Onnellisuusketju

  • 1 294 566
  • 7 895

Skorppari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja tutkapari Jalkanen & Jäminki.
Viestin lähetti Corbucci
Kyllähän nyt on kieltämättä hyvä fiiwis. Pitkästä aikaa paikka aurinkoisempiin peleihin on varmistettu ja hyvältä se kaiken tämän paskan jälkeen tuntuu.

Ei mulla muuta kuin: KIITOS ÄSSÄT!
Näin juuri! Ihanaaaaaa
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Toinen kerta sanoi toden! Inssi läpi! Ehkä fiilikseni mahtavuutta lisää se, että ajokortin saamiseksi piti todellakin ponnistella: Kahdesti teoriakokeessa, samoin kahdesti ajokokeessa, lisäajotunteja...
Kaiken lisäksi ulkona mahtava ilma!
Jes!!
 

Wesku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
BLACK SABBATH !!!!!!!!

Ihmeiden aika ei ole ohi. Aamulla vesiperä lippupalvelun myymälässä, mutta äsken nettikaupasta 2 lippua lavan sivulle.

YYYEEEEEEAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!

Tästähän tuli LOISTAVA päivä !!!
 

scholl

Jäsen
Kyllä pieni onnellisuuden sysäys tulee tiedosta, ettei tyttömarkoa näy enää tällä kaudella Nordiksella. Negatiivistä on puolestaan se, että Tepsi lienee tehnyt miehen kanssa sopimuksen ainakin kevääksi 2028 saakka, joten muutaman kerran hän vielä ykköstietä kohti pääkaupunkiseutua tullee. Varokaa vaan Lahnajärven kahvioasiakkaat.

Toivotaan toki, että marko toipuu loukkaantumisesta pikaisesti ja siirtyy esimerkiksi Sveitsiin.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti scholl
Kyllä pieni onnellisuuden sysäys tulee tiedosta, ettei tyttömarkoa näy enää tällä kaudella Nordiksella.
Ymmärrän. Olisihan sm-liigan tehokkain puolustaja voinut tehdä ikävää jälkeä vaikka sinne Hifk:n verkkoon, mikäli he olisivat playoffeissa kohdanneet.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
sääli on sairautta

Viestin lähetti TBK
Ymmärrän. Olisihan sm-liigan tehokkain puolustaja voinut tehdä ikävää jälkeä vaikka sinne Hifk:n verkkoon, mikäli he olisivat playoffeissa kohdanneet.

säälipleijjarijengeillä sellaisia ongelmia ei taida ollakaan...
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti TBK
Ymmärrän. Olisihan sm-liigan tehokkain puolustaja voinut tehdä ikävää jälkeä vaikka sinne Hifk:n verkkoon, mikäli he olisivat playoffeissa kohdanneet.

Verkko, kortsu tai mikä tahansa mistä on puhe niin onhan se tietysti pohjimmiltaan niin, että pitäisi olla suvaitsevainen ja tämän alueen äänikuningatar Eva Biaudet varmasti yrittäisi litsarin antaa, jos kadulla törmättäessä kuulisi suvaitsematonta suhtautumista vähemmistöihin, mutta silläkin uhalla en voi sanoa muuta kuin että pahaa tekee, siis tulee laattamainen fiilis jo pelkästä ajatuksesta, että tämä nimeltä mainitsematon tukkahenkilö menee treffeille kaljun poikaystävän kanssa ja turmion kätilöiden tyylinen huutamismusiikki pauhaa taustalla.
Se ei todellakaan naurata. Ei varsinkaan silloin, jos menee matsiin darrapäivänä kuten itselleni kävi syyskierroksella ja kyseinen nimeltä mainitsematon henkilö mainittiin kuuluttajan toimesta ainakin pari kertaa ottelun aikana. Sille ei vain voi mitään. Heiluttakoon verkkoa tai mitä tahansa. Parempi oikeastaan etten tiedä siitä mitään.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti scholl
Verkko, kortsu tai mikä tahansa mistä on puhe niin onhan se tietysti pohjimmiltaan niin, että pitäisi olla suvaitsevainen ja tämän alueen äänikuningatar Eva Biaudet varmasti yrittäisi litsarin antaa, jos kadulla törmättäessä kuulisi suvaitsematonta suhtautumista vähemmistöihin, mutta silläkin uhalla en voi sanoa muuta kuin että pahaa tekee, siis tulee laattamainen fiilis jo pelkästä ajatuksesta, että tämä nimeltä mainitsematon tukkahenkilö menee treffeille kaljun poikaystävän kanssa ja turmion kätilöiden tyylinen huutamismusiikki pauhaa taustalla.
Se ei todellakaan naurata. Ei varsinkaan silloin, jos menee matsiin darrapäivänä kuten itselleni kävi syyskierroksella ja kyseinen nimeltä mainitsematon henkilö mainittiin kuuluttajan toimesta ainakin pari kertaa ottelun aikana. Sille ei vain voi mitään. Heiluttakoon verkkoa tai mitä tahansa. Parempi oikeastaan etten tiedä siitä mitään.
Tuo viesti on kyllä kirjoitettu jossakin vahvemmassa tilassa kuin syyskauden darrassa. Ettei vaan loppuelämänsä TPS-fani olisi mustis?
 

Aksu

Jäsen
Kauhian pirteä olo tuli siitä kun sain täysin yllättäen lahjoituksena 11 SaiPalaisen mailaa 90-luvun vaihteesta. Mukana mm. Benak, Mansikka, Nevalainen, Suutari ja Santanen. Kovaa treidiä käyn parasta aikaa minulle vähemmän tunnearvoa sisältävistä ja kultaisimmat pidän. Iloiset yllätykset tekee iloiseksi.

Edit: Ja sain hommattua Kalle Kermanin viime kauden kotipelipaidan. Sekin ilostuttaa päivää.
 
Viimeksi muokattu:

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Voi jestas, mikä fiilis jäi luokan sählyvuorosta. Kävin ostamassa vääntyneeseen nilkkaani sellaisen nilkkatuen, tiedättehän. Oli aivan mahtava fiilis kirmata pitkin kenttää kuten ennenkin, eikä tuntunut kipua nilkassa. Pienen pelitauon jälkeen oli tosin tuntuma ja kunto vähän hukassa, kun muutamaan viikkoon en ole päässyt urheilemaan, on tullut vain löhöttyä ja mäyssytettyä karkkia. Ei näitä ymmärrä ennen kuin ne kokee, eikä näitä osaa niin toiselle selittää, mutta onnelliseksi voi tulla pienistäkin iloista.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Re: Eipä kukaan ole koskaan terveeksi väittänytkään...

Viestin lähetti TBK
Niin mitä ongelmia?

Ainakaan menestyspaineita.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä voi olla onnellinen...

1. Lentoemännät ja Stuertit eivät mene lakkoon ainakaan meidän Prahan matkaa ennen tai sen aikana. Lakko siis alkaa vasta aikaisintaan meidän matkan jälkeen. Jee!

2. Alustavasti sovittiin erään toisen bändin kanssa yhteiskeikoista. Jee. Kaksi bändiä saa paremmin keikkoja, kuin yksi.

3. Työpaikka on lähes varma.

4. Ulkona on hieno ilma. Kävin virkistävällä, pitkähköllä kävelyreissulla. Tuli hyvä fiilis.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Taisin voittaa erään sm-liigan liittyvän veikkauksen ja saada siitä 250 euroa rahaa. Lopulliset tulokset eivät tosin vielä tulleet, mutta itse kun tuossa pisteitä ynnäilin niin tälläiseen tulokseen päädyin. Vaikkei kyseessä nyt mikään hirveän suuri summa olekaan niin ihan mukavaltahan tuo voitto tuntuu ja kun käsittääkseni suurin osa tuohon veikkaukseen osallistuneista henkilöistä on HPK:n kannattajia niin Lukon kannattajana tekee kutaa voittaa hämeenlinnalaiset:) Tunnustaako muuten kukaan tänne kirjoitteleva HPK-fani olleensa mukana kyseisessä veikkauksessa, osallistujia oli 23 ja panos 15 euroa per nuppi? Voittajalle tuo 250 egee ja kakkoselle 90.

Ja ainiin, olihan minulla muuan P.Saarela voittajavedossa sm-liigan maalikuninkaana, joten muutama euro tullee sieltäkin...eli huomenna täytynee juhlistaa voittoa "muutamalla" oluella ja baari-illalla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vaikka jo meinasin tuonne vitutus-ketjuun purkautua, kääntyikin pääni...

Voiko olla onnellisempaa tilaa? Suorastaan kosminen olo, kun niin vituttaa istua duunissa. Vituttaa niin, ettei pysty edes kuvittelemaan kuinka paljon mua vituttaa.

Kyllä, ottaa niin nuppiin, että oikeastaan naurattaa. Alkaa oikeastaan tarkemmin ajateltuna, olla päivä pulkassa. Viikonloppu edessä. Eipä se niinkään vituta!

Kotona odottaa valmis ruoka. Tuttavapariskunnalle kylään ruoan päätteeksi. Olutta kylmässä. Sauna totta kait.

Eikä kuitenkaan krapulaa huomenna. Ehkä. Siihen palattaneen huomenna vitutusketjun puolella, jos niin käy.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viitaten aiempaan vitutusketjuviestiin. 2h töitä ja edessä viikon talviloma :). Skotlantiin Greenockiin (60km Glasgowista) kaverin kaa paria kaveria moikkaan viikoksi. Ex temporereissut rulee kympillä. \o/
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Tämä tapahtui jo parisen kuukautta sitten. Olimme tunteneet yhden naispuoleisen henkilön kanssa viime kesästä asti ja pari kuukautta sitten aloimme seurustelemaan.
Se oli vähän niinkuin kaikkien sattumien summa että siihen päädyttiin koska jokapäivä olimme jutuissa ja pidämme samoista asioista. Minusta tämä on melkein parasta mitä minulle on tapahtunut.

-Stouni-
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täällä moneen otteeseen tuskailemani teollisuustalouden sivuaine on nyt kasassa. Ei enää yhtään kurssia tätä kyseistä aihetta. Ei koskaan!

JEE!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Duunissa, koska on pakko saada asiat alta pois ennen ensimmäistä taukoa juhannuksen jälkeen. Naapuri oli jättänyt Gammel Danske pullon jääkaapin päälle ja tässä sitä ihmetellään. Radio City pauhaa ja lasi tyhjenee. Niin ja duunit on pakko tehdä, aikaa kolme tuntia, sitten yhdelle Pata-Ässään ja pakkaamaan.

Huomenna Epsanjaan. Is Sheena a Punk Rocker?
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jukurit voitti Salamat jatkojalla ( kiitos Olli Sipiläinen taas kerran) ja pelistä tullessa kotona odotti maukas ateria sekä tuoreet sämpyät..

Nyt muutama kylmä kalja ja kohti Juvaa ja lauteille astuu PEER GUNT...itseasiassa elämä on witun nastaa!!
 
Viimeksi muokattu:

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Saatoin lauantaina elämäni tärkeimmän ihmisen hautaan. Tuo ihminen sai ja joutui seuraamaan minun elämääni lähes päivittäin yli 27 vuoden ajan. Näiden vuosien aikana minä taas opin tältä ihmiseltä elämästä enemmän kuin osaan ikinä ymmärtääkään.

Tämän ihmisen poismenossa ei ollut mitään traagista. Vanha, sairas ja väsynyt ihminen pääsi lopulta raskaan ja kaikin tavoin koetelleen elämänsä jälkeen kauniiseen lepoon.

Kun lauantaiaamuna sitten keväisen auringon säteet varovaisesti kurkistivat kappelin pienistä ikkunoista sisään ja Finlandian sävelet säestivät seppeleenlaskua, ymmärsin vihdoin, kuinka etuoikeutettu olen ollut saadessani viettää lukemattoman määrän kauniita hetkiä niin suuren ja lämpimän ihmisen kanssa.

Olen onnellinen kaikesta mitä olen Sinulta oppinut, ja kaikesta mitä sain kanssasi kokea.

Kiitos Mummo.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siivu-Leeville: fiilikset oli hyvin samantyyppiset syyskuun alussa. 101-vuotias isoisäni laskettiin silloin hautaan, olin itse vielä häntä sinne konkreettisesti laskemassa. Hän oli mulle sata kertaa tärkeämpi kuin vaikkapa oma isäni, ja opetti mulle enemmän elämästä kuin voin ikinä kertoa. Paras ilo on jaettu ilo, parempi antaa kuin ottaa jne. Kovat ajat ja mm. läheisten menettäminen 1918 eivät olleet häntä katkeroittaneet, pikemminkin hioneet uskomattomasta luonteesta vieläkin hienomman. Onneksi tulin hänen elämänsä loppumetreillä ja ehkä jo sitä ennenkin osoittaneeksi hänelle kuinka paljon hän mulle merkitsi, ja näin että tämä myös merkitsi hänelle paljon tuskien keskellä. Kiitos Erkki, haudallasi riittää kukkia ja kynttilöitä aina. En unohda ikinä yhteisiä hetkiä ja kaikkia niitä vuosia. Lepää rauhassa Mamman vierellä. Olitte maailman parhaat ihmiset.

Nyt tuli tippa linssiin.
Kaikki meistä lähtevät joskus mutta joistakin ei ikinä haluaisi luopua; vaikka kuinka tietäisi että loppujen lopuksi niin on parempi tuskan viedessä viimeiset voimat ja lopulta elämänilon. En tiedä miksi tämä on onnellisuusketjussa mutta tuo Siivu-Leevin kirjoitus innoitti vastaamaan. Parhaat asiat elämässä huomaa monesti oikeasti vasta kun ne menettää.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös