Onnea paljon! Kai nimeksi tulee Josh?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
TPS tippui, jes! Ja Porin Kärpät voitti kultaa, jes! Ja oma kulta palaa huomenna luokseni, jes!
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä olen tavannut miehen joka tiskaa vapaaehtoisesti mutta on silti äijä.
Lisäksi se sanoi olevansa ihastunut muhun.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Köyhän halvat/harvat huvit

Kerrankin innostuin huomauttamaan kirjoitusvirheestä. PAF:n nettisivujen Rahaa ja roinaa arvan mainoksessa on virhe ja siitä vanhempana kielipoliisina ilmoittamaan. Vastausviestissä kiitellään huomiosta ja luvataan erheeseen korjaus. Palkkiona vasikoinnista sain viisi euroa pelirahaa. Which was nice.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Kävin tänään terveystarkastuksessa ja sen jälkeen allekirjoittamassa työsopimuksen, ja nyt viimeistään voi olla täysin varma, että ei tarvitse kesää maleksia toimittomana. Ainoa ongelma on, miten sitä saa vapaita, jotta pääsee festareille rellestelemään, mutta eiköhän tuokin onnistu, kun vain ajoissa ottaa puheeksi.

Lisäksi saan ainakin kesäksi mummon auton käyttööni. Helpottaa huomattavasti työssäkäymistä ja lyhentää matkustusaikoja.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hyvin todennäköisesti pääsen ylioppilaaksi! Ai saatana, tästä lähtien elämä on yhtä juhlaa!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Jihuu 200 viestiä täynnä, ja ainoastaan yksi vakava varoitus ja yksi kuukauden kirjoituskielto.

PS. Olen onnellinen kuin pieni ketunpoika!
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Kolmas Johannes
Kesätyöpaikka varmistui ja muutenkin on kivaa.

Niin varmistui. Muuten ei nyt niin kauhean kivaa ole, mutta pääasia että on kesätöitä.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle maksettiin palkkaa noin sata euroa "ylimääräistä". En ollenkaan muistanut että noista pääsiäisen arkipyhistä saa palkkaa vaikka ei olisi töissäkään.
Olipa kerrankin mukavaa avata palkkakuitti!
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Löysin netistä pari Alice In Chains bootleggia, hyväntekeväisyyskeikalta. Laulajana toimi se ainoa henkilö jonka hyväksyn Layne Staleyn jälkeen näitä biisejä laulamaan, eli Maynard James Keenan. Täydellinen yhdistelmä.

Taisi olla ensimmäinen viestini onnellisuusketjuun, mutta henkilökohtaisesti niin iso juttu että jossain pitää hehkuttaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Todella mahtavaa, Lukko neljän parhaan joukossa, noin puolituntia ottelun alkuun.
Radio viritetty kanavalle, seison Tallinnassa keittiössä luistimet jalassa valmiina kahvaamaan voiton kotiin . Lukkopipo ja sinikeltainen kaulahuivi saa tunnelman vielä kuumemmaksi, ajattelen kuinka Aslak omassa kodassaan virittelee samaan aikaan omaa radiotaan oikealle taajuudella. Sinikeltainen kettulentsikka odottaa lentokentällä kuljettamaan sankar- pojat takaisin kotiin .

PS.Kohta se alkaa, ja mailanvarret vääntyy, hyvä Lukko !
 

Inkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi
Aloitan välittömästi moderaattoreiden nuoleskelun toteamalla, että kirjoitusoikeuksien saaminen tänne teki yllättävän "kutaa" näin tylsänä maanantai iltapäivänä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti ELÄKELÄINEN
Ostin yllättäen talon lauantai-iltana, melkein mielijohteesta.
Sattuuhan sitä tekevälle. Kävitkö kuitenkin vilkaisemassa ennen kaupantekoa ?

Onnittelut girlzillalle vanhenemisesta !
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Inkkari 04.04.2005 12:56
Aloitan välittömästi moderaattoreiden nuoleskelun toteamalla, että kirjoitusoikeuksien saaminen tänne teki yllättävän "kutaa" näin tylsänä maanantai iltapäivänä.
Hieno homma ja tervetuloa.

Viestin lähetti Inkkari 04.04.2005 12:59
Voi moden vittu, että voi kestää nyhvätä noiden oikeuksien kanssa noin kauan. Olishan se ollut mukava ennakoida tuota Jokerit-Hpk sarjaa, mutta melkein kaksi viikkoa meni modeilta että raskivat kirjoitusoikeudet antaa.
Turha sitä sarjaa on enää ennakoida, se on jo ratkennut ;)
Vituttaa tuollanen....
Aika monella se "kutaa" tekeminen tosiaankin kestää sen kolme minuuttia.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
No niin, kesätyöpaikka sitten napsahti. Aika unelmaa, palkkaus kohdillaan, töitä todella tiedossa ja sitä kautta rahnua, jolla taas mennään eteenpäin. Nyt täytyy tosiaan olla vain tarkempi, että ne kesän ansiot johonkin riittävät. Viime kesänä löysin sisältäni pienen materialistin, kun tulojakin tuli hyvin.

Mutta anyway, tuli tuosta varmistuksesta kyllä todella hyvä mieli.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Viestin lähetti bozik
Sattuuhan sitä tekevälle. Kävitkö kuitenkin vilkaisemassa ennen kaupantekoa ?

!

Nimenomaan vilkaisemassa kävin ja tein puolihuolimattomasti tarjouksen,jonka myyjä yllättäen lauantai-iltana hyväksyi.
Sunnuntaina sitten lähdettiin tarkemmin katsomaan,että mimmoinen talo tulikaan ostettua.Näin hallitusti tehdään suuria muutoksia.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti ELÄKELÄINEN
Nimenomaan vilkaisemassa kävin ja tein puolihuolimattomasti tarjouksen,jonka myyjä yllättäen lauantai-iltana hyväksyi.
Sunnuntaina sitten lähdettiin tarkemmin katsomaan,että mimmoinen talo tulikaan ostettua.Näin hallitusti tehdään suuria muutoksia.

Onnittelut!

Ei auta kuin toivoa, että seuraava kirjoituksesi tästä aiheesta ei osu vitutusketjuun.

Nimimerkillä: eräs lauantaina talostaan tarjouksen hyväksynyt myyjä ;).
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti ELÄKELÄINEN
Näin hallitusti tehdään suuria muutoksia.

Isoveljeni on samaa mieltä. Olimme tässä taannoin digikamerakaupassa ja hän osti siltä seisomalta mieleisimmän kameran. Tuumasin hänelle, että kannattaako se heti ekasta kaupasta ostaa, niin hän sanoi: "Tietenkin. Se pitää ostaa aina heti eka joka tulee vastaan, VARSINKIN kun ostaa talon.". Nauratti, hänkin kun oli juuri ostanut uuden kodin.

Eli ei muuta kuin onnea uuteen kotiin!
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Viestin lähetti irGGu
Minulla on maailman ihanimmat ystävät. Olisin vaikka kuinka sekaisin, myllertää korvieni välissä kuinka pahasti vain, ystäväni jaksavat kuunnella minua ja auttaa.

Uskomattoman hienoa huomata että on tärkeä muille, ja että toiset ovat valmiita joustamaan omista aikatauluistaan vuokseni. Vaikken mitään järkeä ajatuksiini ole vielä ystävienikään avulla saanut, on upeaa tietää että he auttavat milloin tahansa.

Rakastan heitä kaikkia.

Olen täysin samaa mieltä. Todellisien ystävien arvon huomaa vasta silloin, kun heitä tarvitsee yksinkertaisesti siihen, ettei pää räjähtäisi tms. Ovathan nekin hyviä ystäviä, joiden kanssa on iloittu yhdessä, mutta parhaimpia -ainakin minun kohdalla- ovat ne, joiden kanssa on sekä iloittu että itketty yhdessä. Kun toinen ihminen on jaksanut kiinnostua minun ongelmistani, tuntuu se äärettömän hyvältä ja rohkaisevalta. Tulee melkein sellainen olo, että haluaa itsekin olla antamassa samaa tunnetta vastaavissa tilanteissa.

Hyvät ystävät ovat todella rakastamisen arvoisia.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Työvuoroni on ollut viimeiset puoli vuotta reilun puoli tuntia ylimittainen. Tai itseasiassa varmaan paljon kauemminkin, mutta tuossa alkutalvesta se vasta "huomattiin". Asialle ei nyt tietenkään ole vielä tehty mitään, mutta tänään armaat työkaverini varmistivat, että kaikista noista "ylitöistä" maksetaan ylityö-korvaus. Koko potti maksetaan kerralla, sitten joskus kun saavat työvuoroni normaaliksi. Pienessä päässäni laskeskelin, että siinä taitaa olla tytölle tulossa aika mukavat kesärahat.

Ja kaikkein hauskinta näissä urakkahommissa on se, että työaikani on virallisesti 7h 40min (siltä ajalta saan palkan), työvuorooni kuluvaksi laskettu aika suunnilleen 8h 15min, ja minä teen tuon homman vajaassa kuudessa tunnissa. Rahan tuloa ei voi siis estää.


Lisäksi polkupyöräni on nyt korjattu. Niin tuhottomasti kun se maksoikin, niin on kyllä valtavan mukava taas ajella ympäriinsä toimivalla pyörällä.

Kesä tulee, ja sekin on aika mukavaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olen onnellinen , kirjoitin pitkän jutun eräästä aiheesta joka liittyi neuvosto- tovereihimme ja aikaan virossa, olin hieman tuohtunut lievästi sanoen, mutta en lähettänyt sitä. Loistavaa Väinö voit vielä oppia jotakin !

PS. Edelleen onnellinen jatkoajan kirjoittaja !
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Pakko hehkuttaa!

Kertakaikkisen pakko hehkuttaa tähän ketjuun. Olen ai-van haltioissani. Olo on kerrassaan loistavan helmeilevän mahtava! Mestaruuskrapula ei haittaa, päänsärky ei haittaa, unenpuute ei haittaa, rahapula ei haittaa, pikkupulmat eivät haittaa. Väkisin tässä vain hymyilee, nauraa ja tuulettelee. Että voi aikuinen mies ollakin hyvällä tuulella jääkiekon takia.

Hurjalta kuulostaa, mutta eipä muistu elämän varrelta yhtään tilannetta mihinkään asiaan liittyen, jolloin fiilis ja olotila olisi ollut parempi ja onnellisempi. Nyt tästä pitää nauttia. Nyt tästä myös nautin. Pari päivää tulee varmaan oltua aivan pähkinöissä. Tätä parempaa ei ole, eikä tule!

Eilen baarikekkereillä tuli vain kuljettua ympäri kuppilaa ja tuuleteltua tuttujen ja tuntemattomien kanssa. Osasipa olla mukavaa.

IHANAA!

SM-liiga tiältä myö tullaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös